Tel: +48 22 599 44 99

Dedykowane oprogramowanie e-commerce

Podstawowe funkcje sklepu

Zestawienie najważniejszych funkcjonalności oprogramowania cStore

1. Statystyki
2. Kategorie
3. Producenci
4. Produkty
5. Klienci
6. Zamówienia
7. Menuboxy
8. Faktury
9. Banery reklamowe
10. Komentarze
11. Wersje językowe i waluty
12. Newsletter

1. Statystyki

• Podstawowe statystyki (liczba kategorii, produktów, producentów, klientów, zamówień)
• Top 50 najpopularniejszych produktów na sklepie
• Ostatnie wejścia na sklep – Adresy IP i źródła odwiedzin (24 godziny), liczba ogólnych odwiedzin (ostatnie 7 dni)
• Najlepsi klienci wg. zakupów
• Raporty zamówień – statystyki sprzedaży
• Źródła zamówień – zestawienie procentowe / ilościowe
• Top 50 najczęściej poszukiwanych fraz przez klientów w wyszukiwarce na sklepie
• Podgląd zapisanych produktów przechowalni przez klientów
• Powiadomienia o dostępności produktów – podgląd produktów które oczekują klienci na dostawcę

2. Kategorie

• Zarządzanie kategoriami (dodawanie, usuwanie, edycja), ustawianie drzewa
• Priorytety wyświetlania
• Rabaty i prowizje
• Opisy kategorii, wyświetlany po wejściu w daną kategorię
• Zdjęcia kategorii, wyświetlane na liście kategorii
• Parametry SEO: tytuł, opis, słowa kluczowe
• Określanie dostępności kategorii w wybranych porównywarkach cenowych

3. Producenci

• Zarządzanie producentami (dodawanie, usuwanie, edycja)
• Rabaty i prowizje
• Opisy producentów, wyświetlany po wejściu w danego producenta
• Parametry SEO: tytuł, opis, słowa kluczowe
• Link do oficjalnej strony producenta
• Dodawanie logo producenta

4. Produkty

• Zarządzanie produktami (dodawanie, usuwanie, edycja)
• Nazwa produktu, wybór kategorii (podstawowej i dodatkowych) i producenta
• Opis podstawowy i skrócony
• Zdjęcia główne i dodatkowe (pobieranie z dysku lub linku), opis zdjęć
• Cena podstawowa oraz opcja sprzedaży produktu za darmo
• Cena promocyjna, hurtowa
• Cena transportu – dodatkowa opłata za wysyłkę towaru (opcja przemnożenia ceny wysyłki przez ilość sztuk)
• Prowizja procentowa
• Cena produktu za punkty (Kup za określoną ilość punktów)
• Podatek VAT
• Kod PKWiU
• Statusy dostępności produktu
• Aktywność
• Magazyn – kontrola stany magazynowego
• Jednostka sprzedaży
• Poziomy dostępności (informacja dla klienta): mało, średnio, dużo
• Minimalna i maksymalna ilość zamawianego produktu
• Kod EAN, Indeks katalogowy, Indeks producenta, Hurtownia, Kod hurtowni
• Waga produktu
• Kanał RSS
• Zezwalaj na negocjację ceny
• Wyświetlanie produktu: strona główna (wyróżnione), strona główna, nowość
• Slogan
• Seria produktu
• Klip wideo (YouTube, Vimeo) oraz opis
• Parametry SEO: tytuł, opis, słowa kluczowe
• Widoczność produktu w porównywarkach cenowych
• Stałe cechy produktu – informację określające charakterystykę danego produktu (możliwość filtrowania przez klienta wyników wyszukiwania, po tych parametrach)
• Cechy produktów – parametry określające produkt np. rozmiar, kolor – ustawianie cen, wagi, minimalnej i maks. ilości zamawianego produktu, indeks, zdjęcie
• możliwość wprowadzania 3 cech powiązanych
• wprowadzanie cen końcowych wariantów produktów (poprzednio różnicy cen)
• wprowadzanie cen końcowych wariantów w walutach
• wprowadzanie cen promocyjnych dla wariantów produktów
• Pliki do produktu z możliwościa pobrania ich z karty produktu
• Komentarze produktu oraz zatwierdzanie
• Statystyki: data utworzenia, modyfikacji, liczba odsłon, zamówień, sprzedanych sztuk, oczekujących, przechowalnia
• Zestawy produktów (cena zestawu, kontrola stanu magazynowego, podatek, dodatkowa cena wysyłki, aktywność)
• Podgląd produktów wyświetlanych na stronie głównej, promocji, nowości
• Statusy produktów, określanie możliwości zakupu przez klienta
• Przenoszenie produktów pomiędzy kategoriami
• Podgląd produktów z dodatkowymi kategoriami i zdjęciami
• Podgląd produktów ze stanami magazynowymi, aktywnością i statusem dostępności
• Grupa produktów powiązanych, wyświetlane na karcie produktu, pozostałych produktów z grupy
• Ustawianie cech: nazwy, priorytet wyświetlania, obrazków, dodatkowych opłatach
• Import i eksport stałych cech
• Dostępność produktu w wybranych porównywarkach cenowych
• Import i Eksport produktów z pliku CSV (ze stałymi cechami lub bez), raporty
• Powiadomienie o produktach z minimalnym stanem magazynowym
• Cena produktu od ilości zamawianych sztuk
• Podpowiedzi szukanych produktów w szybkiej wyszukiwarce
• opcja „Bestseller” – możliwość ręcznego ustawienia

5. Klienci

• Przegląd zarejestrowanych klientów (dane klienta, dane do wysyłki – możliwość edycji danych)
• Ustawianie rabatu na produkty
• Kwota wszystkich zamówień
• System wysyłania i przeglądu mailu do klienta
• Blokada/Aktywacja konta, zmiana hasła
• Notatki do klienta widoczne przez administracje
• Notatki do klienta widoczne przez klienta i administracje
• Lista zamówień złożonych przez klienta
• Funkcja logowania się na sklep na konto klienta przez administrację (bez podawania hasła)
• Przegląd klientów niezarejestrowanych, jednorazowe zakupy
• Ustawienie grup klientów oraz rabatów na wybrane kategorie i producentów
• Import i eksport bazy emaili: zarejestrowani, jednorazowi, wszyscy
• Wyrażenie zgody przez klienta na otrzymanie ankiety z systemów opinii

6. Zamówienia

• Przegląd zamówień z podziałem na statusy:
– nie zatwierdzone (opcjonalnie)
– przedpłata: oczekujące wpłaty, zapłacone
– pobranie: do wysyłania, wysłane
– odbiór osobisty: w przygotowaniu, do odebrania
– zrealizowane, odrzucone, wszystkie, usunięte.
• Archiwum zamówień
• Dodawanie zamówień dla klienta (wyszukiwarka produktów / klienta), ustawienie płatności i wysyłki
• Bufory dokumentów: wysyłek do wysłania do firmy kurierskiej
• Przegląd płatności wykonanych przez PayU, DotPay, PayByNet
• Zatwierdzanie zamówień (opcjonalnie)
• Zaawansowane wyszukiwarki zamówień
• Podgląd zamówienia
• Szczegółowe informację o zamówieniu
• Powiadomienia mailowe i smsowe przy zmianie statusu zamówienia
• Automatyczne odznaczanie zamówień jako zrealizowane (przy elektronicznych płatnościach)
• Zapisywanie i wysyłanie numeru listu przewozowego (przy kurierach)
• Zbiorcze wysyłanie informacji do kurierów o zamówieniach
• Wyświetlanie informacji o wybranym dokumencie przez klienta: paragon, faktura
• Generowanie Faktury VAT proforma oraz Faktur VAT do zamówień
• Źródło pochodzenia zamówienia
• Uwagi do zamówienia
• Zapamiętywanie koszyka zakupów dla zarejestrowanego klienta
• Zapamiętywanie pól formularzy podczas procesu składania zamówienia
• Automatyczne przekierowanie do płatności online (z podsumowania zamówienia)

7. Menuboxy

• Zarządzanie menuboksami (usuwanie, dodawanie, edycja), pojawiających w prawej i lewej kolumnie sklepu
• Ustawienia kolejności, widoczności, strony (prawa/lewa)
• Ustawienia systemowych menuboksów: podgląd koszyka, kategorie, wyszukiwarka, serie, ostatnio dodane, poczekalnia, producenci, porównywarka produktów, filtrowanie po stałych cechach, nowości, promocje, newsletter, bestsellery, recenzje
• Tworzenie własnych menuboksów, z dowolną zawartością tekstową, edycja przez edytor wizualny
Zarządzanie treścią
• Ustawienia linków w górnej i dolnej części strony, kolejności wyświetlania
• Linki systemowe (np. strona główna, producenci, komentarze itp)
• Linki do artykułów na sklepie
• Linki indywidualne, na dowolny adres URL
• Zarządzanie stronami statycznymi np. informacje o dostawie
• Zarządzanie stronami systemowymi – kontakt, regulamin, FAQ
• Przypisywanie typu podstrony np. artykuł widoczny na stronie nowości
• Edycja stron błędów, komunikat w przypadku nie odnalezienia strony przez klienta itp.
• Parametry SEO: tytuł, opis, słowa kluczowe
• Kategorie artykułów
• Indywidualne znaczniki, wprowadzając je w szablonie, treść zostaje automatycznie zamieniona na inną
• Wiadomość dla klientów sklepu, wyświetlona w okienku po wejściu na sklep

8. Faktury

• Faktury VAT oryginał, kopia, duplikat, korekta
• FV proforma automatycznie po złożeniu zamówienia (dla przedpłaty przelewem)
• FV po złożeniu zamówienia (generowane przez administrację)
• Zaawansowana wyszukiwarka FV po kliencie, numerach dokumentów, przedziałach czasowych
• Wysyłanie dokumentów mailem w pdf, możliwość drukowania
• Automatyczne lub ręczne numeracje dokumentów

9. Banery reklamowe

• Zarządzanie grupami banerów (usuwanie, dodawanie, edycja)
• Dodawanie banerów do grup w tym:
– Upload obrazka z pliku
– Nazwa obrazka
– Odnośnik do wybranej strony
– Przedział czasowy widoczności banerów
– Maksymalna ilość odsłon
– Ustawienia (szerokość/wysokość) baneru
• Podgląd banerów, ilości odsłon i kliknięć, CTR, ustawienia aktywności

10. Komentarze

• Komentarze produktów, akceptacja przez administrację
• Komentarze zamówień, akceptacja przez administrację
• Usuwanie komentarzy

11. Wersje językowe i waluty

• Zarządzanie wersjami językowymi, dodawanie/usuwanie języków
• Ustawienia nazwy języka, kodu, flagi, aktywności
• Przypisywanie dedykowanych styli CSS dostępnych tylko dla danej wersji językowej
• Edycja tłumaczeń sklepu: nazwa pierwotna oraz nazwa w wybranym języku
• Strefy podatkowe: kraj i podatek
• Zarządzanie walutami (dodawanie/usuwanie)
• Automatyczne pobieranie kursu z NBP lub wprowadzanie ręcznie
• Przypisywanie walut do języków
• Ustawienia progów kursowych (od, do, kurs, waluta)
• Ustawienia tłumaczeń produktów, kategorii, producentów, artykułów, treści systemowych

12. Newsletter

• Wysyłanie newslettera do wybranej grupy klientów:
– klienci z newslettera
– zarejestrowani
– niezarejestrowani
– wszystkich
– zdefiniowane grupy klientów
• Testowa wysyłka maila do administracji
• Przegląd listy emaili zapisanych do newslettera
• Import listy maili do newslettera
• Newsletter sms (wybór grupy klientów, typu wiadomości, treści)

Umów się na wideoprezentację

Umów się na bezpłatną prezentację oprogramowania cStore.pl przez telekonferencję, wystarczy wypełnić poniższy formularz