Opis integracji z AB SA
1.Konfiguracja konta:
Aby skonfigurować konto należy w panelu administratora przejść do „Moduły dodatkowe” – > „Ustawienia ab”.
Następnie należy wpisać „id Konta AB”, „Login AB” oraz „Hasło”, następnie zaznaczyć dane do aktualizacji które nas interesują. Na końcu zaznaczamy „zapisz”.
2.Mapowanie danych:
Producenci:
Jeśli chcemy konkretnych producentów należy zaznaczyć wybrany „checkbox”
przy danym producencie. (W takim wypadku pobiorą się wszystkie produkty danego producenta)
Kategorie dostawców:
Jeśli chcemy daną kategorię która nas interesuje należy rozwinąć kategorię klikając na „+” a następnie zaznaczyć „checkbox” który chcemy.
Gdy zaznaczyliśmy wszystko co nas interesuje zjeżdżamy na sam dół i klikamy w „zapisz”. Produkty zaczną się pobierać, może to potrwać do kliku dni, zależy to od tego ile kategorii/producentów zaznaczymy. W pierwszej kolejności pobierają się zdjęcia na naszą stronę.
Produkty pojawią się na naszym sklepie gdy zakończy się pobieranie wszystkich rzeczy.
UWAGA!
W przypadku gdy nie wybierzemy nic i klikniemy na samym dole „zapisz” zaczną pobierać się wszystkie kategorie oraz producenci.
3.Zmapowane kategorie:
Gdy kategorie oraz producenci zostaną zmapowane pojawią się na samym dole w „Ustawienia ab”.
Usunięcie kategorii lub producenta:
Jeśli chcemy usunąć zmapowaną kategorię lub producenta należy wyszukać to co nas interesuje następnie kliknąć na czerwony przycisk.
UWAGA!
Należy pamiętać o tym jak usuwamy kategorię w „Kategorie i producenci”
->”Zarządzaj kategoriami” to również należy tą samą kategorię usunąć w zmapowanych produktach.