PM Investment producent marki Milli Mally oraz dystrybutor zabawek.
Success Stories (platforma e-Commerce B2B):
Spis treści
Aby skorzystać z platformy klient musi najpierw się zalogować lub zarejestrować (jeżeli nie posiada konta). Podczas dokonywania pierwszego zakupu klient ma możliwość uzupełnienia swoich danych adresowych.
Układ sklepu został zaprojektowany tak, aby produkt znalazł się na pierwszym planie.
Dodatkowe elementy graficzne zostały ograniczone do minimum.
W lewym panelu pokazane zostały grupy towarowe.
W górnej części znajdują się podstawowe funkcjonalności systemu i informacje o limicie kredytowym, bilansie oraz danych kontaktowych do administratora-opiekuna. O wykorzystaniu dostępnych środków klient zostanie poinformowany o czerwonym napisem na górze.
W panelu klienta znajduje się informacja o kliencie, informacja o zamówieniach, lista faktur oraz linki użytkownika. W informacjach o kliencie znajdują się dane do faktury, lista adresów dostaw oraz lista rabatów.
Menu panelu klienta:
Lista zamówień
Lista linków do plików z bazą produktów z indywidualnymi cenami dla danego klienta w formacie CSV oraz XML
Proces składania zamówienia w sklepie został maksymalnie uproszczony i podzielony na 4 kroki, dzięki czemu klient panuje nad procesem składania zamówienia.
Przejrzysty interfejs, możliwość wyboru parametrów, sortowanie produktów. Lista produktów jest ładowana dynamicznie. W momencie gdy klient przechodzi niżej na stronie uruchamia się dodatkowy skrypt, który pobiera następną porcję produktów do prezentacji. Produkty można dodawać do koszyka pojedynczo lub grupowo.
W drugim kroku składania zamówienia klient ma możliwość zmiany ilości towarów, usunięcia ich oraz importu produktów z pliku CSV.
Import produktów do koszyka:
Plik CSV
Raport importu produktów z pliku CSV do koszyka
Klient ma możliwość odbioru towaru osobiście lub wyboru jednej z następujących form dostawy: kurier, drop czy drop zlecenie(dostawa towaru bezpośrednio do końcowego klienta zostaje zlecona dostawcy sklepu internetowego). Płatności można dokonać przelewem lub gotówką (która dostępna jest tylko dla niektórych form wysyłki). Oprócz tego klient wybiera rodzaj dokumentu.
Uzupełniany kroki do odbioru osobistego
W tym kroku klient ma możliwość ostatecznego podglądu zamówienia, musi też przed złożeniem zamówienia zaakceptować regulamin sprzedaży oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Po wypełnieniu wszystkich danych klient ma możliwość dodania uwag do zamówienia. Jeżeli klient ma przeterminowaną fakturę albo przekroczył limit kredytowy, wyświetla się komunikat o tym, że złożenie zamówienia jest niemożliwe.
Właściciel sklepu z poziomu panelu administracyjnego ma dostęp do listy zamówień. Ma możliwość zaawansowanego filtrowania listy zamówień, dzięki czemu może łatwo znaleźć szukane zamówienie.
Dla projektu został stworzony dwupoziomowy dostęp do panelu administracyjnego:
Opiekun klientów ma dostęp tylko do listy klientów oraz zamówień, do których jest przypisany. Oprócz tego zrobiona została funkcjonalność do zastępowania wybranego opiekuna innym. W takim przypadku lista przypisanych klientów zostaje poszerzona o klientów opiekunów, których dany opiekun zastępuje.