Kamsoft dostarcza oprogramowanie dedykowane sektorowi medycyny i farmacji.
Success Stories (platforma e-Commerce B2B):
Spis treści
Platforma posiada integrację z hurtownią AB, która umożliwia synchronizację produktów, kategorii, producentów.
W panelu klienta należy wprowadzić wszystkie dane dostępowe oraz zmapować odpowiednie kategorie i producentów:
Po wykonaniu tych czynności mamy możliwość pobierania produktów z AB.
Synchronizacja cyklicznie aktualizuje niektóre dane produktu np. stany magazynowe.
Integracja AB XML GateWay daje możliwość:
Przy eksporcie zamówienia jest kilka bardzo ważnych czynników: przy eksporcie należy rozbić zamówienie w zależności czy:
Jeżeli pozycja nie jest zewnętrzna, nie ma informacji o tym lub nie ma informacji na którym dokładnie magazynie się znajduje, to trzeba ją wysyłać osobno.
Integracja pobiera dane zamówień i poszczególne dane o stanach magazynowych cyklicznie.
Integracja pobiera informacje czy produkt jest wielkogabarytowy, na podstawie tego można zmieniać koszty wysyłki, dodając dodatkowe koszty do każdej wielkogabarytowej pozycji.
Administrator z poziomu panelu administracyjnego ma możliwość definiowania indywidualnej ceny na każdy produkt dla każdego klienta / grupy klientów.
Aby korzystać z Customer Portal należy się zalogować. Nie ma możliwości korzystania z usług serwisu bez zalogowania się:
Po zalogowaniu się użytkownik ma dostęp do platformy:
Po lewej stronie widzimy kategorie produktów, na samej górze, po prawej stronie, mamy przyciski by:
Poniżej mamy wyszukiwarkę, za pomocą której możemy znaleźć interesujący nas produkt:
W menu klienta mamy dostęp do:
Po dodaniu produktów do koszyka:
Należy przejść do koszyka:
W koszyku mamy możliwość wyboru kraju wysyłki, sposobu płatności i sposobu wysyłki:
Po czym mamy możliwość wprowadzenia danych firmy oraz danych zamawiającego, mamy również możliwość dopisywania uwag do zamówienia:
Po zaznaczeniu wszystkich odpowiednich pól mamy możliwość złożenia i finalizacji zamówienia:
W panelu administratora jest możliwość definiowania grup dostępowych dla subkont, przy tworzeniu grupy należy wybrać odpowiednie uprawnienia, po czym, stworzyć grupę:
Aby dodać subkonto należy zalogować się na konto klienta, gdzie użytkownik, w panelu klienta, będzie miał odpowiedni przycisk, by przejść na podstronę z subkontami:
Na samej górze, pod tytułem strony, mamy przycisk aby dodać nowe subkonto:
Po uzupełnieniu wszystkich danych mamy możliwość założyć subkonto, po dodaniu wracamy na podstronę z subkontami, gdzie na liście będziemy mieli wszystkie subkonta.
Po dodaniu należy przypisać grupę dostępową dla dodanego subkonta. Aby to zrobić, w opcjach odpowiedniego konta, należy kliknąć opcję “Edytuj”, po czym pojawi się selectbox ze wszystkimi stworzonymi w panelu administratora grupami dostępowymi:
Po wyborze należy kliknąć zapisz w kolumnie “Opcje” odpowiedniego klienta.