Navireo – platforma sprzedażowa B2B

Platforma B2B to zintegrowane z systemem sprzedaży hurtowej obsługi transakcji, dzięki któremu możesz założyć hurtownię B2B. Wygoda i szybkość realizacji zamówienia to największa zaleta e-commerce

 

Navireo a platforma sprzedażowa B2B

Zarządzanie średnim i dużym przedsiębiorstwem wiąże się z ogromną ilością procesów i danych. Te pierwsze muszą być wykonywane jak najmniejszym kosztem, a także generować jak najmniejszą ilość błędów. W przypadku danych ważne jest, aby były one odpowiednio skatalogowane, ale także pozwalały na łatwy dostęp. Czyli po prostu były w jednym miejscu, a nie rozsiane po kilku systemach. Właśnie, aby zapewnić to wszystko powstały tak zwane systemy ERP. Maja one na celu automatyzację procesów i ich usprawnianie, a także optymalizację we wszystkich obszarach przedsiębiorstwa. Jednym z takich programów jest Navireo. Został on zaprojektowany z myślą o dużych i średnich przedsiębiorstwach, zatem to właśnie one najbardziej skorzystają na jego wdrożeniu. Jest to system, który cieszy się popularnością zarówno w Polsce, jak i za granicą. Wiadomo, że najważniejszą rzeczą w każdej firmie jest sprzedaż.

Naviero pozwala w pełni kontrolować wszystkie procesy z nią związane. Rejestracja wszystkich zamówień i transakcji, informacja o stanach magazynowych, dostawach, a także kontrola sprzedaży stacjonarnej i internetowej. Kolejna funkcjonalność odpowiada za finansową kontrolę przedsiębiorstwa. Łatwiejsze rozliczanie z kontrahentami, instytucjami i urzędami, jak chociażby e-sprawozdawczość w formacie JPK. Do tego dochodzą jeszcze narzędzia analityczne, które pozwalają na tworzenie raportów, o co za tym idzie wyciąganie wniosków co do konieczności wprowadzania ewentualnych zmian w poszczególnych procesach.

Jest to system, który sprawdzi się w wielu branżach. Korzystają z niego między innymi firmy zajmujące się: sprzedażą i produkcją odzieży, księgowością, importem dywanów, dystrybucją części samochodowych, a także spółdzielnie pracy chronionej. Potwierdza to opinię, że jest to system, który wybierając odpowiednie funkcjonalności, będzie można dostosować do wielu przedsiębiorstw.

 

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem platformy hurtowej B2B, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować platformę za darmo przez 14 dni! 

 

 

Platforma B2B – najczęściej zadawane pytania

Myśląc o sklepie internetowym, wielu przedsiębiorców rozważa przede wszystkim platformę sprzedażową skierowaną do klienta indywidualnego. Jednak bardzo duże możliwości rozwinięcia sprzedaży oferuje rynek B2B, a nawet dystrybucja wewnątrz organizacji. W poniższym tekście poruszymy temat platformy sprzedażowej B2B, czyli omówimy jak uruchomić sklep B2B. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Sklep B2B, czyli platforma sprzedażowa B2B dla klientów biznesowych

Każdy wie, czym mniej więcej jest sklep internetowy, a większość osób prędzej czy później korzysta z takiej formy zakupów. Hurtownia internetowa to jednak zdecydowanie mniej popularna działalność. A może być równie, a nawet bardziej dochodowa niż sklep internetowy skierowany do klientów detalicznych. Hurtownia może być zarówno rozszerzeniem działalności sklepu internetowego, jak i czymś, od czego rozpoczyna się działalność. W tym artykule odpowiadamy na pytanie, jak założyć hurtownię i wyjaśniamy, czym jest hurtownia internetowa. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Hurtownia internetowa – czym jest i jak ją założyć?

Handel w Internecie rozwija się niesamowicie szybko. Praktycznie nie ma już rzeczy, jakiej nie można kupić w sklepach internetowych. Od chleba, przez ubrania po samochody. To wszystko można nabyć, wybierając odpowiedni sklep internetowy. W zaciszu własnego domu, na spokojnie, rozważając każdą ofertę i analizując jej plusy i minusy. Podczas takich zakupów nie ma presji czasu, można zastanawiać się tak długo, jak tylko się potrzebuje. Jednak handel w Internecie, to nie tylko handel detaliczny, mimo że to on właśnie pierwszy przychodzi na myśl. To również sprzedaż B2B. Co to jest sprzedaż B2B? Na czym polega handel B2B? Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Sprzedaż B2B – co to jest i na czym polega handel B2B?

Sukces w handlu to połączenie wielu dobrych decyzji. Dotyczą one wielu obszarów. Ważny jest wybór samej branży, jej znajomość, współpraca z odpowiednimi dostawcami, działania marketingowe i wiele innych decyzji dotyczących ważnych i bardzo ważnych kwestii. Jednak nie wszystkie decyzje trzeba podejmować od razu. Rozwijanie biznesu to proces, który trwa nieustannie, a co za tym idzie i decyzje podejmowane są cały czas. Jednak z niektórymi z nich trzeba się zmierzyć już na początku. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: System B2B – jaki powinien być idealny dla Twojej sprzedaży?

W sprzedaży chodzi o to, żeby klient dał się przekonać do kupna produktu u tego konkretnego dostawcy. Sposobów jest na to wiele. Wszystko zależy też oczywiście od tego, co się sprzedaje. Jednak bez wątpienia tworzenie udanych relacji to podstawa. Sprawdza się to zarówno w niektórych segmentach sprzedaży B2C oraz w prawie każdym B2B. Bo właśnie klient biznesowy to ten klient, który często będzie miał regularne lub stałe zapotrzebowanie na jakiś produkt. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Klient B2B – czego oczekuje i budować z nim relacje?

Sprzedaż i marketing powinny być ze sobą związane i uzupełniać się nawzajem. Jest tak w każdego rodzaju biznesie. Również, a może szczególnie, jeśli chodzi o obszar B2B. Marketing, niezależnie od rodzaju działalności ma zadanie zapewnić dotarcie do jak najszerszego grona klientów z ofertą. W sprzedaży B2C to często marketing odpowiada również za sprzedaż. W przypadku B2B dotarcie z ofertą to często pierwszy z etapów, dalszym są negocjacje i rozmowa klientem. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Marketing B2B – co to jest i co musisz o nim wiedzieć?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację