Sprzedaż artykułów biurowych, czy też materiałów eksploatacyjnych do drukarek może być świetnym uzupełnieniem oferty swojego sklepu. Podobnie jak w każdym innym przypadku ważne będzie wybranie odpowiedniego dostawcy – takiego, który ma asortyment możliwe dobrze dopasowany do oczekiwań klientów. Właśnie takim dostawcom może być Biuromax. Jest to jedyny w Polsce dystrybutor materiałów do regeneracji do urządzeń największych producentów. Działa na rynku od wielu lat. Zarówno polskim, jak i zagranicznym, dzięki temu może bardzo dobrze dopasować ofertę do potrzeb. Niezwykle ważne jest też, że Biuromax nigdy nie sprzedaje swoich produktów użytkownikom końcowym. Nie trzeba się więc obawiać docierania do tych samych klientów. Firma Biuromax to także szereg wyróżnień, miedzy innymi Customer Service Of The Year, Supplier Of The Year w roku 2020 czy podobne nagrody w latach wcześniejszych. Wszystko to pokazuje jak wysoką jakość, zarówno pod względem samych produktów, jak i obsługi ogólnej oferuje ta firma.
W ofercie tego dostawcy można znaleźć materiały oryginalne, jak i różnego rodzaju zamienniki do drukarek i kserokopiarek. Komponenty do regeneracji czy w końcu części do drukarek i kopiarek. Uzupełnienie o taki asortyment swojego sklepu może pozwolić na dotarcie do nowych klientów, jak zwiększenie sprzedaży już u tych, którzy znają ofertę sklepu. Hurtownia Biuromax dostarcza wysokiej jakości asortymentu, dlatego warto rozszerzyć swój asortyment o jej produkty.
Integracja z hurtownią polega na automatycznym pobieraniu danych z serwera hurtowni oraz aktualizacji informacji w sklepie internetowym. Jeżeli kartoteka produktu nie istnieje w sklepie, zostaje automatycznie założona w oparciu o informacje przekazane od hurtowni. Automatycznie, w określonych cyklach czasu następuje aktualizacja stanu magazynowego oraz ceny. Dostępna jest również możliwość aktualizacji informacji na kartotece produktu (np. gdy hurtownia zmieni opis produktu, zdjęcia itp.).
Istnieje możliwość integracji wielu hurtowni o tym samym asortymencie i prezentowania jednej kartoteki dla klienta (dane zostają zgrupowane po EANie lub kodzie dostawcy – o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli prowadzą Państwo również lokalny stan magazynowy, dostępna jest możliwość połączenia lokalnych stanów magazynowych ze stanami z integrowaną hurtownią oraz zaprezentowanie klientowi jednej kartoteki na sklepie ze statusem dostępności w zależności od lokalizacji produktu (np. gdy produkt jest dostępny lokalnie status wyświetlany – dostępny od zaraz, gdy produkt w magazynie zewnętrznym – dostępny 24h itp) (o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! Poznaj ofertę gotowy sklep internetowy i cennik naszego oprogramowania!