Zwierzęta znajdują się w wielu domach. Każde z nich wymaga odpowiedniej opieki. Dlatego też otwarcie sklepu zoologicznego może być bardzo dobrym pomysłem. Jak w każdym przypadku sprzedaży internetowej ważny będzie między innymi szeroki asortyment – jeśli klient będzie miał wybór, istnieje większa szansa, że coś kupi. Oczywiście duży wybór musi wiązać się także z wysokiej jakości towarem. Idealnym partnerem może być właśnie hurtownia Aquario. Dobrze wie czego oczekują klienci i właśnie taki towar oferuje, a w końcu zadowoleni klienci
Dzięki współpracy z tą hurtownią można dołączyć do swojej oferty produkty z takich kategorii terrarystycznych lub akwarystycznych jak: dekoracje i rośliny, akwaria, szafki, stelaże, tła, technika CO2, napowietrzanie, automatyka, testy i mierniki, ogrzewanie, chłodzenie, oświetlenie, odwrócona osmoza, nawozy, preparaty, pokarmy, wkłady filtracyjne, filtracja, akcesoria, podłoża, terraria, podłoża, źródła światła uvb, żarówki grzewcze i uva, lampy i oprawki, przyrządy pomiarowe i sterujące, miski, dekoracje, rośliny, nawilżacze, pokarmy i witaminy, akcesoria i części, dla mrówek. Oprócz tego ma ona w swojej ofercie produkty dla kotów, psów, ptaków i wiele innych akcesoriów zoologicznych.
Integracja z hurtownią polega na automatycznym pobieraniu danych z serwera hurtowni oraz aktualizacji informacji w sklepie internetowym. Jeżeli kartoteka produktu nie istnieje w sklepie, zostaje automatycznie założona w oparciu o informacje przekazane od hurtowni. Automatycznie, w określonych cyklach czasu następuje aktualizacja stanu magazynowego oraz ceny. Dostępna jest również możliwość aktualizacji informacji na kartotece produktu (np. gdy hurtownia zmieni opis produktu, zdjęcia itp.).
Istnieje możliwość integracji wielu hurtowni o tym samym asortymencie i prezentowania jednej kartoteki dla klienta (dane zostają zgrupowane po EANie lub kodzie dostawcy – o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli prowadzą Państwo również lokalny stan magazynowy, dostępna jest możliwość połączenia lokalnych stanów magazynowych ze stanami z integrowaną hurtownią oraz zaprezentowanie klientowi jednej kartoteki na sklepie ze statusem dostępności w zależności od lokalizacji produktu (np. gdy produkt jest dostępny lokalnie status wyświetlany – dostępny od zaraz, gdy produkt w magazynie zewnętrznym – dostępny 24h itp) (o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! Poznaj ofertę gotowy sklep internetowy i cennik naszego oprogramowania!