Jeśli ktoś szuka partnera, który będzie mógł zapewnić asortyment szerokie rozumianej oferty GSM to właśnie ta firma może nim zostać. Od tego jakim dysponuje się asortymentem w dużym stopniu zależy sukces sklepu. Klienci chcą mieć przede wszystkim duży wybór. Nie zawsze szukają konkretnych produktów, dlatego warto dać im szansę wyboru. Nie tylko może pozwoli sprowadzić to nowych klientów, ale także zatrzymać tych co już zrobili zakupy, zawszę znajdzie się coś, co będzie jeszcze im potrzebny. Oczywiście za tym musi iść wysoka jakość produktów, klienci tylko wtedy będą wracali do sklepu. Tacy stali klienci to często podstawowe źródło dochodu, dzięki nim można spokojne rozwijać biznes, bez martwienia się o przychód w kolejnym miesiącu.
Dzięki współpracy z tym dostawcą można dołączyć do sklepu produkty takich marek: Spiegn, Ringke, ESR, Supcase, Baseus, Tech-Protect, Hofi, Rock, Hoco, Icarer, DuxDucis, Mocolo, Nillkin, 3mk, Whitestone, FDtwelve, Infiland, Joyroom- , Wildman, Meller, Canvaslife, T-Max. Pod tymi uznanymi markami, kryją się produkty z takich kategorii jak: adaptery, etui uniwersalne, etui RFID, gadżety, kable, lightning, type-c, micro-usb, ładowarki samochodowe, ładowarki sieciowe, ładowarki indukcyjne, maski ochronne, okulary do komputera, podkładki pod mysz, podstawki, powerbanki, rysiki, słuchawki, selfie stick, uchwyty na palec, uchwyty rowerowe, uchwyty samochodowe. Wydaje się więc, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.
Integracja z hurtownią polega na automatycznym pobieraniu danych z serwera hurtowni oraz aktualizacji informacji w sklepie internetowym. Jeżeli kartoteka produktu nie istnieje w sklepie, zostaje automatycznie założona w oparciu o informacje przekazane od hurtowni. Automatycznie, w określonych cyklach czasu następuje aktualizacja stanu magazynowego oraz ceny. Dostępna jest również możliwość aktualizacji informacji na kartotece produktu (np. gdy hurtownia zmieni opis produktu, zdjęcia itp.).
Istnieje możliwość integracji wielu hurtowni o tym samym asortymencie i prezentowania jednej kartoteki dla klienta (dane zostają zgrupowane po EANie lub kodzie dostawcy – o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli prowadzą Państwo również lokalny stan magazynowy, dostępna jest możliwość połączenia lokalnych stanów magazynowych ze stanami z integrowaną hurtownią oraz zaprezentowanie klientowi jednej kartoteki na sklepie ze statusem dostępności w zależności od lokalizacji produktu (np. gdy produkt jest dostępny lokalnie status wyświetlany – dostępny od zaraz, gdy produkt w magazynie zewnętrznym – dostępny 24h itp) (o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! Poznaj ofertę gotowy sklep internetowy i cennik naszego oprogramowania!