W erze cyfrowej LinkedIn ewoluował z platformy do nawiązywania kontaktów zawodowych do potężnego narzędzia marketingowego B2B. Opanowanie sztuki efektywnej komunikacji i marketingu na LinkedIn może otworzyć drzwi do nieograniczonych możliwości biznesowych, Czytaj więcej
Wprowadzenie nowej Dyrektywy Omnibus przez Unię Europejską stanowi znaczący przełom w regulacjach dotyczących handlu elektronicznego. W naszym artykule szczegółowo omówimy, Czytaj więcej
W świecie cyfrowym, w którym żyjemy, B2B digital marketing staje się nieodzownym elementem każdej nowoczesnej strategii biznesowej. Ale co dokładnie to oznacza i dlaczego jest tak ważny? Czytaj więcej
W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja w biznesie jest bardziej zacięta niż kiedykolwiek wcześniej, zrozumienie i skuteczne wdrażanie lejka marketingowego B2B staje się kluczem do sukcesu. Czytaj więcej
Segmentacja klientów B2B to nie tylko modne hasło w świecie biznesu, ale kluczowy element skutecznej strategii sprzedażowej. Pozwala ona lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania odbiorców, Czytaj więcej
Zapytanie ofertowe w kontekście B2B to kluczowy element procesu sprzedaży, który wymaga precyzyjnej obsługi i zrozumienia. W świecie cyfrowej transformacji i e-commerce, Czytaj więcej
W świecie biznesu B2B, efektywne zarządzanie relacjami z kontrahentami to klucz do sukcesu. W tym artykule przyjrzymy się znaczeniu i funkcji baz i kartotek kontrahentów, Czytaj więcej
Minima logistyczne stają się coraz bardziej kluczowe w zarządzaniu łańcuchem dostaw w sektorze B2B. Ale czym dokładnie są i jakie korzyści przynoszą dla Twojego biznesu? Czytaj więcej
Zamówienia hurtowe to kluczowy element wielu branż, pozwalający na efektywne zarządzanie zapasami i optymalizację kosztów. Ale czym dokładnie są te zamówienia i jakie strategie można zastosować, Czytaj więcej
Żeby klient zakupił jakiś produkt lub usługę, którą się oferuje, musi on przejść całą ścieżkę zakupową. Działając w jakimkolwiek biznesie trzeba móc umożliwić klientowi przejście tego procesu jak najszybciej i wygodnie. Czytaj więcej
Trudno wyobrazić sobie dziś zakupy bez sklepów internetowych. Miliony klientów codziennie nie tylko je odwiedzają, ale także dokonują tam zakupów. Czytaj więcej
Dziś trudno wyobrazić sobie społeczne życie bez Facebooka, czy Instagrama. Coraz większą popularność zdobywa także TikTok. Mamy też Twittera czy LinkedIna Jeśli prowadzi się sprzedaż towarów lub usług w Internecie, Czytaj więcej
Dropshipping to świetny sposób na uruchomienie sprzedaży w Internecie nawet wtedy, kiedy nie jest się producentem lub nie ma się dużych środków na inwestycję. Czytaj więcej
Rozpoczynając sprzedaż przeważnie trzeba zdecydować się na przedstawienie swojej oferty w oparciu o marketplace lub własny sklep internetowy. Rozpoczęcie działań w obu miejscach jednocześnie jest trudne pod względem logistycznym i finansowym. Czytaj więcej
Angażowanie klientów w konkursy i różne inne aktywności to świetny sposób aby nie tylko zdobyć nowych klientów do sklepu, ale także sprawić, Czytaj więcej
Sprzedając w Internecie powinno się docierać do klientów różnymi kanałami sprzedaży. Każdy kolejny nowy kanał czy sposób oferowania swojego produktu to możliwość dotarcia do nowych klientów. Czytaj więcej
Treści jakie tworzy się jako marka mają duże znaczenie dla pozyskiwania nowych klientów. Blog, podcast i nie tylko to wszystko conetent marketing. Czytaj więcej
Rozwijając marketing w każdej firmie ważne jest zdobywanie leadów. Nie ważne czy sprzedaje się jakieś produkty czy usługi, ważne jest zdobywanie klientów. Czytaj więcej
Lepsza personalizacji i dostosowywanie treści do odbiorcy. W dzisiejszym marketingu jest to bardzo ważne. W końcu dużo łatwiej skłonić kogoś do dokonania transakcji właśnie wtedy, Czytaj więcej
Sklep internetowy to firma jak każda inna. Dlatego ważne jest jej odpowiednie zabezpieczenie. W końcu sklep internetowy to wiele różnych danych. Czytaj więcej
Każdy sklep, a właściwie strona internetowa to zbiór różnych informacji. Dla tego, kto zarządza takim zbiorem powinno być ważne, aby był on czytelny zarówno dla ludzi jak i tak zwanych robotów Google. Czytaj więcej
Ludzie otwierają strony internetowe na różnych urządzeniach. Trzeba o tym pamiętać podczas ich tworzenia. Szczególnie, kiedy jest to witryna sklepu. Czytaj więcej