Blog

E-mail marketing – czym jest i jak go stosować w sklepie internetowym? Przykłady!
Działając w branży e-commerce, można opierać swoją sprzedaż na różnych działaniach marketingowych. Dobór takiego, które świetnie sprawdza się w obszarze danej grupy docelowej to jeden z elementów sukcesu w sprzedaży internetowej. Czytaj więcej
Analiza SWOT sklepu internetowego — jak ją wykonać?
Każdy prowadząc sklep internetowy, stara się robić wszystko by zwiększać sprzedaż, zdobywać nowych klientów, po prostu rozwijać sklep na wielu obszarach. Czytaj więcej
Nowy sklep internetowy? Sprawdź co musisz wiedzieć o promocji i sprzedaży!
Założenie sklepu internetowego jest dziś bardzo proste. Wystarczy do tego komputer i łącze internetowe. Co ważne wiele działań związanych z prowadzeniem sklepu można prowadzić z domu, Czytaj więcej
Pakowanie paczek, czyli jak poprawnie i bezpiecznie spakować produkty do wysyłki?
Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z wysyłaniem dużej ilości paczek. Oczywiście niezwykle ważne jest, aby były one pakowane bezpiecznie i ekonomicznie. Czytaj więcej
Biznes w domu — czyli jaką firmę założyć w domu? Poznaj nasze pomysły!
Internet daje bardzo duże możliwości, jeśli chodzi o różne inicjatywy biznesowe. Można docierać do klientów w każdym miejscu na ziemi, Czytaj więcej
Sklep stacjonarny a sprzedawanie przez internet – co musisz wiedzieć?
Sprzedaż w Internecie rozwija się w ostatnich latach bardzo szybko. Wchodzą na ten rynek zarówno nowe firmy, które nie mają doświadczenia w sprzedaży wcześniej, Czytaj więcej
Społeczny dowód słuszności w marketingu i e-commerce – co musisz wiedzieć?
Każda działalność ukierunkowana na zysk musi w jakiś sposób dotrzeć do klientów. W tym celu prowadzi się różne działania marketingowe. Czytaj więcej
Fulfilment sklepu internetowego – czym jest?
Podczas zakładania sklepu internetowego, trzeba wybrać odpowiedni model logistyczny, w którym się będzie działać. Najpopularniejszy jest oczywiście tradycyjny, w którym to sprzedaje się własny towar, Czytaj więcej
Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?
Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, Czytaj więcej
Obsługa posprzedażowa klienta — co robić, aby utrzymać klienta?
W każdego rodzaju biznesie najważniejszym zasobem jest w rzeczywistości klient. Bez niego trudno cokolwiek sprzedawać czy świadczyć usługi, dzięki którym się zarabia. Czytaj więcej
Błąd cenowy w sklepie internetowym – co robić, gdy się pojawi?
Im większy sklep internetowy, tym więcej w nim towarów. Nie ma ludzi nieomylnych, tak więc trudno całkowicie uchronić się od błędów podczas prowadzenia sklepu internetowego. Czytaj więcej
Wskaźniki sprzedaży — czyli jakie są KPI w sklepie internetowym i jak je mierzyć?
Sprzedaż w internecie, tak jak każda inna prowadzona jest w celu osiągnięcia, jak największych zysków. Najprościej mówiąc, chodzi o to, Czytaj więcej
Storytelling w marketingu – jak go robić i wykorzystać?
Marketing to różne działania. Korzystanie z konkretnych zależy przede wszystkim od tego, jakiemu celowi mają służyć. Ważne są też oczywiście, Czytaj więcej
Zwrot towaru zakupionego przez Internet a prawa konsumenta
Sprzedaż w Internecie to nie tylko realizacja zamówień klientów. To także przestrzeganie określonych ustaw i zgodność z nimi. Wiążą się one z określonymi obowiązkami jako sprzedawcy, Czytaj więcej
Dropshipping a PKD – jakie wybrać?
Sprzedaż w Internecie to przede wszystkim duże możliwości. Szczególnie jeśli chodzi o dropshipping. Cieszy się dużą popularnością, bo bardzo łatwo rozpocząć w nim działać. Czytaj więcej
Skąd brać towar do sklepu internetowego? Podpowiadamy!
Otwarcie sklepu pod względem technicznym jeszcze nigdy nie było tak łatwe, jak obecnie. Wystarczy odpowiednie oprogramowanie typu SaaS i sprzedaż można rozpocząć niemal natychmiast.  Czytaj więcej
Franczyza internetowa — czym jest i kiedy warto o niej pomyśleć?
Internet otwiera przed wszystkimi duże możliwości, jeśli chodzi o zarabianie pieniędzy. Szczególnie mamy tu na myśli wszelkiego rodzaju działania prowadzone z domu. Czytaj więcej
Sklep internetowy w Niemczech – co musisz wiedzieć?
Internet dał nowe możliwości, jeśli chodzi o prowadzenie biznesu. Między innymi w zakresie sprzedaży. Uruchomienie sklepu jeszcze nigdy nie było tak łatwo. Czytaj więcej
Nazwa sklepu internetowego – jak ją wybrać i czym się kierować?
Na sprawnie działający i dochodowy sklep internetowy składa się wiele elementów. Muszą one ze sobą współgrać i wzajemnie się uzupełniać. Czytaj więcej
Sprzedawanie zdjęć, czyli jak i gdzie sprzedawać fotografie i obrazki? Sprawdź!
Łączenie pasji z pracą nigdy nie jest łatwe. Nie każdą pasję można monetyzować, jednak wielu ludzi chciałby właśnie zarabiać, robiąc to, Czytaj więcej
Wprowadzenie nowego produktu na rynek — jak zrobić to skutecznie?
Mając nawet najlepszy produkt, nie zarobi się na nim zbyt dużo, jeśli klienci nie będą wiedzieli o jego istnieniu. Właśnie dotarcie do świadomości klienta to najważniejsza rzecz w biznesie opartym na sprzedaży. Czytaj więcej
Co można zrobić własnoręcznie i sprzedawać – czyli jakie rękodzieło najlepiej się sprzedaje?
Sklep internetowy to poważne przedsięwzięcie, które musi być oczywiście zaplanowane w odpowiedni sposób. Wszystkie jego etapy muszą być dobrze przemyślane, Czytaj więcej
Jak rozkręcić sklep internetowy? Rozwój sklepu krok po kroku!
Istnieje powiedzenie, które mówi, że „kto nie idzie do przodu, ten się cofa”. Jak najbardziej obowiązuje ono w biznesie. Jeśli jakaś firma nie będzie się rozwijać to prawdopodobnie prędzej czy później dogoni ją konkurencja lub rynek zmieni się na tyle, Czytaj więcej
Sprzedaż na Facebooku – czyli jak sprzedawać skutecznie na Facebooku!
Nie tylko sklep internetowy to świetny sposób na sprzedaż. W Internecie można sprzedawać tak w takich miejscach jak marketplace czy media społecznościowe. Czytaj więcej
Umów bezpłatną konsultację