Blog

Portale aukcyjne – czyli portale typu allegro!

Allegro to jedno z najpopularniejszych miejsce, jeśli chodzi o sprzedaż w polskim internecie. Na samym początku służyło głownie prywatnym osobom, Czytaj więcej

Marża a narzut – czym są i jak je liczyć? Podpowiadamy!

Działając w handlu, cel jest zawsze taki sam – sprzedać coś drożej niż się kupiło. Pozwala to przynosić zysk, dzięki czemu firma może zarabiać. Czytaj więcej

Polityka cenowa w sklepie internetowym – wszystko co musisz wiedzieć!

Ustalenie cen w swoim sklepie to niełatwe zadanie. Każdy zdaje sobie sprawę, że niezależnie od tego, jakim produktem się handluje, Czytaj więcej

Fotografia produktowa, czyli zdjęcia do sklepu internetowego – skąd wziąć? Jak zrobić?

Żeby odnosić sukcesy w sprzedaży w Internecie, trzeba najpierw przyciągnąć klienta do sklepu, a później sprawić, że kupi on konkretny towar. Czytaj więcej

Amazon a sklep internetowy — dlaczego warto pomyśleć o integracji?

Jeśli jest się producentem jakiegoś towaru, chce się, aby był on dostępny w jak największej ilości miejsc, Podobnie jest w przypadku sklepu internetowego. Czytaj więcej

Blog w sklepie internetowym – dlaczego warto go mieć?

Każda działalność, w której celem jest zarabianie pieniędzy musi mieć swoich klientów.  Nie inaczej jest w przypadku sklepu internetowego. Najtrudniej oczywiście zdobyć klientów na samym początku działalności, Czytaj więcej

Kody GTU a sklep internetowy — co musisz wiedzieć?

Prowadzenie własnej firmy wiążę się z licznymi obowiązkami w tym takimi z obszarów przepisów i prawa podatkowe. Ich nieprzestrzeganie zwykle kończy się karami finansowymi i innymi konsekwencjami, Czytaj więcej

Identyfikacja wizualna – co to jest i jak wykorzystać w sklepie internetowym?

W sklepie internetowym ważny jest nie tylko sam asortyment. Oczywiście on także musi być jak najwyższej jakości i w konkurencyjnych cenach, Czytaj więcej

BDO — co to jest? BDO a sklep internetowy krok po kroku!

Każda działalność gospodarcza wiążę się z koniecznością przestrzegania ustaw i przepisów. Trzeba rozliczać się urzędem skarbowym, prowadzić odpowiednią dokumentację dotyczącą sprzedaży. Czytaj więcej

E-commerce – co to jest?

Kiedyś handel był domeną sklepów stacjonarnych. Wszystko trzeba było kupować od lokalnych sprzedawców. Z czasem rozwinęła się sprzedaż wysyłkowa, miała ona szczególnie duże znacznie w Stanach Zjednoczonych. Czytaj więcej

Co sprzedawać na allegro i co najlepiej się sprzedaje?

Handel w internecie można prowadzić oparty o wiele różnych kanałów sprzedaży. Pierwsze co przychodzi na myśl to oczywiście własny sklep internetowy. Czytaj więcej

Marketing relacji, czyli budowanie relacji z klientem – jak tego dokonać?

Niezależnie od rodzaju inicjatywy biznesowej zawsze najważniejszym elementem, którego potrzebuje firma są klienci. To oni kupują towar lub usługę. Tak więc dzięki nim firma w ogóle może istnieć i rozwijać się. Czytaj więcej

Marketplace – co to jest i jak działa?

Internet daje bardzo duże możliwości, jeśli chodzi o prowadzenie działalności biznesowej. W przypadku samej sprzedaży można prowadzić ją wieloma kanałami. Czytaj więcej

Dropshipping a podatki – sprawdź co musisz wiedzieć!

Otwarcie własnego sklepu jeszcze nigdy nie było tak łatwe, jak teraz. Internet daje duże możliwości, jeśli chodzi o różne rodzaje działalności. Czytaj więcej

Reklamy B2B na Facebooku – jak robić je poprawnie?

Żeby odnieść sukces w biznesie, niezależnie od branży, czy rynku, na jakim się działa, ważne jest, aby mieć odpowiednią liczbę klientów. Czytaj więcej

Platforma B2B – koszty, czyli ile kosztuje i od czego zależy cena platformy sprzedażowej B2B

Sprzedaż dla innych podmiotów gospodarczych, albo świadczenie dla nich usług, wiąże się z tym, że trzeba jakoś zaprezentować swoją ofertę. Czytaj więcej

Przykłady B2B – branże, w których warto działać w B2B

Mimo że otwierając działalność w Internecie, często myśli się przede wszystkim o sprzedaży do użytkowników indywidualnych to jednak warto rozważyć także działalność w ramach B2B. Czytaj więcej

Portal B2B – dlaczego Twoi klienci powinni z niego korzystać?

Kiedyś współpraca z klientem biznesowym opierała się głównie na spotkaniach osobistych i kontaktach telefonicznych. Czy to się komuś podoba, czy nie, Czytaj więcej

Sektor B2B – co to jest, czym się charakteryzuje i jakie ma znaczenie dla firm?

Inicjatywy biznesowe mogą działać w wielu branżach i na różnych rynkach. Można świadczyć usługi dla klientów indywidualnych, chociażby w postaci fotografii ślubnej, Czytaj więcej

ERP a CRM – czym się różnią?

Skuteczne zarządzanie firmą nie może obecnie obyć się bez specjalnie zaprojektowanych w tym celu narzędzi. Są nimi zarówno CRM, jak i ERP. Czytaj więcej

CRM – co to jest? Do czego służy i jakie ma możliwości w B2B?

W sprzedaży, bez względu czy są to usługi, czy towar, ważne są relacje z klientem.  Wszystko zaczyna się od zdobycia odpowiedniego leada, Czytaj więcej

Programy ERP, czyli przykłady dostępnych na rynku oprogramowań ERP

Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa zarządzanie nim staje się coraz trudniejsze. Coraz więcej procesów, większa kadra, często więc dotychczasowe metody przestają być wystarczające. Czytaj więcej

System ERP – co to jest i do czego służy?

Zarządzanie przedsiębiorstwem to skomplikowany proces. Wymagania koordynowania wielu działań jednocześnie. Sprawne wykorzystywanie zasobów to klucz do sukcesu, niezależnie do tego, Czytaj więcej

Generowanie leadów B2B – co działa i jakie narzędzia wykorzystać?

Żeby jakikolwiek biznes B2B dobrze działał, potrzebni są klienci, a następnie skuteczna sprzedaż. Niezależnie od tego, czy sprzedaje się usługi, Czytaj więcej