Wykop.pl to najpopularniejszy w Polsce agregator treści. Ze względu na jego popularność i stosunkową łatwość dodawania treści, warto wziąć pod uwagę Wykop przy planowaniu działań marketingowych w social media. Czytaj więcej
W artykule „Certyfikat SSL – bezpieczeństwo danych w sklepie internetowym” wyjaśniliśmy, czym jest certyfikat SSL oraz jakie są korzyści z jego posiadania. Czytaj więcej
Postępująca robotyzacja i automatyzacja coraz intensywniej dociera pod przysłowiowe strzechy. Olbrzymią popularnością cieszą się sterowane latające drony, wykorzystywane do rozmaitych zadań. Czytaj więcej
Masz pomysł na świetny interes w sieci, ale brakuje Ci środków na rozpoczęcie? Jest na to rozwiązanie! Pozyskaj fundusze na start z Powiatowego Urzędu Pracy i zacznij stawiać kroki w świecie e-commerce. Czytaj więcej
Sektor e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Businessinsider.com.pl przewiduje, że w 2018 roku wartość rynku e-commerce przekroczy 50 miliardów złotych. Czy każda firma handlowa lub produkcyjna może wejść na ten rynek? Czytaj więcej
Prowadzenie firmowego bloga wymaga nakładów pracy i środków, jednak jest doskonałym sposobem na pozycjonowanie sklepu, zaawansowaną komunikację z klientami i działania content marketingowe. Czytaj więcej
Ebay.com to największy portal aukcyjny na świecie. Firma powstała co prawda w połowie lat dziewięćdziesiątych, ale jej historia to podręcznikowy wręcz przykład start-upu, Czytaj więcej
Przedsiębiorstwo Tesla Motors znane jest każdemu fanowi motoryzacji i nowych technologii. Firma zajmuje się nie tylko projektowaniem i sprzedażą samochodów elektrycznych. Czytaj więcej
Początki Black Friday są związane z działaniami promocyjnymi amerykańskich sklepów oraz domów towarowych, które zaraz po Święcie Dziękczynienia, przypadającym w czwarty czwartek listopada, Czytaj więcej
Wzrastająca każdego roku liczba blogów nie mogła pozostać bez wpływu na sprzedaż internetową towarów i usług. Wiele firm z branży e-commerce usiłuje pozyskać do współpracy blogerów czy influencerów, Czytaj więcej
Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym to problem zaprzątający głowę niemal wszystkich właścicieli i menedżerów przedsięwzięć skupiających się na handlu w Internecie. Czytaj więcej
Posiadanie profilu w social media to obecnie bezwzględna konieczność przy prowadzeniu firmy w obszarze e-commerce. Portale społecznościowe czynne są całą dobę przez siedem dni w tygodniu i w każdej chwili może pojawić się sytuacja kryzysowa. Czytaj więcej
Komentarze zostawiane na stronach sklepu czy w kanałach w social media to ważne miejsce do komunikowania się z Klientami. Systematyczne i kulturalne odpowiadanie na takie wiadomości pozwala na budowanie zarówno dobrych relacji z Klientami, Czytaj więcej
Rewolucja w polskich mediach społecznościowych wybuchła w 2008 roku, kiedy do Polski oficjalnie zawitał Facebook. Obecnie posiadanie profili w mediach społecznościowych to dla branży e-commerce bezwzględny obowiązek, Czytaj więcej
Przedstawiamy krótki przewodnik po możliwościach rozpoczęcia sprzedaży w Internecie. W niniejszym podsumowaniu przedstawimy cztery popularne platformy e-commerce niebędące sklepami internetowymi wraz z ich wadami i zaletami, Czytaj więcej
Elektroniczna dystrybucja oprogramowania, zwana potocznie sprzedażą kluczy, zdominowała rynek sprzedaży software’u zarówno w segmencie profesjonalnych programów dla biznesu, jak również gier komputerowych. Czytaj więcej
Wygląd sklepu to jeden z najważniejszych czynników wpływających na decyzję Klientów o zakupie. W dzisiejszych realiach ostrej konkurencji i łatwego dostępu do dobrej jakości stron internetowych, Czytaj więcej
Temat zestawów produktów poruszaliśmy już przy okazji różnych tematów opisywanych w naszych innych artykułach. Dziś czas na dokładniejsze omówienie samej koncepcji zestawów produktów w sklepie internetowym. Czytaj więcej
Najbardziej znanym portalem aukcyjnym na polskim rynku e-commerce jest Allegro.pl. Choć wśród ofert na Allegro aukcje stanowią niewielki procent, to portal pozostaje liderem tego segmentu. Czytaj więcej
Czym są usługi copywriterskie? Dlaczego są one istotne i pomocne w prowadzeniu sprzedaży internetowej? W niniejszym artykule odpowiemy na te i inne pytania dotyczące copywritingu. Czytaj więcej
Dobre pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Warstwa wizualna naszego sklepu to obszar w olbrzymim stopniu decydujący o jego atrakcyjności dla potencjalnego Klienta. Czytaj więcej
Sklep internetowy pozwala klientom na szybkie i wygodne zakupy z poziomu niemal dowolnego urządzenia umożliwiającego przeglądanie stron internetowych. Dla sprzedawców komfortowa jest z kolei automatyzacja sprzedaży i zmniejszenie udziału w procesie realizacji zamówienia osób odpowiedzialnych za obsługę klienta. Czytaj więcej
Zapewnienie odpowiedniego poziomu jakości obsługi klienta w sklepie internetowym to wyzwanie, przed którym staje każdy przedsiębiorca prowadzący sprzedaż online. Poniżej przedstawiamy kilka przykładów dobrych praktyk, Czytaj więcej