Blog

Marketing dla sklepu internetowego – zlecać czy wykonywać samodzielnie?

Sklep internetowy, jak każda działalność nastawiona na pozyskiwanie klientów, potrzebuje dobrze prowadzonego marketingu. Czy wiąże się to z koniecznością zatrudnienia specjalisty do spraw marketingu? Czytaj więcej

5 pomysłów na zwiększenie zaangażowania w social mediach

Prowadzenie kont firmy w social media ma za zadanie przede wszystkim dotarcie do nowych Klientów i komunikację z obecnymi. Ważne jest także budowanie wizerunku marki. Czytaj więcej

Kontakt z klientem – poznaj narzędzia do kontaktu z klientami!

Nowoczesne narzędzia do kontaktu z klientami w sklepie internetowym umożliwiają maksymalizację efektywności pracowników obsługi klienta i automatyzację obsługi standardowych zapytań. Czytaj więcej

Jak zwiększyć zyski w sklepie internetowym?

Zwiększanie zysków w sklepie internetowym to działanie pożądane przez każdego właściciela i menadżera sklepu internetowego. W niniejszym artykule poruszymy ten problem z punktu widzenia marketingu i zarządzania sprzedażą. Czytaj więcej

Skuteczna reklama na Facebooku krok po kroku!

Do uzyskania zadowalającego ruchu w sklepie internetowym niezbędna jest odpowiednia promocja sklepu. Idealnym narzędziem do kontaktu z potencjalnymi klientami jest Facebook. Czytaj więcej

Sklep internetowy dla rzemieślnika

Platforma sprzedażowa znajduje zastosowanie nie tylko w przypadku dużych projektów. W e-commerce doskonale odnajdą się także rzemieślnicy, którzy mogą w Internecie docierać do odbiorców swoich produktów. Czytaj więcej

Sklep internetowy zintegrowany z Allegro

Allegro.pl od lat jest liderem polskiego rynku e-commerce. Dla wielu sprzedawców wystawienie swoich towarów na Allegro to szansa na dotarcie do potencjalnych klientów i zwiększenie sprzedaży bez ponoszenia znacznych kosztów na działania marketingowe. Czytaj więcej

Jak prowadzić fanpage sklepu internetowego na Facebooku?

Prowadzenie oficjalnego profilu sklepu internetowego na Facebooku to obecnie standard. Jego brak w przypadku platform B2C jest nieprofesjonalny i świadczy wręcz źle o podejściu firmy do komunikacji z Klientami. Czytaj więcej

Wybór wykonawcy sklepu internetowego

Wybór wykonawcy sklepu internetowego to kluczowa decyzja przy uruchamianiu własnego projektu e-commerce. Poniżej przedstawiamy kluczowe kryteria, które powinny zostać wzięte pod uwagę przy podejmowaniu decyzji. Czytaj więcej

Artykuł sponsorowany – co to jest i jak je wykorzystać w promocji sklepu?

Jednym z najskuteczniejszych sposobów promowania sklepu internetowego jest zamawianie artykułów sponsorowanych. Aby odniosły one pożądany efekt w postaci zwiększenia ruchu i konwersji, Czytaj więcej

Problemy ze sprzedażą na Allegro

Allegro.pl to najpopularniejszy w Polsce serwis umożliwiający sprzedaż swoich produktów. Ze względu na jego zasięg, znaczna liczba przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie dystrybucji właśnie tam. Czytaj więcej

Jak pakować produkty w sklepie internetowym do wysyłki?

Pakowanie produktów do wysyłki to złożone zagadnienie ściśle powiązane z branżą, w jakiej działa sklep internetowy, i specyfiką wysyłanego towaru. Czytaj więcej

Społeczne zaangażowanie biznesu e-commerce

Społeczne zaangażowanie biznesu to długofalowa strategia działania na rzecz społeczności. Są to przede wszystkim wszelkie działania prospołeczne i charytatywne podejmowane przez firmy. Czytaj więcej

Proces sprzedaży internetowej – etapy i schemat

adult analyzing brainstorming 1483907
Efektywne zarządzanie sprzedażą w sklepie internetowym oraz sprawna obsługa Klientów i zamówień wymagają ułożenia procesu sprzedaży internetowej. Warto przemyśleć to zagadnienie przed uruchomieniem sklepu internetowego. Czytaj więcej

Sklep internetowy w smartfonie

Urządzenia mobilne odpowiadają za generowanie coraz większego ruchu w Internecie. Już 52% odwiedzin stron internetowych pochodzi z urządzeń mobilnych! Trend ten nie ominął branży e-commerce. Czytaj więcej

Wizualna prezentacja produktu w sklepie internetowym

Dobre zaprezentowanie produktu w sklepie internetowym to obecnie konieczność. Bez odpowiednich zdjęć trudno uznać jakikolwiek działający współcześnie sklep internetowy za profesjonalny. Czytaj więcej

Nadwyżki magazynowe – jak sprzedać zalegający towar?

Problem sprzedaży nadwyżek magazynowych jest właściwie tak stary, jak zorganizowany handel. W jaki sposób poradzić sobie z towarem zalegającym w sklepie internetowym? Czytaj więcej

Dosprzedaż produktów obecnym klientom

Dosprzedaż produktów obecnym klientom to jedna z efektywnych metod zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym. W niniejszym tekście skupimy się na komunikacji i aktywizacji klientów, Czytaj więcej

Jak stworzyć opisy produktów w sklepie internetowym?

Podstawowym elementem prezentacji produktów w sklepie internetowym są ich opisy. Dobry opis produktu to nie tylko przedstawienie podstawowych cech i funkcji oraz parametrów technicznych danego wyrobu. Czytaj więcej

Co to jest cross-selling i up-selling w sklepie internetowym?

Cross-selling i up-selling to metody mające na celu zwiększenie sprzedaży. W poniższym artykule opiszemy, wyjaśnimy Ci co to jest cross-selling i up-selling w sklepie internetowym i w jaki sposób można je wykorzystać do automatyzacji i skutecznego prowadzenia takich działań. Czytaj więcej

Formy dostawy w sklepie internetowym – jaka alternatywa dla kuriera?

Umawianie się na konkretną godzinę z kurierem, czekanie na dźwięk domofonu, zamawianie paczki do biura i odbieranie jej pod czujnym okiem ciekawskich lub zdegustowanych współpracowników przestają być nieodłącznym problemem miłośników zakupów online. Czytaj więcej

Podstawowa analiza portfela klientów

Sukces działań marketingowych zależy w dużej mierze od dokładnego poznania portfela swoich obecnych klientów. Niniejszy artykuł przedstawia podstawowe metody badawcze pozwalające na poznanie swoich odbiorców i podjęcie działań w kierunku optymalizacji sprzedaży. Czytaj więcej

Sklep internetowy a działalność gospodarcza – jaką formę wybrać?

Osoby zastanawiające się nad uruchomieniem pierwszego sklepu internetowego stoją często przed wyborem formy działalności i opodatkowania. W poniższym artykule przedstawiamy możliwość sprawdzenia się w obszarze sprzedaży internetowej bez zakładania firmy. Czytaj więcej

Porzucanie koszyków – co to jest i jak je ratować?

Porzucone koszyki to problem trapiący praktycznie każdy sklep internetowy. Według różnych badań nawet więcej niż 2/3 wszystkich koszyków klientów na świecie zostaje porzuconych przed finalizacją transakcji.  Czytaj więcej