Dropshipping to rodzaj sprzedaży detalicznej, jednak w odróżnieniu od standardowego sklepu internetowego, w którym produkty znajdują się w stacjonarnym magazynie, Czytaj więcej
Częstym problemem przy prowadzeniu kilku sklepów internetowych jest czas jaki potrzebujemy na przełączanie się między poszczególnymi sklepami oraz stabilność integracji. Czytaj więcej
W artykule opowiemy o tym dlaczego warto automatyzować integrację z hurtownią, jak w praktyce to działa oraz na co zwrócić uwagę przy wyborze dostawcy. Czytaj więcej
Większość przesyłek nadawanych przez sklepy internetowe to standardowe paczki nadawane do klientów detalicznych. Jednak co zrobić w przypadku kiedy oferowane przez nas towary z różnych przyczyn wykraczają poza normy przyjęte przez firmy kurierskie? Czytaj więcej
Myśląc o sklepie internetowym, wielu przedsiębiorców rozważa przede wszystkim platformę sprzedażową skierowaną do klienta indywidualnego. Jednak bardzo duże możliwości rozwinięcia sprzedaży oferuje rynek B2B, Czytaj więcej
Sklep internetowy zintegrowany z hurtowniami to popularny model prowadzenia sprzedaży. Rozwiązanie takie stawia jednak przez przedsiębiorcami chcącymi uruchomić sprzedaż internetową kilka wyzwań. Czytaj więcej
Mimo zadowolenia z produktów i poziomu usług świadczonych w danym sklepie tak stacjonarnym, jak i internetowym, część klientów regularnie poszukuje nowego miejsca, Czytaj więcej
Chińska firma, jeszcze kilka lat temu nikomu nieznana, osiągnęła niebywały sukces. Jako właściciel m. in. sklepu Aliexpress cieszy się niebywałymi dochodami i jest uważana za jedno z największych przedsiębiorstw świata. Czytaj więcej