Email marketing to bardzo niedoceniany sposób na zdobywanie nowych klientów. Przede wszystkim ma on średnio największy zwrot z inwestycji w porównaniu do innych kanałów. Czytaj więcej
Cena jest jednym z głównych czynników, który wpływają na decyzje zakupowe klientów. Dlatego tak ważna jest odpowiednia strategia cenowa. Z jednej strony zabezpiecza ona sklep finansowo, Czytaj więcej
Trudno wyobrazić sobie odnoszący sukcesy sklep bez dobrze prowadzonych działań związanych z dwoma tytułowymi pojęciami. Jednak nie każdy zdaje sobie sprawę, Czytaj więcej
Dobrze zaprojekowana strona internetowa sklepu nie tylko nie przeszkadza w sprzedaży, ale także może ją napędzać. Dlatego tak ważne jest aby witryna jak i cały proces realizacji zamówienia był dla klienta przyjazny i wygodny. Czytaj więcej
Trudno wyobrazić sobie sklep internetowy, w którym nie ma zdjęć produktów. Jednak zdjęcia mają swój rozmiar, co wpływa na szybkość ładowania strony. Czytaj więcej
Jeśli ma się jakąś stronę internetową, blog, czy aplikację jest, ważne żeby osoby, które będą z niej korzystać, mogły robić to z przyjemnością. Czytaj więcej
Konkurencja w sprzedaży internetowej jest bardzo duża. Dlatego powinno za wszelką cenę wystrzegać się wszystkich błędów, które mogą odstraszyć klientów. Czytaj więcej
Każdemu kto prowadzi sklep internetowy zależy na tym, aby sklep się rozwijał, czyli rosła w nim sprzedaż. Można próbować to uzyskać na wiele sposobów. Czytaj więcej
Działania SEO czy pozycjonowanie mogą być świetnym źródłem sprzedaży w sklepie internetowym. Dlatego tak wiele osób stara się je wdrożyć. Czytaj więcej
Strona internetowa musi być użyteczna dla użytkownika, to znaczy powinno się z niej korzystać w wygodny sposób. Tylko dzięki temu można osiągnąć cele jakie stawia się przed stroną internetową. Czytaj więcej
Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania jest bardzo ważna, aby strona spełniała swoją funkcję sprzedażową. Same działania SEO to wiele elementów, Czytaj więcej
Tak jak zmienia się operatorów telefonii komórkowej czy też dostawcę internetu, tak samo niekiedy zmienia się serwer, na którym posiada się swoją stronę i operatora, Czytaj więcej
Współczynnik konwersji to bardzo ważny czynniki, który ma wpływ na sprzedaż w sklepie internetowym. Tak więc każdy, kto sprzedaje, powinien stale go monitorować i podejmować odpowiednie działania w oparciu o to, Czytaj więcej
Różne formy reklamy rozlicza się w różny sposób. W przypadku Google Ads można wybrać między model jakim jest CPC. W dzisiejszym artykule opiszemy czym on jest i jaki jego koszt. Czytaj więcej
Pozycjonowanie, czyli działania SEO to świetny sposób na dotarcie do klientów w prawie każdej branży. Dobrze jest więc prowadzić takie działania marketingowe. Czytaj więcej
Wybór partnera, który będzie odpowiadał za marketing w firmie, to kluczowa kwestia. W końcu od działań marketingowych zależeć będzie liczba klientów trafiających do firmy. Czytaj więcej
Bycie wysoko w wynikach wyszukiwania pomoże rozwinąć praktycznie każdy biznes. Dlatego jest to jeden z tych elementów marketingu, który zdecydowane warto rozwijać i w niego inwestować. Czytaj więcej
Organiczne wyniki wyszukiwań, czyli efekty pozycjonowania to często główny kanał sprzedaży w wielu firmach. Dlatego warto zadbać o to, żeby był jak najbardziej efektywny. Czytaj więcej
Trudno wyobrazić sobie sprzedaż w Internecie produktów lub usług bez sprawnie prowadzonych działań marketingowych. Jednym z nich nierzadko są reklamy w Internecie, Czytaj więcej
Zdjęcia wykorzystuje się we wpisach blogowych, postach na Facebooku i wielu innych działaniach marketingowych. O ile fotografii nie przygotowuje się samemu trzeba skądś je zdobyć. Czytaj więcej