Blog

UX a e-mail marketing – co musisz wiedzieć?
Email marketing to bardzo niedoceniany sposób na zdobywanie nowych klientów. Przede wszystkim ma on średnio największy zwrot z inwestycji w porównaniu do innych kanałów. Czytaj więcej
Strategie cenowe w sklepie internetowym
Cena jest jednym z głównych czynników, który wpływają na decyzje zakupowe klientów. Dlatego tak ważna jest odpowiednia strategia cenowa. Z jednej strony zabezpiecza ona sklep finansowo, Czytaj więcej
SEO a UX sklepu internetowego – co musisz wiedzieć?
Trudno wyobrazić sobie odnoszący sukcesy sklep bez dobrze prowadzonych działań związanych z dwoma tytułowymi pojęciami. Jednak nie każdy zdaje sobie sprawę, Czytaj więcej
Podstawowe błędy UX w sklepach internetowych
Dobrze zaprojekowana strona internetowa sklepu nie tylko nie przeszkadza w sprzedaży, ale także może ją napędzać. Dlatego tak ważne jest aby witryna jak i cały proces realizacji zamówienia był dla klienta przyjazny i wygodny. Czytaj więcej
Optymalizacja i rozmiary grafik i obrazów w sklepie internetowym – podstawowe informacje!
Trudno wyobrazić sobie sklep internetowy, w którym nie ma zdjęć produktów. Jednak zdjęcia mają swój rozmiar, co wpływa na szybkość ładowania strony. Czytaj więcej
Co to jest UX (User Experience)?
Jeśli ma się jakąś stronę internetową, blog, czy aplikację jest, ważne żeby osoby, które będą z niej korzystać, mogły robić to z przyjemnością. Czytaj więcej
Jak zwiększyć średni czas przebywania użytkowników w sklepie?
Nikt nie chce, żeby użytkownicy, którzy docierają na jego stronę, szybko z niej uciekali. Ani nie osiągnie się wtedy zakładanych celów, Czytaj więcej
Jak nie odstraszyć klientów w sklepie internetowym?
Konkurencja w sprzedaży internetowej jest bardzo duża. Dlatego powinno za wszelką cenę wystrzegać się wszystkich błędów, które mogą odstraszyć klientów. Czytaj więcej
Jak angażować klienta w sklepie internetowym?
Każdemu kto prowadzi sklep internetowy zależy na tym, aby sklep się rozwijał, czyli rosła w nim sprzedaż. Można próbować to uzyskać na wiele sposobów. Czytaj więcej
Ile trwa pozycjonowanie sklep internetowego?
Działania SEO czy pozycjonowanie mogą być świetnym źródłem sprzedaży w sklepie internetowym. Dlatego tak wiele osób stara się je wdrożyć. Czytaj więcej
Działania UX – co wchodzi w ich skład?
Strona internetowa musi być użyteczna dla użytkownika, to znaczy powinno się z niej korzystać w wygodny sposób. Tylko dzięki temu można osiągnąć cele jakie stawia się przed stroną internetową. Czytaj więcej
Czym są słowa kluczowe i dlaczego są ważne w pozycjonowaniu sklepów internetowych?
Każdy chyba słyszał o słowach kluczowych, ale nie każdy wie czym one są. Jest to jednak ważny element strategii SEO. Czytaj więcej
Audyt SEO sklepu internetowego – czym jest i co zawiera?
Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania jest bardzo ważna, aby strona spełniała swoją funkcję sprzedażową. Same działania SEO to wiele elementów, Czytaj więcej
Kod authinfo — co to jest i jak go uzyskać?
Tak jak zmienia się operatorów telefonii komórkowej czy też dostawcę internetu, tak samo niekiedy zmienia się serwer, na którym posiada się swoją stronę i operatora, Czytaj więcej
Jaki współczynnik konwersji jest dobry?
Współczynnik konwersji to bardzo ważny czynniki, który ma wpływ na sprzedaż w sklepie internetowym. Tak więc każdy, kto sprzedaje, powinien stale go monitorować i podejmować odpowiednie działania w oparciu o to, Czytaj więcej
Co to jest CPC? Jak go sprawdzić i policzyć?
Różne formy reklamy rozlicza się w różny sposób. W przypadku Google Ads można wybrać między model jakim jest CPC. W dzisiejszym artykule opiszemy czym on jest i jaki jego koszt. Czytaj więcej
Jak zacząć pozycjonowanie sklepu internetowego?
Pozycjonowanie, czyli działania SEO to świetny sposób na dotarcie do klientów w prawie każdej branży. Dobrze jest więc prowadzić takie działania marketingowe. Czytaj więcej
Jak wybrać agencję marketingową?
Wybór partnera, który będzie odpowiadał za marketing w firmie, to kluczowa kwestia. W końcu od działań marketingowych zależeć będzie liczba klientów trafiających do firmy. Czytaj więcej
Jak sprawdzić pozycjonowanie strony? Poznaj programy!
Bycie wysoko w wynikach wyszukiwania pomoże rozwinąć praktycznie każdy biznes. Dlatego jest to jeden z tych elementów marketingu, który zdecydowane warto rozwijać i w niego inwestować. Czytaj więcej
Jak przyspieszyć sklep internetowy?
Jedną z zalet zakupów w Internecie jest ich szybkość. To właśnie z tego powodu często klienci wolą kupić coś w sieci. Czytaj więcej
Jak poprawić pozycję strony w Google?
Organiczne wyniki wyszukiwań, czyli efekty pozycjonowania to często główny kanał sprzedaży w wielu firmach. Dlatego warto zadbać o to, żeby był jak najbardziej efektywny. Czytaj więcej
Ile kosztuje Google ADS?
Trudno wyobrazić sobie sprzedaż w Internecie produktów lub usług bez sprawnie prowadzonych działań marketingowych. Jednym z nich nierzadko są reklamy w Internecie, Czytaj więcej
Darmowe banki zdjęć, czyli skąd brać darmowe zdjęcia do sklepu internetowego?
Zdjęcia wykorzystuje się we wpisach blogowych, postach na Facebooku i wielu innych działaniach marketingowych. O ile fotografii nie przygotowuje się samemu trzeba skądś je zdobyć. Czytaj więcej
Co to jest współczynnik konwersji i jak go obliczyć w sklepie internetowym?
Prowadząc sklep internetowy, powinno się brać pod uwagę wiele różnych czynników. Wszystkie one razem dają obraz tego, jak działa sklep, Czytaj więcej
Umów bezpłatną konsultację