Blog

Jak zdobyć zaufanie klienta?
W sprzedaży internetowej, nieważne czy mowa o usługach, czy produktach ważne będzie zdobycie zaufania klienta. Bez tego nie dokona on zakupu. Czytaj więcej
Jak sprzedawać na Instagramie?
W dzisiejszym biznesie ważne jest, aby docierać do klientów różnymi kanałami. To jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie sprzedaży, a więc i rozwój firmy. Czytaj więcej
Jak reklamować sklep meblowy w Internecie?
Sprzedaż mebli w sieci może być świetnym pomysłem. Ludzie coraz częściej robią w ten sposób zakupy wyposażenia swojego domu. Jednak tak jak w przypadku każdej innej sprzedaży, Czytaj więcej
Grupa docelowa – czym jest i jak ją określić?
Zanim przystąpi się do sprzedaży w Internecie trzeba się oczywiście do niej odpowiednio przygotować, czyli stworzyć biznesplan. Jednym z elementów takiego planu powinna być właśnie grupa docelowa. Czytaj więcej
CTA – co to jest i jak tworzyć skuteczne przyciski w sklepie internetowym?
Dobrze jest starać się doprowadzać do tego, aby klienci robili zakupy w sklepie jak największą ilością sposobów. Ważne więc będzie działanie w jak największej liczbie kanałów sprzedaży. Czytaj więcej
Unique Selling Proposition (USP) – co to jest i dlaczego musisz to wykorzystać w swoim sklepie internetowym?
Konkurencja w biznesie to coś naturalnego, zwłaszcza w takiej branży jak e-commerce. Konieczność rywalizacji motywuje do działania i napędza rozwój. Czytaj więcej
Jak reklamować internetowy sklep odzieżowy?
Odzież i akcesoria modowe należą do najchętniej kupowanych produktów w sieci. Otworzenie sklepu internetowego z ubraniami może być bardzo opłacalne, Czytaj więcej
Digital Marketing – co to jest?
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Trudno się z tym nie zgodzić. Dobrze przemyślane i odpowiednio prowadzone kampanie reklamowe są podstawą funkcjonowania każdego biznesu. Czytaj więcej
Customer service w sklepie internetowym – co to jest i wskazówki!
Pod pewnymi względami sprzedaż w sklepach internetowych i stacjonarnych właściwie niewiele się od siebie różni – w obydwu przypadkach klienci oczekują obsługi na najwyższym poziomie. Czytaj więcej
Customer Acquisition Cost (CAC) – co to jest?
To oczywiste, że każdy sprzedawca chciałby mieć jak najwięcej klientów. Bez nich nie może istnieć żadna firma. W końcu wydaje się całkiem logiczne, Czytaj więcej
Sneak-peek – co to jest i czy jest ważne w sklepie internetowym?
O sukcesie sklepu internetowego mogą decydować różne czynniki. Sprzedawcy muszą mieć świadomość, że dzisiejsi klienci są o wiele bardziej wymagający niż jeszcze kilka lat temu. Czytaj więcej
Programy lojalnościowe w sklepie internetowym – co musisz o nich wiedzieć?
Lojalni klienci, którzy chętnie wracają na zakupy, nawet jeśli konkurencja oferuje niższe ceny, to chyba marzenie każdego właściciela sklepu internetowego. Czytaj więcej
Jak reklamować internetowy sklep zoologiczny?
Już w ponad połowie polskich domów mieszka jakieś zwierzę. Najczęściej jest to pies lub kot, ale towarzyszą nam również mniejsze stworzenia, Czytaj więcej
Strategie cenowe w sklepie internetowym – poznaj przykłady!
Chociaż na decyzje zakupowe klientów wpływają różne czynniki, jednym z najważniejszych, który może napędzać sprzedaż, jest atrakcyjna cena produktu. Jak ustalać ceny w sklepie? Czytaj więcej
Sortowanie i filtrowanie produktów w sklepie – najważniejsze założenia!
Zakupy w sklepie internetowym to – wbrew pozorom – dość złożony proces. Aby klient sfinalizował transakcję, wszystko musi funkcjonować jak należy. Czytaj więcej
Analityka internetowa – z jakich narzędzi korzystać?
Założenie własnego sklepu internetowego może być całkiem niezłym pomysłem na biznes. Jednak przy tak silnej konkurencji w branży e-commerce nie możesz po prostu liczyć na to, Czytaj więcej
Jak reklamować sklep z dewocjonaliami?
Dewocjonalia, czyli przedmioty związane z kultem religijnym, są dość szczególną kategorią produktów. Niemniej sprzedaż takiego asortymentu jak np. krzyżyki, medaliki, Czytaj więcej
Jak reklamować sklep ze zdrową żywnością?
Konsumenci zmieniają swoje przyzwyczajenia zakupowe. Coraz częściej kupują w sieci nie tylko ubrania, książki, kosmetyki, sprzęt RTV i AGD, sprzęt elektroniczny czy bilety na różne wydarzenia, Czytaj więcej
Czym są frazy kluczowe i jak dobierać je w SEO i w Google ADS?
Chociaż nie ma jednej skutecznej recepty na to, jak uzyskiwać wysokie pozycje w rankingu Google, jedno jest pewne – dobór odpowiednich słów kluczowych jest jednym z najważniejszych elementów w całym procesie pozycjonowania strony. Czytaj więcej
TikTok – czym jest i czy można dzięki niemu zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
Media społecznościowe są dziś bardzo istotnym elementem strategii marketingowych firm, również sklepów internetowych. Sprzyjają budowaniu dobrego wizerunku i zaufania do marki, Czytaj więcej
Evergreen content – co to jest i czy występuje w sklepie internetowym?
W sieci publikowane są różne rodzaje treści. Codziennie mamy styczność z newsami, poradnikami, komentarzami na temat aktualnych wydarzeń, memami, recenzjami czy wywiadami. Czytaj więcej
Opisy kategorii – jak pisać w sklepie internetowym?
Ponieważ klienci sklepów internetowych mają ograniczone możliwości zapoznania się z produktem, dobrze skonstruowany opis może być istotnym czynnikiem wpływającym na decyzję zakupową. Czytaj więcej
Chatbot – czym jest oraz jak może pomóc w sklepie?
Nowe technologie i inteligentne rozwiązania zmieniają nasze życie i przyzwyczajenia. Znajdują zastosowanie i coraz częściej wykorzystywane są w różnych branżach, Czytaj więcej
Wdrożenie e-commerce – plan i proces, czyli jak się do tego przygotować?
Uruchomienie platformy e-commerce wiąże się z szeregiem korzyści dla firmy. Nawet jeśli prowadzisz całkiem nieźle prosperujący sklep stacjonarny, warto otworzyć się na nowe możliwości. Czytaj więcej
Umów bezpłatną konsultację