Blog

Wysokomarżowe produkty w dropshippingu – jak je znaleźć?

Sklepy dropshippingowe zarabiają głównie na marżach. Im większa różnica między ceną zakupu produktu w hurtowni a ceną jego sprzedaży, tym większy zysk. Czytaj więcej

Kod EAN – co to jest i dlaczego jest ważny dla sklepu internetowego?

Chociaż z kodami EAN spotykamy się na co dzień, najczęściej nie zdajemy sobie sprawy z ich istnienia. Co to jest kod EAN i co oznacza? Czytaj więcej

Woopra — co to za narzędzie i do czego może Ci się przydać?

Analityka strony to coś, bez czego trudno wyobrazić sobie jej optymalizację. Warto po prostu wiedzieć o swojej stronie jak najwięcej. Czytaj więcej

Ścieżka konwersji — czym są i jakie są najpopularniejsze?

Żeby klienci coś kupili w sklepie, najpierw muszą do niego dotrzeć. Aby to się stało, muszą oni przejść tak zwaną ścieżkę konwersji. Czytaj więcej

Satysfakcja klientów w e-commerce – jak ją mierzyć?

Prowadzenie sklepu internetowego to złożony proces. Trzeba cały czas analizować wiele czynników, aby móc się rozwijać. Jednym z ważniejszych składowych każdego sklepu, Czytaj więcej

Mapy ciepła w sklepie internetowym — czym są i do czego służą?

Analiza tego, co robią na Twojej stronie użytkownicy to bardzo ważny element. Dzięki niemu można z jednej strony modyfikować stronę tak, Czytaj więcej

Live shopping – co to jest i jak działa dla sklepu internetowego?

Każdy sprzedawca szuka różnych dróg dotarcia do klientów. Często nie trzeba docierać nowymi kanałami, ale zmienić tylko formę, w jakiej przedstawia się w nich swoją ofertę. Czytaj więcej

Kissmetrics – co to za narzędzie i do czego może Ci się przydać?

Jeśli sprzedaje się w Internecie, niezwykle ważne jest ciągłe analizowanie. Tak naprawdę warto sprawdzać każdy aspekt sprzedaży, bo wszystko ma nią wpływ. Czytaj więcej

Jak reklamować internetowy sklep kosmetyczny?

Kosmetyki to coś, co świetnie sprzedaje się w Internecie. Jednak nawet najlepiej dobrana oferta nie wystarczy, żeby odnieść sukces. Tak jak i w każdym innym przypadku trzeba zaplanować odpowiednie działania marketingowe. Czytaj więcej

Jak reklamować internetowym sklep motoryzacyjny?

Sprzedając części samochodowe i różne akcesoria motoryzacyjne, trzeba oczywiście przygotować świetną ofertę, mieć czytelną stronę internetową. Jednak do kompletu trzeba także zadbać o marketing. Czytaj więcej

Jak reklamować internetowy sklep z farbami?

Rozwijający się i ciągle zwiększający sprzedaż sklep internetowy to nie tylko świetna oferta i dobrze zaprojektowana witryna. Trzeba też dać szansę ją w ogóle zauważyć klientom. Czytaj więcej

Crazy Egg – co to za narzędzie i do czego może Ci się przydać?

Jeśli prowadzi się biznes w sieci, to strona internetowa jest jego bardzo ważną częścią. Dlatego powinna być odpowiednio zaprojektowana, tak aby klienci chętnie z niej korzystali. Czytaj więcej

Google Analytics dla sklepów internetowych – czym jest i dlaczego musisz go zainstalować?

W sprzedaży w Internecie warto wykorzystać wszystkie możliwe narzędzi, które mogą zwiększyć efektywność działań. Jednym z takich podstawowych jest właśnie Google Analytics. Czytaj więcej

Bounce Rate (współczynnik odrzuceń) – co to jest?

Ten zwrot – współczynnik odrzuceń – słyszał chyba każdy właściciel sklepu. to bardzo dobrze, bo jest to coś, o czym warto wiedzieć. Czytaj więcej

Jak sprawdzić czy sklep internetowy jest wiarygodny?

Internet to świetne miejsce do zarabiania pieniędzy, jak i do wyszukiwania różnego rodzaju okazji zakupowych. Jednak niestety to także miejsce, Czytaj więcej

Grupa docelowa — czym jest i jak ją określić?

Żeby coś sprzedać w Internecie, konieczni są klienci, którzy to kupią. Żeby ich mieć, trzeba przede wszystkim przygotować dobrą ofertę, Czytaj więcej

Sklep internetowy czy Allegro?

Sprzedaż to jeden ze sposób na zarabianie w Internecie. Wiele osób go rozważa, a coraz więcej sklepów, które do tej pory działała tylko offline, Czytaj więcej

Wiadomość powitalna w sklepie internetowym – czym jest i jak ją napisać?

Niezależnie od tego co się sprzedaje niezwykle ważnym elementem sprzedaży jest komunikacja z klientami. Mimo, że w sklepie internetowym nie rozmawia się zbyt często z klientami bezpośrednio, Czytaj więcej

Reguła (zasada) trzech kliknięć – czym jest?

Przy projektowaniu serwisów internetowych trzeba się kierować różnymi zasadami. Niektóre z nich mają związek z obowiązującymi przepisami, inne ogólnie przyjętymi normami czy też stosuje się je po to, Czytaj więcej

Marketing lateralny – co to jest i kiedy Ci pomoże?

Jeśli sprzedaje się swoje produkty w sieci, to przede wszystkim trzeba dotrzeć do klientów. Nawet najlepsza oferta nie zagwarantuje sukcesu, Czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Podpowiadamy!

Każdy kto posiada swój sklep internetowy chce przede wszystkim sprzedawać jak najwięcej. To właśnie to jest celem, jeśli chodzi o rozwój sklepu – większa sprzedaż. Czytaj więcej

Jak zorganizować wysyłkę w sklepie internetowym?

Sukces w sprzedaży internetowej to nie tylko świetna oferta, którą chętnie wybierają klienci. Równie ważne są także inne procesy w sklepie. Czytaj więcej

Jak sprawdzić czy sklep internetowy jest legalny i wiarygodny?

Niestety oprócz tego, że Internet pozwala w prosty i szybki sposób znaleźć ciekawe produkty w atrakcyjnych cenach, jest także miejsce, Czytaj więcej

Jak optymalizować pod SEO kartę produktu w sklepie internetowym?

Karta produktowa, czyli strona z produktem w sklepie internetowym musi spełniać wiele zadań. Jest ona tak samo ważna, niezależnie od tego, Czytaj więcej