Sklepy dropshippingowe zarabiają głównie na marżach. Im większa różnica między ceną zakupu produktu w hurtowni a ceną jego sprzedaży, tym większy zysk. Czytaj więcej
Prowadzenie sklepu internetowego to złożony proces. Trzeba cały czas analizować wiele czynników, aby móc się rozwijać. Jednym z ważniejszych składowych każdego sklepu, Czytaj więcej
Każdy sprzedawca szuka różnych dróg dotarcia do klientów. Często nie trzeba docierać nowymi kanałami, ale zmienić tylko formę, w jakiej przedstawia się w nich swoją ofertę. Czytaj więcej
Jeśli sprzedaje się w Internecie, niezwykle ważne jest ciągłe analizowanie. Tak naprawdę warto sprawdzać każdy aspekt sprzedaży, bo wszystko ma nią wpływ. Czytaj więcej
Kosmetyki to coś, co świetnie sprzedaje się w Internecie. Jednak nawet najlepiej dobrana oferta nie wystarczy, żeby odnieść sukces. Tak jak i w każdym innym przypadku trzeba zaplanować odpowiednie działania marketingowe. Czytaj więcej
Sprzedając części samochodowe i różne akcesoria motoryzacyjne, trzeba oczywiście przygotować świetną ofertę, mieć czytelną stronę internetową. Jednak do kompletu trzeba także zadbać o marketing. Czytaj więcej
Rozwijający się i ciągle zwiększający sprzedaż sklep internetowy to nie tylko świetna oferta i dobrze zaprojektowana witryna. Trzeba też dać szansę ją w ogóle zauważyć klientom. Czytaj więcej
Jeśli prowadzi się biznes w sieci, to strona internetowa jest jego bardzo ważną częścią. Dlatego powinna być odpowiednio zaprojektowana, tak aby klienci chętnie z niej korzystali. Czytaj więcej
W sprzedaży w Internecie warto wykorzystać wszystkie możliwe narzędzi, które mogą zwiększyć efektywność działań. Jednym z takich podstawowych jest właśnie Google Analytics. Czytaj więcej
Internet to świetne miejsce do zarabiania pieniędzy, jak i do wyszukiwania różnego rodzaju okazji zakupowych. Jednak niestety to także miejsce, Czytaj więcej
Sprzedaż to jeden ze sposób na zarabianie w Internecie. Wiele osób go rozważa, a coraz więcej sklepów, które do tej pory działała tylko offline, Czytaj więcej
Niezależnie od tego co się sprzedaje niezwykle ważnym elementem sprzedaży jest komunikacja z klientami. Mimo, że w sklepie internetowym nie rozmawia się zbyt często z klientami bezpośrednio, Czytaj więcej
Przy projektowaniu serwisów internetowych trzeba się kierować różnymi zasadami. Niektóre z nich mają związek z obowiązującymi przepisami, inne ogólnie przyjętymi normami czy też stosuje się je po to, Czytaj więcej
Jeśli sprzedaje się swoje produkty w sieci, to przede wszystkim trzeba dotrzeć do klientów. Nawet najlepsza oferta nie zagwarantuje sukcesu, Czytaj więcej
Każdy kto posiada swój sklep internetowy chce przede wszystkim sprzedawać jak najwięcej. To właśnie to jest celem, jeśli chodzi o rozwój sklepu – większa sprzedaż. Czytaj więcej
Sukces w sprzedaży internetowej to nie tylko świetna oferta, którą chętnie wybierają klienci. Równie ważne są także inne procesy w sklepie. Czytaj więcej
Karta produktowa, czyli strona z produktem w sklepie internetowym musi spełniać wiele zadań. Jest ona tak samo ważna, niezależnie od tego, Czytaj więcej