Żeby osiągnąć sukces w biznesie ważne jest przede wszystkim to, żeby klienci wiedzieli o istnieniu oferty. Dlatego tak ważna jest reklama. Czytaj więcej
Jeśli ma się sklep internetowy, to niezwykle ważne będą wszystkie działania marketingowe, które prowadzi się wokół niego. Nawet najlepsza i najbardziej konkurencyjna oferta nie sprzeda się, Czytaj więcej
Zakupy w sieci powinno robić się ze szczególną ostrożnością. Warto sprawdzać na wszelkie możliwe sposoby sklep i sprzedawców, szczególnie wtedy, Czytaj więcej
Obecnie zakupy w Internecie są bardzo popularne, mają wiele zalet, które czynią je wygodniejszymi od tych tradycyjnych. Jednak nie wszystko jest w nich lepsze w porównaniu ze zwykłymi sklepami. Czytaj więcej
Dropshipping to świetny sposób, żeby rozpocząć sprzedaż w Internecie. W ten sposób może rozpocząć sprzedaż niemal każdy. Wiele osób zastanawia się jednak, Czytaj więcej
Jeśli chce się odnieść sukces w sprzedaży, trzeba wiedzieć, do kogo kierować swój produkt. Żeby to robić trzeba poznać tego klienta i jego potrzeby. Czytaj więcej
Jeśli regularnie kupujesz w Internecie, istnieje spora szansa, że spotkałeś się już z możliwością zamówienia produktu jeszcze przed jego premierą. Czytaj więcej
Otwierając jakąkolwiek działalność, również sklep internetowy, należy wskazać, w jaki sposób będziemy rozliczać się z fiskusem. Od wyboru formy opodatkowania dużo zależy (np. Czytaj więcej
Jeśli sprzedajesz przez Internet – niezależnie od tego, czy prowadzisz tradycyjny sklep internetowy, czy oparty o dropshipping, musisz liczyć się ze zwrotami. Czytaj więcej
YouTube kojarzy Ci się przede wszystkim z godzinami spędzonymi na oglądaniu śmiesznych filmików i videoklipów? Jeśli działasz w branży e-commerce, Czytaj więcej
W sieci pojawia się coraz więcej e-sklepów działających w modelu dropshippingu. Nic dziwnego, biorąc pod uwagę potencjał branży e-commerce i łatwość, Czytaj więcej
Produkty konopne cieszą się rosnącą popularnością. Kannabidiol (CBD) ma szerokie właściwości terapeutyczne, przy czym nie wykazuje działania psychoaktywnego, nie uzależnia, Czytaj więcej
Zastanawiasz się, jak zwiększyć wyniki sprzedaży? Przede wszystkim powinieneś dostosować swój sklep do wymagań dzisiejszych klientów. Warto mieć świadomość, że istnieją rozwiązania oraz narzędzia, Czytaj więcej
Jest bardzo wiele różnych sposobów na zdobywanie nowych klientów. Jednym z nich jest właśnie landing page. Oczywiście tak jak każdy inny musi być odpowiednio przemyślany i zaprojektowany, Czytaj więcej
Na sukces w sprzedaży składa się wiele elementów. W przypadku sklepu internetowego wszystkie one muszą być dobrze zaplanowane i równie świetnie zrealizowane. Czytaj więcej
Skuteczny sklep internetowy, czyli taki, w którym sprzedaż jest na satysfakcjonującym poziomie to nie tylko świetne produkty i dobra reklama. Czytaj więcej
Ciekawa i konkurencyjna oferta sklepu to dopiero początek. Trzeba też jakoś sprawić, żeby klienci taką ofertę w ogóle zauważyli. Można doprowadzać klientów do sklepu różnymi kanałami i dobrze jest właśnie korzystać z jak największej ilości sposobów. Czytaj więcej
W biznesie, jak w wielu innych dziedzinach życia brak rozwoju równoznaczny jest z cofaniem się. Dlatego cały czas powinno się szukać sposobów na rozwój swojego biznesu. Czytaj więcej
Magazyn to kluczowe miejsce w wielu firmach. Niezależenie od tego, czy prowadzi się sklep internetowy, sprzedaż B2B, czy właśnie samo magazynowanie towaru jest działalnością zarobkową. Czytaj więcej
Jednym z celów różnych działań marketingowych jest po prostu sprawienie, żeby zostać zauważonym przez potencjalnych klientów. Sposobów na to jest bardzo wiele. Czytaj więcej
Odpowiednie działania marketingowe to coś, co przydatne jest w niemal każdej branży. Dobrze jest prowadzić możliwie wiele różnorodnych akcji, aby zwiększyć szanse na sukces. Czytaj więcej
Duży wybór, jeśli chodzi o sklepy sprawia, że klienci nie decydują się na zakupy w pierwszym lepszym miejscu. Często porównują produkty pod względem ich parametrów, Czytaj więcej
Jednym ze składowych sukcesu w sprzedaży w sieci jest znana i mocna marka. Jeśli klienci będą ją kojarzyć, dużo łatwiej będzie docierać ze swoimi produktami do nich. Czytaj więcej