Ostatni rok przyniósł wiele zmian w wielu sektorach gospodarki na całym świecie. Firmy produkcyjne borykają się z problemem opóźnień, brakiem pracowników, a przez to czasowymi zamknięciami, które generują ogromne koszty.
Utrzymanie sprzedaży to dla większości przedsiębiorstw produkcyjnych, zarówno z Europy, jak i USA, bardzo ważny temat. Wprowadzając nowe usprawnienia, można nie tylko utrzymać sprzedaż, ale także ją zwiększyć, nie zatrudniając przy tym nowych osób i nie będąc zależnym od etapu światowej pandemii. Nasze rozwiązania to 17 lat doświadczenia i zrealizowanych ponad 800 projektów na całym świecie, co zaowocowało stworzeniem optymalnego produktu.
Jak uniknąć zamknięcia firmy?
Braki kadrowe, powodują przestoje w firmach produkcyjnych i dystrybucyjnych. Towar gotowy do sprzedaży leży i czeka. Na co? Np. aż handlowiec wróci z kwarantanny. Obawiając się coraz częstszych tego typu sytuacji, można zatrudnić nową osobę. Albo dwie.
Przejście do modelu pracy zdalnej wydaje się być naturalnym krokiem. Ograniczając konieczność przemieszczania się pracowników, staramy się zminimalizować ryzyko kwarantanny lub choroby.
Jest jeszcze inne wyjście. Prawo umożliwia renegocjowanie, modyfikowanie lub zakończenie obowiązującej umowy w przypadku wystąpienia wyjątkowych okoliczności zwanych “siłą wyższą”. Pandemię COVID-19 z pewnością można zaliczyć do tej kategorii zdarzeń. W oparciu o odpowiednie przepisy można uwolnić się od odpowiedzialności za zobowiązania, których nie można spełnić, należy jednak wykazać, że niemożność wywiązania się z umowy jest ściśle związana z trwającą pandemią i ograniczeniami nałożonymi z jej powodu.
Nie są to jednak rozwiązania, które można szybko wdrożyć, dostosować do specyfiki firmy, czy czerpać z nich korzyści.
Zrób zwrot w stronę automatyzacji procesów
W ostatnich latach znacząco rośnie zainteresowanie automatyzacją działań sprzedażowych. Wiele firm na całym świecie korzysta z rozbudowanych systemów CRM czy platform e-commerce, jak CStore, który dostarcza oprogramowanie do prowadzenia zarówno hurtowej, jak i detalicznej sprzedaży przez internet.
Możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb i pełna integracja z dowolnym programem finansowo – magazynowym skutkuje automatyzacją do 75% działań zespołu sprzedażowego i podniesieniem efektywności działu handlowego o 30%.
Rozwiązania dostępne od ręki w CStore, mają jeszcze jedną znaczącą przewagę. Dają poczucie komfortu i bezpieczeństwa, a także większej konkurencyjności. Podczas gdy inni borykają się z brakami kadrowymi, korzystający z naszej platformy e-commerce łatwo obsługują większą liczbę zleceń, prowadzą działania dosprzedażowe, a to wszystko przy znacznie mniejszych kosztach.
Sprawdź CStore i skorzystaj z 14 dniowego sklepu testowego!
Przeczytaj także: