Sprzedaż oświetlenia może być świetnym pomysłem, oczywiście o ile wcześniej się wszystko dobrze zaplanuje, a następnie zrealizuje. Jednym z elementów takiego planu powinien być sprawdzony i rzetelny dostawca – może nim być właśnie Light Prestige. Nie od dziś wiadomo, że w Internecie liczy się przede wszystkim szeroki wybór produktów. Można zagwarantować klientom swojego sklepu, jeśli tylko się podejmie współpracę z odpowiednią liczbą producentów i dostawców. Oczywiście im ich mniej tym ściślejszą współpracę można podejmować. Dlatego dobrze jest po prostu znaleźć kilku dostawców, którzy mogą zaoferować szeroki wybór towarów. Duża oferta jest ważna w każdej branży, również oświetleniowej. Klienci są coraz bardziej świadomi i mają bardziej wyszukane gusta, przez co trudniej do nich trafić. Chcąc mieć pewność, że znaczna liczba klientów opuści sklep z towarem, trzeba mieć go bardzo różnorodny.
To co znajduje się w ofercie tego dostawcy to między innymi: lampy wiszące, plafony, kinkiety, spoty, oczko sufitowe, systemy szynowe, stołowe, podłogowe, oświetlenie zewnętrzne, źródła światła, szynoprzewody – projektory, szynoprzewody – szyny, szynoprzewody – akcesoria. Jest to więc dość szeroki asortyment, który powinien trafić w bardzo zróżnicowane gusta, jak i potrzeby klientów. Podejmując więc taką współpracę, po prostu zwiększa się tym samym szanse na udaną sprzedaż pojedynczym klientom, a także sprawienie, że zostaną oni ze sklepem na dłużej.
Integracja z hurtownią polega na automatycznym pobieraniu danych z serwera hurtowni oraz aktualizacji informacji w sklepie internetowym. Jeżeli kartoteka produktu nie istnieje w sklepie, zostaje automatycznie założona w oparciu o informacje przekazane od hurtowni. Automatycznie, w określonych cyklach czasu następuje aktualizacja stanu magazynowego oraz ceny. Dostępna jest również możliwość aktualizacji informacji na kartotece produktu (np. gdy hurtownia zmieni opis produktu, zdjęcia itp.).
Istnieje możliwość integracji wielu hurtowni o tym samym asortymencie i prezentowania jednej kartoteki dla klienta (dane zostają zgrupowane po EANie lub kodzie dostawcy – o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli prowadzą Państwo również lokalny stan magazynowy, dostępna jest możliwość połączenia lokalnych stanów magazynowych ze stanami z integrowaną hurtownią oraz zaprezentowanie klientowi jednej kartoteki na sklepie ze statusem dostępności w zależności od lokalizacji produktu (np. gdy produkt jest dostępny lokalnie status wyświetlany – dostępny od zaraz, gdy produkt w magazynie zewnętrznym – dostępny 24h itp) (o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! Poznaj ofertę gotowy sklep internetowy i cennik naszego oprogramowania!