Sprzedaż opon przez Internet to obecnie najlepsze rozwiązanie, jeśli chodzi o tą branżę. Mnogość samochodów, a co za tym idzie różnych potrzeb jeśli chodzi o opony trudno zaspokoić sprzedając je stacjonarnie. Internet jest więc dobry rozwiązaniem, tym bardziej jeśli ma się dobrego dostawcę opon. Może nim być właśnie Lucky star Polska. To firma o ugruntowanej pozycji na rynku, nie tylko polskim, ale i międzynarodowym. Z tego też powodu warto podjąć z nią współpracę, która zaowocuje wieloma zadowolonymi klientami.
Oferta tego dystrybutora to produkty między innymi takich producentów: Carlisle, Duro, Itp., Kenda, Linglong, Leao, Pit Bull, Radar, Silverstone, Sun.F, Wanda/Journey, Windforce. Wszystko to uznane nie tylko w Polsce marki, które charakteryzują się wysoką jakością opon. Są to opony przez naoczne do różnych pojazdów samochodów sportowych, terenowych, osobowych, dostawczych, ciężarowych, quadów, motocykli szosowych i terenowych, skuterów, gokartów. Jednak Lucky Star Polska to także duży wybór opon przemysłowych, m.in. do wózków widłowych, pojazdów typu melex, maszyn i traktorków ogrodowych oraz pojazdów rolniczych. Wszystko to sprawia, że posiadając w swoim sklepie takie towary, dużo łatwiej będzie zaspokoić potrzeby różnych klientów. Jeśli będą oni natomiast zadowoleni z jakości – o co w przypadku tych produktów nie trudno, to można liczyć na to, że zostaną ze sklepem na dłużej.
Integracja z hurtownią polega na automatycznym pobieraniu danych z serwera hurtowni oraz aktualizacji informacji w sklepie internetowym. Jeżeli kartoteka produktu nie istnieje w sklepie, zostaje automatycznie założona w oparciu o informacje przekazane od hurtowni. Automatycznie, w określonych cyklach czasu następuje aktualizacja stanu magazynowego oraz ceny. Dostępna jest również możliwość aktualizacji informacji na kartotece produktu (np. gdy hurtownia zmieni opis produktu, zdjęcia itp.).
Istnieje możliwość integracji wielu hurtowni o tym samym asortymencie i prezentowania jednej kartoteki dla klienta (dane zostają zgrupowane po EANie lub kodzie dostawcy – o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli prowadzą Państwo również lokalny stan magazynowy, dostępna jest możliwość połączenia lokalnych stanów magazynowych ze stanami z integrowaną hurtownią oraz zaprezentowanie klientowi jednej kartoteki na sklepie ze statusem dostępności w zależności od lokalizacji produktu (np. gdy produkt jest dostępny lokalnie status wyświetlany – dostępny od zaraz, gdy produkt w magazynie zewnętrznym – dostępny 24h itp) (o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! Poznaj ofertę gotowy sklep internetowy i cennik naszego oprogramowania!