Wymieniony wyżej dostawca to przede wszystkim szeroki wybór produktów. A to właśnie duża ilość rodzajów w sklepie wpływa na to, że klienci chętniej decydują się na zakupy. Co ważne PBS Polska trudno sklasyfikować, do jakiego rodzaju sklepu będzie najlepszym dostawcą. Jej oferta jest tak szeroka, że sprawdzi się w bardzo wielu różnych rodzajach działalności, choć jej asortyment to przede wszystkim wszystko to, co przyda się w pracy biurowej. Firma jest polskim oddziałem europejskiej firmy, która jest jednym z liderów rynku. Może więc dostarczać nie tylko duży wybór produktów, ale także w konkurencyjnej cenie.
Wybierając współpracę z tym dostawcą, można dołączyć do oferty swojego sklepu między innymi takie produkty: akcesoria komputerowe, artykuły przydatne przy archiwizacji dokumentów, przedmioty do pisania i korygowania, artykuły higieniczne i dozowniki, artykuły spożywcze, szkolne, drobne akcesoria biurowe, koperty i akcesoria do wysyłek, materiały eksploatacyjne, sprzęt ochrony indywidualnej, papier i etykiety, prezentacja, urządzenia i maszyny biurowe, wyposażenie biura, zeszyty i bloki. Będzie to więc idealne uzupełnienie, jak i podstawa oferty. Choć oczywiście zawsze lepiej jest współpracować z wieloma dostawcami, żeby zagwarantować sobie jak największą różnorodność produktów. PBS Polska to także duże doświadczenie, dzięki którym współpraca przebiega korzystnie i wygodnie dla obu stron.
Integracja z hurtownią polega na automatycznym pobieraniu danych z serwera hurtowni oraz aktualizacji informacji w sklepie internetowym. Jeżeli kartoteka produktu nie istnieje w sklepie, zostaje automatycznie założona w oparciu o informacje przekazane od hurtowni. Automatycznie, w określonych cyklach czasu następuje aktualizacja stanu magazynowego oraz ceny. Dostępna jest również możliwość aktualizacji informacji na kartotece produktu (np. gdy hurtownia zmieni opis produktu, zdjęcia itp.).
Istnieje możliwość integracji wielu hurtowni o tym samym asortymencie i prezentowania jednej kartoteki dla klienta (dane zostają zgrupowane po EANie lub kodzie dostawcy – o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli prowadzą Państwo również lokalny stan magazynowy, dostępna jest możliwość połączenia lokalnych stanów magazynowych ze stanami z integrowaną hurtownią oraz zaprezentowanie klientowi jednej kartoteki na sklepie ze statusem dostępności w zależności od lokalizacji produktu (np. gdy produkt jest dostępny lokalnie status wyświetlany – dostępny od zaraz, gdy produkt w magazynie zewnętrznym – dostępny 24h itp) (o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! Poznaj ofertę gotowy sklep internetowy i cennik naszego oprogramowania!