Szeroki wybór uznanych na całym świecie produktów – to właśnie Perfumesco. Kosmetyki to te produkty, które jeśli chodzi o sprzedaż internetową mają się bardzo dobrze niemal od początku tego rodzaju handlu. Dodatkowo ta branża wciąż rozwija się bardzo dynamicznie. Otwierając więc sklep internetowy z tego typu produktami, można liczyć na sukces. Oczywiście ważnym elementem będzie odpowiedni dostawca. Opisywany tu Perfumesco sprawdzi się jako świetna podstawa asortymentu, dzięki temu, że wybór produktów jest naprawdę bardzo duży u tego dostawcy. Dzięki temu zdecydowanie łatwiej będzie sprawić, że klient opuści Twój sklep z zakupami – jeśli tylko sam będziesz miał odpowiednio szeroką ofertę.
Ta firma to produkty z takich kategorii jak: perfumy, makijaż, włosy, pielęgnacja, naturalne, azjatyckie, mężczyzna, dom, dziecko, żywność. A wszystko to od znanych i lubianych przed klientów marek: Amouage, Arganicare, Ariel, Armani, Artdeco, Aura Naturals, Benefit, Benetton, Bentley, Biotherm, Black, BodyBoom, Bomb Cosmetics, Britney Spears, Bruno Banani, Burberry, Cacharel, Calvin Klein, Chopard, Christian Audigier, Cillit, Clarins, Dolce & Gabbana, Done, Fanola, Farmona, Gucci, Guerlain, Guess, Guy Laroche, Hakuro, Head & Shoulders, Helena Rubinstein, Jaguar, James Bond 007, Jean Louis Scherrer, Jean Patou, Jean Paul Gaultier, Kallos, Kanebo Sensai, L’Artisan Parfumeur, L’Oreal, La Bio Idea, La Roche-Posay, Maybelline, Mediheal, Melo, Nacomi, Naomi Campbell, Narciso Rodriguez, Paco Rabanne, Paese, Palmolive, Paloma Picasso, Pampers, Panasonic, Parfums De Marl, Ralph Lauren, Rapunzel, Sad Danków, Salvatore Ferragamo, Sam Sok, Schwarzkopf, Seboradin, Serge Lutens, Sesderma, Yves Saint Laurent, Versace, Viane. Dzięki tak szerokiej ofercie będzie można trafić do szerokiego grona klientów.
Integracja z hurtownią polega na automatycznym pobieraniu danych z serwera hurtowni oraz aktualizacji informacji w sklepie internetowym. Jeżeli kartoteka produktu nie istnieje w sklepie, zostaje automatycznie założona w oparciu o informacje przekazane od hurtowni. Automatycznie, w określonych cyklach czasu następuje aktualizacja stanu magazynowego oraz ceny. Dostępna jest również możliwość aktualizacji informacji na kartotece produktu (np. gdy hurtownia zmieni opis produktu, zdjęcia itp.).
Istnieje możliwość integracji wielu hurtowni o tym samym asortymencie i prezentowania jednej kartoteki dla klienta (dane zostają zgrupowane po EANie lub kodzie dostawcy – o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli prowadzą Państwo również lokalny stan magazynowy, dostępna jest możliwość połączenia lokalnych stanów magazynowych ze stanami z integrowaną hurtownią oraz zaprezentowanie klientowi jednej kartoteki na sklepie ze statusem dostępności w zależności od lokalizacji produktu (np. gdy produkt jest dostępny lokalnie status wyświetlany – dostępny od zaraz, gdy produkt w magazynie zewnętrznym – dostępny 24h itp) (o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! Poznaj ofertę gotowy sklep internetowy i cennik naszego oprogramowania!