Kosmetyki, czyli to, co sprzedaje się świetnie w Internecie – tym właśnie handluje Sylveco. Jeśli więc planujesz otworzyć lub już otwarłeś jakąś drogerię to warto rozważyć współpracę z tym dostawcą. W sprzedaży w Internecie ważny jest szeroki wybór, który trzeba zapewnić klientom z jednej strony, ale i jakieś wyróżniające się produkty z drugiej. Sylveco może pomóc osiągnąć oba cele. Oferta tej firmy jest bardzo różnorodna, bo można w niej znaleźć kosmetyki o różnym zastosowaniu. Z drugiej strony są to produkty naturalne, czyli takie, na które panuje coraz większa moda. Kosmetyki, które można dołączyć do swojej oferty dzięki współpracy z tym producentem powstają na bazie polskich ziół, co na pewno wyróżnia je spośród wielu innych oferowanych w Internecie.
Oferta tego dostawcy to produkty z takich kategorii: mleczka, płyny micelarne, olejki, emulsje, żele myjące, peelingi, pianki, toniki, hydrolaty, kremy do twarzy, kremy pod oczy, serum, maseczki, pomadki, żele myjące do ciała, żele do higieny intymnej, pianki do higieny intymnej, żele do mycia rąk, peelingi do ciała, peelingi do rąk, balsamy do ciała, masła do ciała, olejki do ciała, kremy do rąk, kremy do stóp, dezodoranty, pasty do zębów, płyny do płukania, szampony, odżywki do włosów, peelingi do skóry głowy, maski do włosów, wcierki, olejki do włosów. Wszystko to takich marek jak: Aloesove, Biolaven, Duetus, Oleiq, Rosadia, Sylveco, Sylveco Dla Dzieci, Vianek, Zielko.
Integracja z hurtownią polega na automatycznym pobieraniu danych z serwera hurtowni oraz aktualizacji informacji w sklepie internetowym. Jeżeli kartoteka produktu nie istnieje w sklepie, zostaje automatycznie założona w oparciu o informacje przekazane od hurtowni. Automatycznie, w określonych cyklach czasu następuje aktualizacja stanu magazynowego oraz ceny. Dostępna jest również możliwość aktualizacji informacji na kartotece produktu (np. gdy hurtownia zmieni opis produktu, zdjęcia itp.).
Istnieje możliwość integracji wielu hurtowni o tym samym asortymencie i prezentowania jednej kartoteki dla klienta (dane zostają zgrupowane po EANie lub kodzie dostawcy – o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli prowadzą Państwo również lokalny stan magazynowy, dostępna jest możliwość połączenia lokalnych stanów magazynowych ze stanami z integrowaną hurtownią oraz zaprezentowanie klientowi jednej kartoteki na sklepie ze statusem dostępności w zależności od lokalizacji produktu (np. gdy produkt jest dostępny lokalnie status wyświetlany – dostępny od zaraz, gdy produkt w magazynie zewnętrznym – dostępny 24h itp) (o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! Poznaj ofertę gotowy sklep internetowy i cennik naszego oprogramowania!