Odzież to ten rodzaj produktów, które sprzedają się najlepiej w Internecie. Ogólnie sprzedaż tej ubrań w ciągu ostatnich 15 lat podwoiła się i cały czas rośnie. Otwarcie więc sklepu z takimi produktami to duża szansa na powodzenie w biznesie. Wsparciem w tym może być właśnie marka Dursi. Jeśli chce się odnieść sukces w takiej sprzedaży trzeba oczywiście dobrze zaplanować cały proces. Jednym z jego najważniejszych elementów jest odpowiednia polityka towarowa. Trzeba dać klientom możliwie szeroki wybór. Właśnie dlatego wybierają oni sklepy internetowe – wybór towarów jest w nich dużo większy niż w stacjonarnych, które są ograniczone przez swoją przestrzeń. Oprócz dużej ilości muszą się one różnić oczywiście pod względem charakterystyki, dlatego ważne jest współpracowanie z różnorodnymi dostawcami. Jednym z nich może być właśnie opisywany tu Dursi.
Ten dostawca to przede wszystkim takie produkty jak: koszule, spódniczki, bluzki, sukienki, spodnie. Wszystko to w wydaniu damskim, w różnych kolorach, krojach, wzorach i rozmiarach. Po to, aby każdy klient znalazł coś dla siebie. Będzie to więc świetne uzupełnienie oferty swojego sklepu. Wszystkie ubrania tego dostawcy są zaprojektowane i wykonane z dbałością o najwyższe standardy, dzięki temu klienci będą chętnie wracać do sklepu, a także polecać go kolejnym osobom. Warto więc podjąć współprace z Dursi – doświadczonym producentem z Bydgoszczy.
Integracja z hurtownią polega na automatycznym pobieraniu danych z serwera hurtowni oraz aktualizacji informacji w sklepie internetowym. Jeżeli kartoteka produktu nie istnieje w sklepie, zostaje automatycznie założona w oparciu o informacje przekazane od hurtowni. Automatycznie, w określonych cyklach czasu następuje aktualizacja stanu magazynowego oraz ceny. Dostępna jest również możliwość aktualizacji informacji na kartotece produktu (np. gdy hurtownia zmieni opis produktu, zdjęcia itp.).
Istnieje możliwość integracji wielu hurtowni o tym samym asortymencie i prezentowania jednej kartoteki dla klienta (dane zostają zgrupowane po EANie lub kodzie dostawcy – o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli prowadzą Państwo również lokalny stan magazynowy, dostępna jest możliwość połączenia lokalnych stanów magazynowych ze stanami z integrowaną hurtownią oraz zaprezentowanie klientowi jednej kartoteki na sklepie ze statusem dostępności w zależności od lokalizacji produktu (np. gdy produkt jest dostępny lokalnie status wyświetlany – dostępny od zaraz, gdy produkt w magazynie zewnętrznym – dostępny 24h itp) (o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! Poznaj ofertę gotowy sklep internetowy i cennik naszego oprogramowania!