Sprzedaż odzieży w Internecie jest bardzo dobrym pomysłem. Jeśli będzie za nią szła właściwa realizacja, to może także pozwolić osiągnąć duży sukces w sprzedaży. Jednym ze składowych takiego sukcesu będzie odpowiednia polityka towarowa. Czyli przede wszystkim wybranie właściwego lub właściwych dostawców. Jednym z nich może być właśnie Echogroup. To w dużej mierze od jakości i ilości dostępnych towarówa) zależy to, czy klienci będą chętnie robić zakupy w sklepie. Dlatego wybór hurtowni czy też producenta, u którego będzie się zaopatrywać jest tak ważny.
Pod marką Awama sprzedaje takie produkty jak: bluzki koszule, sukienki, spódnice, żakiety, spodnie, bluzy, swetry, płaszcze, kombinezony, kamizelki, czapki. Natomiast pod Infiniteyou: sukienki, bluzki, kamizelki, koszule, swetry, żakiety, bluzy, spódnice, spodnie, narzutki, kombinezony, płaszcze. Wszystko to oczywiście w różnych kolorach, wzorach i krojach, a także rozmiarach. Wszystko po to, aby każdy klient mógł znaleźć coś dla siebie. Echogroup działa na rynku od wielu lat, dzięki temu dobrze wie, czego oczekują klienci. Każdy produkt jest starannie zaprojektowany i równie starannie wykonany. Tak więc taka współpraca będzie przekładała się na wielu zadowolonych z zakupów klientów. To z kolei pozwoli na poszerzanie listy stałych klientów i zdobywanie nowych – w końcu o to chodzi w sprzedaży internetowej.
Integracja z hurtownią polega na automatycznym pobieraniu danych z serwera hurtowni oraz aktualizacji informacji w sklepie internetowym. Jeżeli kartoteka produktu nie istnieje w sklepie, zostaje automatycznie założona w oparciu o informacje przekazane od hurtowni. Automatycznie, w określonych cyklach czasu następuje aktualizacja stanu magazynowego oraz ceny. Dostępna jest również możliwość aktualizacji informacji na kartotece produktu (np. gdy hurtownia zmieni opis produktu, zdjęcia itp.).
Istnieje możliwość integracji wielu hurtowni o tym samym asortymencie i prezentowania jednej kartoteki dla klienta (dane zostają zgrupowane po EANie lub kodzie dostawcy – o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli prowadzą Państwo również lokalny stan magazynowy, dostępna jest możliwość połączenia lokalnych stanów magazynowych ze stanami z integrowaną hurtownią oraz zaprezentowanie klientowi jednej kartoteki na sklepie ze statusem dostępności w zależności od lokalizacji produktu (np. gdy produkt jest dostępny lokalnie status wyświetlany – dostępny od zaraz, gdy produkt w magazynie zewnętrznym – dostępny 24h itp) (o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! Poznaj ofertę gotowy sklep internetowy i cennik naszego oprogramowania!