Rożnego rodzaju meble i inne produkty wyposażenia domu – to wszystko można mieć w swoim sklepie dzięki współpracy z Fernity. Ludzie coraz większą wagę przywiązują do wystroju wnętrz, dlatego też ich sprzedaż w Internecie to świetny pomysł. Oczywiście pod warunkiem, że wszystko dobrze się zaplanuje. To właśnie dostawca odpowiada za jakość produktów. Ta z kolei w dużym stopniu przekłada się na zadowolenie klientów – oczywiście inne aspekty sprzedaży też są ważne. Jednak w dużym stopniu od tego, jak jakie produkty się oferuje zależy to, czy klienci będą chętnie wracać do sklepu, a także polecać go kolejnym osobom.
To, co można dołączyć do oferty swojego sklepu, dzięki współpracy z Fernity to między innymi: akcesoria do kuchni, akcesoria do łazienki, kosze na śmieci, akcesoria dekoracyjne, wieszaki, akcesoria do wina, gazetniki, organizery, pojemniki, wycieraczki, zegary, ramki na zdjęcia, półki na książki, biżuterii, donice i wazony, szklane naczynia, świece i zapachy, lustra, poduszki dekoracyjne, dywany, poduszki na krzesła, pozostałe akcesoria, akcesoria świąteczne, kubki, krzesła, stoliki, stoły, sofy, meble ogrodowe, biurka, meble dziecięce, fotele, stołki, regały, pufy, podnóżki, komody, szafki, leżaki, leżanki, ławki, łóżka, gabloty, półki, toaletki, konsole, sekretarzyki, hokery, oświetlenie sufitowe, oświetlenie stołowe, oświetlenie podłogowe, plafony, kinkiety, żyrandole, bazy lamp, abażury.
Integracja z hurtownią polega na automatycznym pobieraniu danych z serwera hurtowni oraz aktualizacji informacji w sklepie internetowym. Jeżeli kartoteka produktu nie istnieje w sklepie, zostaje automatycznie założona w oparciu o informacje przekazane od hurtowni. Automatycznie, w określonych cyklach czasu następuje aktualizacja stanu magazynowego oraz ceny. Dostępna jest również możliwość aktualizacji informacji na kartotece produktu (np. gdy hurtownia zmieni opis produktu, zdjęcia itp.).
Istnieje możliwość integracji wielu hurtowni o tym samym asortymencie i prezentowania jednej kartoteki dla klienta (dane zostają zgrupowane po EANie lub kodzie dostawcy – o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli prowadzą Państwo również lokalny stan magazynowy, dostępna jest możliwość połączenia lokalnych stanów magazynowych ze stanami z integrowaną hurtownią oraz zaprezentowanie klientowi jednej kartoteki na sklepie ze statusem dostępności w zależności od lokalizacji produktu (np. gdy produkt jest dostępny lokalnie status wyświetlany – dostępny od zaraz, gdy produkt w magazynie zewnętrznym – dostępny 24h itp) (o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! Poznaj ofertę gotowy sklep internetowy i cennik naszego oprogramowania!