Jeśli jest się właścicielem lub otwiera sklep z bronią to warto zainteresować się ofertą tego dostawcy. Obecnie handel w dużej mierze przenosi się do Internetu, nawet jeśli ludzie decydują się na kupno niektórych rzeczy stacjonarnie, co w przypadku broni jest nierzadko koniecznie, to zapoznają się z ofertą sklepu przez Internet. Dlatego tak ważne jest dostosowanie oferty do klienta, co znaczy nic innego, jak to, że musi być ona bardzo szeroka. Wtedy zdecydowanie łatwiej doprowadzić do tego, że klient dokonuje zakupu w sklepie, jak i tego, że chętnie wróci do niego ponownie gdy będzie potrzebować jakiegoś produkty z tej lub pokrewnej branży, który jest dostępny w sklepie.
Ten dostawca to: lornetki, lunety, termowizja, kategorie w dziale, kurtki myśliwskie, buty myśliwskie, kamuflaż, spodnie myśliwskie, T-shirt, swetry bluzy polary, pasy i szelki, komplety, bielizna / ocieplacze, ochraniacze, rękawiczki, kamizelki strzeleckie, skarpety, czapki, koszulki polo, koszule, bluzy, naszywki, broń myśliwska, sportowa i kolekcjonerska, broń sportowa, pistolety i rewolwery, sztucery myśliwskie, broń śrutowa, części, szczerbinki, muszki, przerywacze, sprężyny, stopki, selektory spustu, iglice, spusty, śrubki, klucze, broń bojowa, broń kolekcjonerska, amunicja, amunicja sako, amunicja federal, amunicja b&p, amunicja s&b, amunicja force on force, amunicja nobel sport italia, amunicja magtech, amunicja speer, amunicja cci, amunicja eley, amunicja treningowa – zbijaki.
Integracja z hurtownią polega na automatycznym pobieraniu danych z serwera hurtowni oraz aktualizacji informacji w sklepie internetowym. Jeżeli kartoteka produktu nie istnieje w sklepie, zostaje automatycznie założona w oparciu o informacje przekazane od hurtowni. Automatycznie, w określonych cyklach czasu następuje aktualizacja stanu magazynowego oraz ceny. Dostępna jest również możliwość aktualizacji informacji na kartotece produktu (np. gdy hurtownia zmieni opis produktu, zdjęcia itp.).
Istnieje możliwość integracji wielu hurtowni o tym samym asortymencie i prezentowania jednej kartoteki dla klienta (dane zostają zgrupowane po EANie lub kodzie dostawcy – o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli prowadzą Państwo również lokalny stan magazynowy, dostępna jest możliwość połączenia lokalnych stanów magazynowych ze stanami z integrowaną hurtownią oraz zaprezentowanie klientowi jednej kartoteki na sklepie ze statusem dostępności w zależności od lokalizacji produktu (np. gdy produkt jest dostępny lokalnie status wyświetlany – dostępny od zaraz, gdy produkt w magazynie zewnętrznym – dostępny 24h itp) (o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! Poznaj ofertę gotowy sklep internetowy i cennik naszego oprogramowania!