Prowadzisz lub planujesz otworzyć sklep z oświetleniem? Jeśli tak, to powinieneś się zainteresować ofertą tego dostawcy. Polacy coraz częściej przykładają dużą wagę do wystroju wnętrz. Dlatego też szukają miejsc, w których będą mieli duży wybór różnego rodzaju oświetlenia. To właśnie szeroki asortyment jest często tym co pośrednio przyczynia się do tego, że decydują się oni zakup. Każdy ma inny gust, mając więc duży wybór produktów, łatwiej dotrzeć do konkretnych klientów. Dobrym pomysłem jest więc posiadanie w swojej ofercie produktów od wielu różnych dostawców. Dobrze będzie, jeśli jednym z nich będzie Kanlux.
Ten dostawca to miedzy innymi: lampy wiszące, lampy sufitowe natynkowe, lampy sufitowe wpuszczane, oczka sufitowe, panele LED i akcesoria, lampy ścienno-sufitowe, plafony i plafoniery, lampy ścienne, lampy stołowe i podłogowe, lampki biurkowe, lampki przyschodowe, oprawy meblowe i szafkowe, systemy szynowe, lampy ogrodowe, lampy elewacyjne, plafony i plafoniery, naświetlacze, oprawy dogruntowe, i najazdowe, węże LED, żarówki LED, żarówki ściemnialne, świetlówki liniowe LED, źródła ar-111 / es-111, żarówki halogenowe, taśmy LED i profile, pozostałe źródła światła, oprawki i przejściówki, czujki i czujniki, zasilacze i transformatory, wentylatory kanałowe, rozgałęźniki, gniazda, wtyczki, przedłużacze, programatory, oprawki i przejściówki, oczyszczacze powietrza, wentylatory i klimatyzery, akcesoria elektroinstalacyjne.
Integracja z hurtownią polega na automatycznym pobieraniu danych z serwera hurtowni oraz aktualizacji informacji w sklepie internetowym. Jeżeli kartoteka produktu nie istnieje w sklepie, zostaje automatycznie założona w oparciu o informacje przekazane od hurtowni. Automatycznie, w określonych cyklach czasu następuje aktualizacja stanu magazynowego oraz ceny. Dostępna jest również możliwość aktualizacji informacji na kartotece produktu (np. gdy hurtownia zmieni opis produktu, zdjęcia itp.).
Istnieje możliwość integracji wielu hurtowni o tym samym asortymencie i prezentowania jednej kartoteki dla klienta (dane zostają zgrupowane po EANie lub kodzie dostawcy – o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli prowadzą Państwo również lokalny stan magazynowy, dostępna jest możliwość połączenia lokalnych stanów magazynowych ze stanami z integrowaną hurtownią oraz zaprezentowanie klientowi jednej kartoteki na sklepie ze statusem dostępności w zależności od lokalizacji produktu (np. gdy produkt jest dostępny lokalnie status wyświetlany – dostępny od zaraz, gdy produkt w magazynie zewnętrznym – dostępny 24h itp) (o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! Poznaj ofertę gotowy sklep internetowy i cennik naszego oprogramowania!