Sprzedaż ubrań przez Internet może być przedsięwzięciem realizowanym z dużym sukcesem. Oczywiście ważnym jego elementem będzie wybór właściwego dostawcy. Może nim być właśnie hurtownia Mada. Firma powstała w 1995 roku, tak więc prężnie rozwija się od wielu lat, co tylko sprzyja zaufaniu jej jako dostawcy. Zadowoleni klienci firmy pochodzą z całej Polski. Sprawna obsługa zamówień i partnerska współpraca gwarantują wysokie zadowolenie z niej obu stronom.
To co jest ofercie tego dostawcy to: bielizna damska, bielizna męska, bielizna dziecięca, młodzieżowa, pończochy, legginsy, podkolanówki, skarpety, kapcie, stopki, zakostki, zakolanówki, getry, balerinki, mokasynki, odzież, stroje kąpielowe damskie, kąpielówki, stroje kąpielowe dziecięce. Wszystko to oczywiście w wielu różnych krojach, kolorach, rozmiarach i wzorach. Dzięki temu można trafić w gusta wielu klientów. Dołączenie do swojej oferty produktów Mada będzie więc bardzo dobrym pomysłem. Każde poszerzenie asortymentu to szansa na Potencjanie nowych klientów, którzy mogą przyczynić się do rozwoju sklepu. Jeśli więc chce się rozwijać swój biznes to trzeba oferować coraz więcej produktów. Mada sprawdzi się więc zarówno jako dostawca dla sklepu z bielizną, jak i takiego z odzieżą, gdzie będzie po prostu jednym z wielu dostawców. Zebrane doświadczenie pozwala tej firmie oferować takie trendy, jakich aktualnie poszukują klienci, co pozwala nie martwić się tym samemu sklepowi – można po prostu zaufać dostawcy.
Integracja z hurtownią polega na automatycznym pobieraniu danych z serwera hurtowni oraz aktualizacji informacji w sklepie internetowym. Jeżeli kartoteka produktu nie istnieje w sklepie, zostaje automatycznie założona w oparciu o informacje przekazane od hurtowni. Automatycznie, w określonych cyklach czasu następuje aktualizacja stanu magazynowego oraz ceny. Dostępna jest również możliwość aktualizacji informacji na kartotece produktu (np. gdy hurtownia zmieni opis produktu, zdjęcia itp.).
Istnieje możliwość integracji wielu hurtowni o tym samym asortymencie i prezentowania jednej kartoteki dla klienta (dane zostają zgrupowane po EANie lub kodzie dostawcy – o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli prowadzą Państwo również lokalny stan magazynowy, dostępna jest możliwość połączenia lokalnych stanów magazynowych ze stanami z integrowaną hurtownią oraz zaprezentowanie klientowi jednej kartoteki na sklepie ze statusem dostępności w zależności od lokalizacji produktu (np. gdy produkt jest dostępny lokalnie status wyświetlany – dostępny od zaraz, gdy produkt w magazynie zewnętrznym – dostępny 24h itp) (o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! Poznaj ofertę gotowy sklep internetowy i cennik naszego oprogramowania!