Odzież to ta branża, która radzi sobie w e-commerce wręcz świetnie. Warto więc spróbować w niej zacząć działać, bo potencjalnych klientów jest całkiem sporo. Jednym z wyborów, które stają przed właścicielem sklepu jest wybór dostawcy. Może nim właśnie MadmDIRECT. Będzie on świetnym uzupełnieniem asortymentu odzieżowego sklepu niezależnie do tego, czy sprzedaje się ubrania dla kobiet, mężczyzn czy też dzieci.
Ten dostawca to miedzy innymi takie kategorie produktów: buty do biegania, buty do piłki nożnej, japonki, sandały, półbuty, trampki, odzież męska, bielizna nocna, bluzy i swetry, dresy, jeansy, koszule, koszulki polo, kurtki i płaszcze, loungewear, opakowania zbiorcze, spodnie i chinos, spodnie dresowe, stroje kąpielowe, swetry, szorty, T-shirty i koszulki, odzież męskie, akcesoria męskie, akcesoria sportowe, bielizna i skarpety, czapki i kapelusze, maseczka ochronna, okulary przeciwsłoneczne, paski i portfele, torby, zegarki, akcesoria męskie, sportowe męskie, akcesoria sportowe, koszulki i zestawy piłkarskie, sportowe spodnie, sportowe spodenki, sportowe topy, sportowe męskie, kalosze, kapcie, półbuty, trampki. wszystko to pochodzące od takich marek: Adidas & Adidas Originals, Emporio Armani, Lacoste, Levi’s, Lyle & Scott, New Balance, Puma, Reebok & Reebok Classics, Superdry, Timberland, Under Armour. wydaje się więc, że będzie tu można znaleźć produkt dla każdego klienta.
Integracja z hurtownią polega na automatycznym pobieraniu danych z serwera hurtowni oraz aktualizacji informacji w sklepie internetowym. Jeżeli kartoteka produktu nie istnieje w sklepie, zostaje automatycznie założona w oparciu o informacje przekazane od hurtowni. Automatycznie, w określonych cyklach czasu następuje aktualizacja stanu magazynowego oraz ceny. Dostępna jest również możliwość aktualizacji informacji na kartotece produktu (np. gdy hurtownia zmieni opis produktu, zdjęcia itp.).
Istnieje możliwość integracji wielu hurtowni o tym samym asortymencie i prezentowania jednej kartoteki dla klienta (dane zostają zgrupowane po EANie lub kodzie dostawcy – o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli prowadzą Państwo również lokalny stan magazynowy, dostępna jest możliwość połączenia lokalnych stanów magazynowych ze stanami z integrowaną hurtownią oraz zaprezentowanie klientowi jednej kartoteki na sklepie ze statusem dostępności w zależności od lokalizacji produktu (np. gdy produkt jest dostępny lokalnie status wyświetlany – dostępny od zaraz, gdy produkt w magazynie zewnętrznym – dostępny 24h itp) (o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! Poznaj ofertę gotowy sklep internetowy i cennik naszego oprogramowania!