Jeśli masz sklep wędkarki i szukasz partnera, który dostarczy Ci odpowiednie towary, to właśnie Robinson może nim być. Ta firma ma 25 lat historii i dostarcza swoje produkty na cały świat. Jej sprzęt wędkarki jest ceniony zarówno przez profesjonalistów, jak i amatorów. Zdobywane przez lata doświadczenie pozwoliło jej oferować takie produkty, które nie tylko idealnie spełniają się w swoich funkcjach, ale także odpowiadają na potrzeby klientów. Tak więc portfolio tej firmy będzie świetnym uzupełnieniem, ale też podstawą każdego sklepu wędkarskiego. Oprócz tego, że Robinson zajmuje się dystrybucją sprzętu to wspiera także bardzo aktywnie wędkarstwo tworząc między innymi kluby, których członkowie zdobywają najwyższe laury sportowe w swoich krajach, a także na arenie międzynarodowej.
To co można znaleźć w ofercie tego dostawcy to: wędki, kołowrotki, żyłki i plecionki, sprzęt wyczynowy, sprzęt karpiowy, seafox – specjalistyczne akcesoria morskie, sprzęt muchowy, akcesoria trollingowe i sumowe, haczyki i kotwice, zanęty i dodatki zanętowe, przynęty sztuczne, spławiki, siatki i podbieraki, pudełka, odzież, torby i pokrowce, koszyczki feeder, latarki, wagi, sygnalizatory brań, noże i narzędzia wędkarskie, przypony wolframowe i stalowe, namioty, parasole, krzesła, okulary polaryzacyjne. Wydaj się więc, że dzięki tak skonstruowanej ofercie będzie można trafić w szerokie gusta klientów i będą oni wracać chętnie do sklepu po kolejne zakupy.
Integracja z hurtownią polega na automatycznym pobieraniu danych z serwera hurtowni oraz aktualizacji informacji w sklepie internetowym. Jeżeli kartoteka produktu nie istnieje w sklepie, zostaje automatycznie założona w oparciu o informacje przekazane od hurtowni. Automatycznie, w określonych cyklach czasu następuje aktualizacja stanu magazynowego oraz ceny. Dostępna jest również możliwość aktualizacji informacji na kartotece produktu (np. gdy hurtownia zmieni opis produktu, zdjęcia itp.).
Istnieje możliwość integracji wielu hurtowni o tym samym asortymencie i prezentowania jednej kartoteki dla klienta (dane zostają zgrupowane po EANie lub kodzie dostawcy – o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli prowadzą Państwo również lokalny stan magazynowy, dostępna jest możliwość połączenia lokalnych stanów magazynowych ze stanami z integrowaną hurtownią oraz zaprezentowanie klientowi jednej kartoteki na sklepie ze statusem dostępności w zależności od lokalizacji produktu (np. gdy produkt jest dostępny lokalnie status wyświetlany – dostępny od zaraz, gdy produkt w magazynie zewnętrznym – dostępny 24h itp) (o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! Poznaj ofertę gotowy sklep internetowy i cennik naszego oprogramowania!