Meble biurowe, konferencyjne, hotelowe i nie tylko – to właśnie znajduje się w ofercie tego dostawcy. Jeśli więc szukasz kogoś, kto będzie mógł zapewnić funkcjonalne towary to warto rozważyć firmę Spiral. Działa ona na rynku od 1993 roku ma więc doświadczenie, które pozwala jej dobierać takie meble, które chętnie wykorzystywane są przez klientów. Spiral dostarczyło meble do wielu firm oraz hoteli i z powodzeniem utrzymuje z nimi stałą współpracę.
To co można znaleźć w ofercie tego dostawcy to między innymi:, registratura biurowa, meble biurowe, meble hotelowe, meble kuchenne, zabudowy i projekty indywidualne, szafy metalowe, soft seating, pufy, ławki, krzesła do hoteli, krzesła kawiarniane, hokery, wieszaki, fotele gabinetowe, krzesła pracownicze, krzesła konferencyjne, stoły i stoliki, oprócz tego to także różnego rodzaju akcesoria: cokoły, obrzeża meblowe, okucia do klap, oświetlenie w meblu, pomoce montażowe, prowadnice i systemy szuflad, stelaże metalowe, systemy drzwi przesuwnych, systemy półek ściennych, systemy tarasowe, tworzywa solid surface, uchwyty meblowe, zawiasy meblowe, żaluzje meblowe, aluminium w meblu. Marki jakie można znaleźć u tego dostawcy to między innymi: EASY SPACE, Flib, PRIMO SPACE Front Office, SQart Workstation, CX 3200, PRIMO SPACE Managerial, SQart Managerial, eRange, Check-In, Velum, Tento, Ścianki.
Integracja z hurtownią polega na automatycznym pobieraniu danych z serwera hurtowni oraz aktualizacji informacji w sklepie internetowym. Jeżeli kartoteka produktu nie istnieje w sklepie, zostaje automatycznie założona w oparciu o informacje przekazane od hurtowni. Automatycznie, w określonych cyklach czasu następuje aktualizacja stanu magazynowego oraz ceny. Dostępna jest również możliwość aktualizacji informacji na kartotece produktu (np. gdy hurtownia zmieni opis produktu, zdjęcia itp.).
Istnieje możliwość integracji wielu hurtowni o tym samym asortymencie i prezentowania jednej kartoteki dla klienta (dane zostają zgrupowane po EANie lub kodzie dostawcy – o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli prowadzą Państwo również lokalny stan magazynowy, dostępna jest możliwość połączenia lokalnych stanów magazynowych ze stanami z integrowaną hurtownią oraz zaprezentowanie klientowi jednej kartoteki na sklepie ze statusem dostępności w zależności od lokalizacji produktu (np. gdy produkt jest dostępny lokalnie status wyświetlany – dostępny od zaraz, gdy produkt w magazynie zewnętrznym – dostępny 24h itp) (o szczegóły zapytaj naszego konsultanta).
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! Poznaj ofertę gotowy sklep internetowy i cennik naszego oprogramowania!