Enova – integracja ze sklepem internetowym

Prowadzenie firmy, której głównym dochodem jest sprzedaż, wiążę się przede wszystkim ze znajdywaniem i zatrzymywaniem na dłużej klientów. Bez względu na to, w jakiej branży się działa i czy jest to rynek B2B, czy B2C, to klienci są najważniejszym elementem przedsiębiorstwa. Dlatego to właśnie ich obsługa i tworzenie relacji powinno zajmować w każdej firmie najwięcej czasu. Niestety to nie jedyne obowiązki, jakie wiążą się z prowadzeniem firmy. Ważne jest też zarządzenie wszystkimi innymi aspektami przedsiębiorstwa. Do tego oczywiście najlepiej wykorzystać odpowiednie oprogramowanie. Dzięki niemu można zautomatyzować wiele procesów, a co za tym idzie zaoszczędzić dużo czasu. Poświęcić go na rozwój firmy i zdobywanie nowych klientów. Takie oprogramowanie to także mniej błędów, przez to, że dużo czynności wykonywanych jest przez system a wszystkie dane są w jednym miejscu. Jednym z tego typu programów jest Enova, wyprodukowany przez doświadczony zespół programistów i użytkowników tego typu systemów.

Połączenie Enova  i sklep internetowy – szybszy rozwój firmy

Enova to oprogramowanie, które może być przydatne w wielu firmach. Niezależnie od tego, jakiej branży się działa i jak duże jest przedsiębiorstwo. Jest to po prostu narzędzie, które doskonale się skaluje. Może więc nie tylko być dopasowywane idealnie do potrzeb firmy, ale także rosnąć razem z nią. Prowadząc każdą działalność niezwykle ważna jest zgodność z przepisami. To wszystko zapewnia właśnie Enova, wraz z kolejnymi aktualizacjami jest także dostosowywane do bieżących z mian w prawie. Można je oczywiście łączyć ze specjalistycznym oprogramowaniem branżowym. Takim jak właśnie CSstore. Połączenie swojego sklepu z system zarządzania przedsiębiorstwem pozwoli wejść firmie na całkiem nowy poziom. Sprawniejsze działanie całego przedsiębiorstwa, procesy wykonywane znacznie sprawniej, szybciej i bezbłędnie, to wszystko pozwala zaoszczędzić koszty i czas, który można przeznaczyć na rozwój w innych obszarach.

Enova – funkcjonalności w zarządzaniu magazynem

Enova w dużym stopniu wspiera przede wszystkim działania sprzedażowe. Można w nim prowadzić ewidencję wszystkich klientów wraz z niezbędnymi o nich danymi. Obserwacja trendów zakupowych i bieżące monitorowanie pozwala lepiej dostosować swoją ofertę do każdego klienta indywidualnie. Enova i sklep internetowy to także sprawniejsze zarządzanie jego magazynem. Kontrolowanie stanów magazynowych może odbywać się zarówno z poziomu komputera, jak i urządzeń mobilnych. Enova to również kadry i płace. Można w niej nie tylko zarządzać wypłatami i sprawami personalnymi, ale także szkoleniami i całą obsługą związaną z HR. Trudno wyobrazić sobie sprawny program do zarządzania przedsiębiorstwem bez moduły księgowego. Generowanie plików JPK, tworzenie raportów, deklaracji, a także wszystkich niezbędnych dokumentów księgowych i finansowych, na to wszystko pozwala Enova. Wszystko staje się po prostu łatwiejsze, dzięki automatyzacji i zgromadzeniu całych zasobów firmy w jednym miejscu – wybór tego systemu to strzał w dziesiątkę niezależnie od firmy.

Zakres integracji

a) Komunikacja: Enova do sklep internetowy
– kartoteki produktów (nazwa, opis, zdjęcia, kod kreskowy, kategoria, producent, pola własne)
– stany magazynowe (pobrane z jednego lub wielu magazynów)
– cennik (wybrany cennik)

b) Komunikacja: Sklep internetowy do Enova
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki, dodatkowe uwagi klienta)

Synchronizator instalowany jest na serwerze na którym zainstalowany jest program Enova.

Synchronizacja działa automatycznie w oparciu o harmonogram zadań. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących

Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Zdobądź wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego!

Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!

Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko. Dostępność wielu rozwiązań sprawia, że znacznie łatwiej jest założyć sklep internetowy niż jeszcze kilka lat temu. Pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, zadaje sobie coraz więcej osób. Oczywiście odpowiedź jest złożona i zależy od wielu czynników. W naszym artykule postaramy się pokazać pełny obraz, jeśli chodzi o koszty, jakie trzeba przeznaczyć na założenie sklepu internetowego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Sklep internetowy za darmo? Brzmi bardzo kusząco! Jednak czy jest to możliwe? W końcu towar, którym się handluje, trzeba wcześniej kupić. Wspomniane produkty trzeba gdzieś przechowywać, czyli mieć odpowiedni magazyn. Wysyłki do klientów ktoś musi pakować. Ktoś też musi opisać wszystkie towary w sklepie, zrobić ich zdjęcia itp. No i sama strona internetowa, zlecenie tego specjaliście przecież sporo kosztuje. Wydaje się więc, że sklep internetowy to spory wydatek. Poniekąd tak jest, część kosztów można jednak ograniczyć. Może nie wszystkie da się zmniejszyć do zera, ale obecnie sklep internetowy to coś, na co może być stać każdego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Darmowy sklep internetowy – jak go założyć? Czy sklep za darmo to możliwe?

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin. Sklep internetowy sam w sobie przy obecnej konkurencyjności rynku nie przyniesie jednak znaczących zysków bez odpowiedniej promocji. Strategicznie przemyślane działania marketingowe w celu pozyskania klientów, to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzące sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak promować sklep internetowy?

Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Oczywiście doświadczenie w sprzedaży przemawia na korzyść tych pierwszych, jednak e-commerce to nie to samo, co sprzedaż stacjonarna, oparta o lokalnego klienta. W sprzedaży internetowej podstawą jest oczywiście sam sklep. To w dużej mierze od tego, jak on jest zaprojektowany, zależy sukces sprzedaży. Oczywiście inne kwestie też są istotne jak chociażby marketing czy polityka cenowa. Jednak to sam sklep sprawia pierwsze wrażanie na kliencie i to jest narzędziem zakupowym. Dlatego tak jak każde inne przedsięwzięcie biznesowe musi być on odpowiednio zaplanowany. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację

Dołącz do grona Inwestorów CStore S.A

Dowiedz się więcej

X