Sprzedaż w Internecie wiąże się w dużej mierze głównie z działaniami marketingowymi. W końcu bez klientów trudno wyobrazić sobie jakąkolwiek działalność. Ważne jest zarówno zdobywanie nowych, jak i dbanie o to, żeby ci, którzy już zrobili zakupy w sklepie, zostali z nim na dłużej. Jednak oprócz działań typowo sprzedażowych trzeba także prowadzić szereg innych, które są nieodzowną częścią prowadzenia działalności gospodarczej. Warto jednak możliwe uprosić sobie wszystkie procesy i procedury. Każda zaoszczędzona w ten sposób minuta to możliwość przeznaczenia tego czasu na rozwój firmy lub zdobywanie nowych klientów. Warto więc korzystać z systemów, które na to wszystko pozwalają. Jednym z nich jest iFirma.
iFirma to przede wszystkim wiele danych w jednym miejscu. Dzięki temu nie trzeba szukać jednej informacji w kilku bazach danych. Pozwala to zaoszczędzić i czas i minimalizuje ryzyko błędu. Podstawową funkcjonalnością iFirma jest możliwość wystawiania dokumentów sprzedażowych. Faktury sprzedażowe, proforma i nie tylko, to wszystko, na co pozwala ten system. Możliwość wyliczania składek, podatku i wszystko co niezbędne przy rozliczaniu się urzędami. Jednak system ten przyda się nie tylko podczas comiesięcznych rozliczeń, Moduł magazynowy pozwala na w pełni profesjonalne zarządzanie zapasami i kontrolę stanów magazynowych. Dzięki temu można zawsze w porę uzupełnić towar, co może polepszyć sam przepływ towarów na magazynie. Jednak iFirma wspiera także przedsiębiorców w tym, co najważniejsze podczas świadczenia usług czy też sprzedaży. Mowa oczywiście o relacjach z klientem. Połączony system iFirma i sklep internetowy to także świetne narzędzie CRM. Pozwala on przede wszystkim gromadzić informacje o klientach. Jednak mowa oczywiście nie tylko o samych danych kontaktowych, choć i to już ułatwia tworzenie relacji handlowych. System CRM pozwala na rejestrowanie wszelkich kontaktów. Znacznie ułatwia to prowadzenie każdego rodzaju rozmów. Nie trzeba wszystkie pamiętać albo też odszukiwać w korespondencji mailowej. Można w łatwy sposób znaleźć to w systemie. Upraszcza to też sytuacje, które wymagają wdrożenia kogoś nowego do procesu sprzedaży. Może on w prosty sposób przeczytać wszystkie najważniejsze informacje o kliencie, jak i notatki sporządzenie przez innych pracowników. Dzięki temu można kontynuować proces sprzedaży nawet w bardzo niefortunnych losowych sytuacjach.
iFrima to także system, który działa w chmurze. Wystarczy przeglądarka internetowa i dostęp do Internetu, aby zacząć go używać. Nie trzeba też za bardzo żadnego wdrożenia, żadnej specjalistycznej wiedzy technicznej. Obsługa systemu jest prosta i intuicyjna. Dzięki temu można zacząć go wykorzystywać praktycznie zaraz po tym, jak zarejestruje się w nim firmę. Wszystko to sprawia, że iFirma jako całość jest niezwykle przyjazna i wygodna w obsłudze dla każdego użytkownika. Warto więc zdecydować się na ten system
a) Komunikacja: iFirma do sklep internetowy
– kartoteki produktów (nazwa, opis, zdjęcia, kod kreskowy, kategoria, producent, pola własne)
– stany magazynowe (pobrane z jednego lub wielu magazynów)
– cennik (wybrany cennik)
b) Komunikacja: Sklep internetowy do iFirma
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki, dodatkowe uwagi klienta)
Synchronizacja działa automatycznie. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących
Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo!
Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!