Navireo – integracja ze sklepem internetowym

Zarządzanie sklepem internetowym, podobnie jak każdym innym przedsiębiorstwem wiąże się z ogromną ilością procesów i danych. Trzeba je w odpowiedni sposób gromadzić i zarządzać nimi. Oczywiście mając na względzie to, że wszystko powinno zajmować jak najmniej czasu. W końcu potrzebny jest on na rozwój firmy, czyli między innymi działania marketingowe i zdobywanie nowych klientów. W przypadku danych powinno się je mieć odpowiednio skatalogowane, ale musi także być do nich łatwy dostęp. Warto więc, żeby były w jednym miejscu, a nie wprowadzane w kilku systemach. Dzięki temu można uniknąć straty czasu na przeszukiwanie różnych systemów, a także błędów, które powstają w czasie przenoszenia danych z jednego systemu do drugiego. Właśnie, aby zagwarantować to wszystko producenci dostarczają tak zwane systemy ERP. Ich celem jest takie usprawnianie i ich optymalizacja, aby było one w możliwe dużym stopniu zautomatyzowanie. Tyczy się wszystkich obszarów Jednym z takich narzędzi jest właśnie omawiane tu Navireo. Twórcy podkreślają, że został on stworzony, aby wesprzeć zarządzanie w dużych i średnich przedsiębiorstwach. To właśnie one najpełniej wykorzystają jego możliwości po wdrożeniu. Zarówno w Polsce, jak i za granicą system ten cieszy się dużą popularnością.

Navireo – wsparcie sprzedaży i innych procesów

Navireo w prosty i przejrzysty sposób pozwala rejestrować cały proces sprzedażowy. Można w nim gromadzić całą ścieżkę sprzedażową, informacje o dostawach i kontrahentach. Niezależnie od tego, czy działa się w sprzedaży hurtowej, czy chce stworzyć połączenie Navireo – sklep internetowy. To ten program jest czymś, co pomoże przyspieszyć powstające przy tym procesy. Przesyłanie informacji o towarach, cenach, statusach zamówień, zarówno w sklepie internetowych, jak i na innych zintegrowanych z nim platformach. Oczywiście, jeśli mowa o sprzedaży to wymaga ona towarów. Te znowu gdzieś się przechowuje. Naviro wspiera także zarządzanie magazynem. Dzięki niemu w lepszy sposób można kontrolować zapasy i planować zamówienia. Możliwość kontrolowania terminu przydatności poszczególnych partii towaru, skrócenie kosztów związanych z realizacją dostaw i samym magazynowaniem – to wszystko można osiągnąć, jeśli w pełni wykorzysta się możliwości tego systemu. Kolejny aspekt prowadzenia przedsiębiorstwa, który wspiera Navireo to finanse i księgować.

Navireo i sklep internetowy – łatwiejsze zarządzanie finansami

Dzięki Navireo w łatwy sposób można pobierać dane kontrahentów z ogólnodostępnych baz danych. Tworzenie Jednolitego Pliku Kontrolnego pozwala na comiesięczne raportowanie ewidencji VAT. W tym programie można też tworzyć i generować różnego rodzaju raporty, które mogą posłużyć do głębszych analiz i planowania strategii. System jest prosty w obsłudze i intuicyjny, dzięki czemu wdrożenie go nie powinno zająć sporo czasu i w łatwy sposób można też wprowadzić do niego nowego pracownika.

Zakres integracji

a) Komunikacja: Navireo do sklep internetowy
– kartoteki produktów (nazwa, opis, zdjęcia, kod kreskowy, kategoria, producent, pola własne)
– stany magazynowe
– cennik

b) Komunikacja: Sklep internetowy do Navireo
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki, dodatkowe uwagi klienta)

Synchronizator instalowany jest na serwerze na którym zainstalowany jest program Navireo.

Synchronizacja działa automatycznie w oparciu o harmonogram zadań. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących

Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Zdobądź wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego!

Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!

Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko. Dostępność wielu rozwiązań sprawia, że znacznie łatwiej jest założyć sklep internetowy niż jeszcze kilka lat temu. Pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, zadaje sobie coraz więcej osób. Oczywiście odpowiedź jest złożona i zależy od wielu czynników. W naszym artykule postaramy się pokazać pełny obraz, jeśli chodzi o koszty, jakie trzeba przeznaczyć na założenie sklepu internetowego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Sklep internetowy za darmo? Brzmi bardzo kusząco! Jednak czy jest to możliwe? W końcu towar, którym się handluje, trzeba wcześniej kupić. Wspomniane produkty trzeba gdzieś przechowywać, czyli mieć odpowiedni magazyn. Wysyłki do klientów ktoś musi pakować. Ktoś też musi opisać wszystkie towary w sklepie, zrobić ich zdjęcia itp. No i sama strona internetowa, zlecenie tego specjaliście przecież sporo kosztuje. Wydaje się więc, że sklep internetowy to spory wydatek. Poniekąd tak jest, część kosztów można jednak ograniczyć. Może nie wszystkie da się zmniejszyć do zera, ale obecnie sklep internetowy to coś, na co może być stać każdego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Darmowy sklep internetowy – jak go założyć? Czy sklep za darmo to możliwe?

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin. Sklep internetowy sam w sobie przy obecnej konkurencyjności rynku nie przyniesie jednak znaczących zysków bez odpowiedniej promocji. Strategicznie przemyślane działania marketingowe w celu pozyskania klientów, to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzące sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak promować sklep internetowy?

Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Oczywiście doświadczenie w sprzedaży przemawia na korzyść tych pierwszych, jednak e-commerce to nie to samo, co sprzedaż stacjonarna, oparta o lokalnego klienta. W sprzedaży internetowej podstawą jest oczywiście sam sklep. To w dużej mierze od tego, jak on jest zaprojektowany, zależy sukces sprzedaży. Oczywiście inne kwestie też są istotne jak chociażby marketing czy polityka cenowa. Jednak to sam sklep sprawia pierwsze wrażanie na kliencie i to jest narzędziem zakupowym. Dlatego tak jak każde inne przedsięwzięcie biznesowe musi być on odpowiednio zaplanowany. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację

Dołącz do grona Inwestorów CStore S.A

Dowiedz się więcej

X