PC-Market Infosoft – integracja ze sklepem internetowym

Prowadzenie sklepu internetowego to zarządzenie wieloma procesami i działaniami. Gromadzi się duże ilości danych, zarówno związanych bezpośrednio ze wszystkimi transakcjami, jak i innymi aspektami przedsiębiorstwa. Cześć z nich będzie trzeba przesłać odpowiednim urzędom, inne trzeba gromadzić przez określoną ilość lat, gdyż jest to wymagane przez prawo. Inne znowu po prostu mogą być przydatne z różnych powodów. Wszystkie te procesy, gromadzenie danych i tworzenie z nich odpowiednich raportów wymaga poświęcenia jakiejś konkretnej ilości czasu. Czas ten można by poświęcić na rozwój sklepu, zdobywanie nowych klientów. Dodatkowo wykonywanie wielu procesów ręcznie i gromadzenie danych w wielu miejscach sprzyja powstawaniu błędów, można ich uniknąć, jeśli wyposaży się firmę w odpowiednie oprogramowanie. Posiadając sklep, najlepiej jest wybrać właśnie takie, dostosowane do konkretnej działalności. Jednym z nich jest PC-Market. Sklep internetowy z nim zintegrowany to świetne połączenie.

PC-Market – system do zarządzania magazynem

Za ten program odpowiada firma, która działa na rynku, wspomaga przedsiębiorców już od 1991 roku. Tworzy niezawodne i proste w obsłudze systemu zarówno dla sieci handlowych, jak i sklepów. Takim właśnie oprogramowaniem jest opisywany tu PC-Market. Wspiera on działalność handlową na wielu poziomach. Nie tylko sprawi, że łatwiej będzie zarządzać całą firmą jako całością, ale też można dzięki niemu wejść na wyższy poziom w wielu aspektach prowadzenia firmy. W sprzedaży niezwykle ważne jest monitorowanie trendów we własnym sklepie, ten system to właśnie ułatwia. Bardzo szybko i łatwo można znaleźć te produkty, które sprzedają się najlepiej, jak i te, które nie cieszą się powodzeniem konsumentów. Tworzenie dokładnych raportów sprzedażowych, a także śledzenie każdego produktu, czyli drogę, jaką przebył od trafienia na magazyn po dostarczenie do klienta nie stanowi żadnego problemu. Oczywiście system wspiera też rozliczenia z kontrahentami. Można na bieżąco monitorować stan płatności, przeterminowane faktury – dzięki temu dużo łatwiej zapanować nad finansami firmy.

PC Market – łatwiejsze zarządzanie sklepem

Czymś, co każdy sprzedawca chce wiedzieć, jest oczywiście, ile jego sklep zarobił. W PC-Market można w prosty zobaczyć, jaką marże uzyskało się na sprzedaży w ujęciu dziennym, jak i każdym innym. Nie ma też problemu, aby przeglądać dane historyczne, dzięki którym można wyciągać wnioski i tworzyć długoterminowe strategie. Remanent to coś, czego wymaga każdy sklep. Z opisywanym tu program, który można bez problemu z integrować z CStore jego przeprowadzenie będzie znacznie łatwiejsze i szybsze. PC-Market działa też różnymi urządzeniami, podłączenie go do drukarki kodów kreskowych pozwoli bardzo szybko wydrukować odpowiednie oznakowania dla konkretnych produktów. Ten system to także cała niezbędna dokumentacja dostaw, która potrzebna jest przy prowadzeniu tego typu działalności. Jeśli więc właśnie szuka się systemu, który ułatwi zarządzenie w wielu aspektach – to właśnie połączenie PC-Market – sklep internetowy będzie dobrym wyborem.

Zakres integracji

a) Komunikacja: PC-Market Infosoft do sklep internetowy
– kartoteki produktów (nazwa, opis, zdjęcia, kod kreskowy, kategoria, producent, indeks)
– stany magazynowe
– cennik

b) Komunikacja: Sklep internetowy do PC-Market Infosoft
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki)

Wymagany jest dodatek PCM2www (Infosoft) do synchronizacji.

Synchronizacja działa automatycznie. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących

Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Zdobądź wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego!

Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!

Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko. Dostępność wielu rozwiązań sprawia, że znacznie łatwiej jest założyć sklep internetowy niż jeszcze kilka lat temu. Pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, zadaje sobie coraz więcej osób. Oczywiście odpowiedź jest złożona i zależy od wielu czynników. W naszym artykule postaramy się pokazać pełny obraz, jeśli chodzi o koszty, jakie trzeba przeznaczyć na założenie sklepu internetowego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Sklep internetowy za darmo? Brzmi bardzo kusząco! Jednak czy jest to możliwe? W końcu towar, którym się handluje, trzeba wcześniej kupić. Wspomniane produkty trzeba gdzieś przechowywać, czyli mieć odpowiedni magazyn. Wysyłki do klientów ktoś musi pakować. Ktoś też musi opisać wszystkie towary w sklepie, zrobić ich zdjęcia itp. No i sama strona internetowa, zlecenie tego specjaliście przecież sporo kosztuje. Wydaje się więc, że sklep internetowy to spory wydatek. Poniekąd tak jest, część kosztów można jednak ograniczyć. Może nie wszystkie da się zmniejszyć do zera, ale obecnie sklep internetowy to coś, na co może być stać każdego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Darmowy sklep internetowy – jak go założyć? Czy sklep za darmo to możliwe?

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin. Sklep internetowy sam w sobie przy obecnej konkurencyjności rynku nie przyniesie jednak znaczących zysków bez odpowiedniej promocji. Strategicznie przemyślane działania marketingowe w celu pozyskania klientów, to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzące sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak promować sklep internetowy?

Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Oczywiście doświadczenie w sprzedaży przemawia na korzyść tych pierwszych, jednak e-commerce to nie to samo, co sprzedaż stacjonarna, oparta o lokalnego klienta. W sprzedaży internetowej podstawą jest oczywiście sam sklep. To w dużej mierze od tego, jak on jest zaprojektowany, zależy sukces sprzedaży. Oczywiście inne kwestie też są istotne jak chociażby marketing czy polityka cenowa. Jednak to sam sklep sprawia pierwsze wrażanie na kliencie i to jest narzędziem zakupowym. Dlatego tak jak każde inne przedsięwzięcie biznesowe musi być on odpowiednio zaplanowany. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację