Jeśli prowadzi się przedsiębiorstwo nastawione na sprzedaż, to oczywiście najważniejszy będzie w nim dobry kontakt z klientami. Im większa ich liczba, tym większa sprzedaż, a co za tym idzie dochód. Oczywiście do tego wymagane jest prowadzenie odpowiednich działań marketingowych i sprzedażowych. One z kolei wymagają odpowiedniej ilości czasu. Warto więc wprowadzić w swoim sklepie takie procedury, które pozwolą ten czas zaoszczędzić. Całe zarządzenie sprzedażą to duża liczba dokumentacji i procesów. Wszystko one wymagają odpowiedniego skoordynowania i zarządzania. Potrzebne jest to nie tylko do właściwego rozliczania się z prowadzonej sprzedaży, ale także ze względu na konieczność gromadzenia odpowiedniej dokumentacji, a także skuteczniejszą sprzedaż. Oczywiście trudno sobie wyobrazić, aby te wszystkie działania, jak tworzenie raportów czy prowadzenie dokumentacji finansowej wpisywać ręcznie w tabelki do Excela. Do tego wszystkiego niezbędne jest oprogramowanie. Wykupując dostęp do CStore, istnieje właśnie możliwość integracji samego sklepu z takim oprogramowaniem. Jednym z nich jest Subiekt Nexo Insert. Czy warto go wybrać i jakie daje możliwości?
Subiekt Nexo i sklep internetowy to świetny połączenie, który sprawdzi się w firmach, które prowadzą działania sprzedażowe. Jednak co ważne integruje on w sobie także system do zarządzania magazynem, co jest niezwykle ważne. Ten kombajn to między innymi pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych. Wszystko więc można gromadzić w jednym miejscu. Daje możliwość generowania pojedynczych dokumentów jak zbiorczych obejmujących konkretny okres. Takie dokumenty jak faktury, faktury pro forma, WZ i wiele innych – wszystko to jest możliwe do wygenerowania w tym narzędziu. Można dzięki niemu także prowadzić rozbudowany system zamówień obejmujący rezerwacje, terminy realizacji i wszystko, co niezbędne. Ważną częścią systemu jest także możliwość integracji w nim niejako całej karty produktowej, w której będzie się mieścił opis produktu, jego zdjęcia, ceny itp. Oczywiście obejmuje on też cały asortyment zbiorczo, niezależnie od tego, czy sprzedaje się towary, czy usługi. Co ważne Subiekt to także zarządzenie relacjami z klientami -ma w sobie elementy programu CRM. Można w nim nie tylko gromadzić informacje na temat klientów i kontrahentów, ale także przypisywać im określone cenniki np. uzależnione od wysokości sprzedaży. Wszystko to znacznie ułatwia prowadzenie działań sprzedażowych, jeśli działa się na rynku B2B. W Subiekcie można też obsługiwać różne rodzaje płatności, zarówno przy użyciu przelewów, za pobraniem, kart kredytowych, a nawet cesji na innego płatnika. Obsługa rachunków bankowych, zarówno tych w złotówkach, jak i w walucie obcej. Podłączenie do niego urządzeń zewnętrznych, takich jak kasy fiskalne, drukarki fiskalne czy etykietujące, a także czytniki kodów kreskowych nie stanowi problemu. Jeśli ktoś więc szuka kompleksowego rozwiązania, które pozwoli mu na sprawne i zautomatyzowane zarządzenie magazynem i sprzedażą to warto wybrać Subiekt Nexo Insert. Sklep internetowy z nim zintegrowany nabierze nowej funkcjonalności.
a) Komunikacja: Subiekt Nexo Insert do sklep internetowy
– kartoteki produktów (nazwa, opis, zdjęcia, kod kreskowy, kategoria, producent, pola własne)
– stany magazynowe (pobrane z jednego lub wielu magazynów)
– cennik (wybrany cennik)
b) Komunikacja: Sklep internetowy do Subiekt Nexo Insert
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki, dodatkowe uwagi klienta)
Synchronizator instalowany jest na serwerze na którym zainstalowany jest program Subiekt Nexo Insert.
Synchronizacja działa automatycznie w oparciu o harmonogram zadań. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących
Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo!
Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!