Przedsiębiorstwo oparte na sprzedaży, za podstawę swojego biznesu musi oczywiście traktować klientów. Dlatego właśnie różnego rodzaju działania marketingowe i sprzedażowe są w takich firmach kluczowe. Nie zawsze jednak ma się wystarczająco zasobów i czasu, aby poświęcić tym zadaniom taką ilość czasu, jaką by się chciało. Wszystko przez to, że także inne procesy wymagają określonej uwagi i rąk do pracy. Można jednak jak najwięcej procesów automatyzować i zwiększać efektywność poszczególnych działań. Do tego jednak wymagane jest odpowiednie oprogramowanie. Takie, dzięki któremu wszystkie dane będą w jednym miejscu, część zadań przejmie sam program – pozwala to zaoszczędzić czas, a także uniknąć błędów, które w końcu również są kosztem w każdej firmie.
Opisywana tu program został stworzony przez doświadczony zespół programistów, który od lat zajmuje się wdrażaniem rozwiązań dla biznesu. Dzięki temu można być pewnym, że twórcy znają potrzeby przedsiębiorców. Integracja Symfonia Handel Sage – sklep internetowy to przede wszystkim łatwiejsza sprzedaż poprzez szybkie wystawianie dokumentów czy raportowanie sprzedaży. Jednak wiadomo, że jednym z kluczowych kosztów w firmie jest związany z magazynowaniem towaru. Właściwe rozmieszczenie towarów i ustalenie wielkości dostaw może pozwolić zwiększyć efektywność gospodarki magazynowej. Każdy towar powinien przebywać w magazynie jak najkrócej. Towary najczęściej rotujące powinny być w najbardziej dostępnym miejscu magazynu. Wprowadzenie takich usprawnień pozwoli nie tylko maksymalnie wykorzystać samą powierzchnię magazynową, ale też skróci czas realizacji zamówień. Można więc w ten sposób nie zwiększając zatrudnienia ani powierzchni magazynowej obsługiwać więcej zamówień i posiadać więcej towaru. Właśnie w tym wszystkim będzie wspierał każdego przedsiębiorcę opisywany tu system. Można w nim także śledzić towary długo zalegające. Jednak program ten posiada nie tylko funkcje magazynowe. Pełna integracja z urządzeniami fiskalnymi, drukarkami etykiet czy czytnikami kodów kreskowych to kolejne zalety tego systemu. Można w nim też tworzyć cenniki i zarządzać ofertami. Tworzenie różnych raportów i analiz, które pozwolą na tworzenie strategii i lepsze zarządzanie firmą, to wszystko ma w sobie Symfonia Handel Sage.
Sama funkcjonalność to jednak nie to, co najważniejsze w takim oprogramowaniu. Równie istotne jest to, aby jego obsługa nie nastręczała zbyt wielu trudności. Jednak i o tym pamiętali jego twórcy. Interfejs systemu jest przyjazny, a wdrożenie nie zajmuje wiele czasu. Ten system to także skalowalność. Można już na samym początku wybrać pakiet, który będzie idealnie dopasowany do różnej wielkości firmy. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby z czasem, czyli wraz z rozwojem firmy, poszerzać możliwości oprogramowania, poprzez wykupienie wyższej wersji. Połączenie tych wszystkich cech sprawia, że Symfonia Handel Sage to świetny program nie tylko do zarządzania magazynem, ale także wieloma innymi procesami w przedsiębiorstwie.
– Synchronizacja produktów w platformie CStore z produktami w Symfonii na podstawie indeksu produktu.
– Tworzenie zamówienia typu foreign lub own w PLN lub EUR.
– Tworzenie kartoteki klienta w systemie Symfonia oraz połączenie utworzonej kartoteki z kartoteką w CStore na podstawie identyfikatora w Symfonii.
– Aktualizacja stanów magazynowych.
– Synchronizacja klientów istniejących w platformie CStore z bazą klientów w systemie Symfonia. Mapowanie na podstawie numeru NIP.
– Pobieranie limitu kredytowego dla klienta.
– Tworzenie kartoteki klienta w Symfonii podczas rejestracji klienta w platformie CStore.
– Tworzenie adresu dostawy klienta za pomocą usługi podczas składania zamówienia.
– Aktualizacja adresu dostawy klienta.
– Pobieranie informacji o dodatkowych typach płatności zdefiniowanych w Symfonii np. termin płatności 21 dni itp.
– Pobieranie rozliczeń klienta wraz z prezentacją statusu dokumentu.
– Możliwość wygenerowania rozliczenia w formie pliku PDF.
– Pobieranie dokumentów proforma dla danego zamówienia w formie pliku PDF.
– Pobieranie cenników produktów.
Integracja przebiega z wykorzystaniem usługi WebAPI udostepnionej przez Symfonia.
Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo!
Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!