Sprzedaż w Internecie to przede wszystkim klienci. Niezależnie od tego, czy sprzedaje się towary, czy usługi, dla klientów prywatnych czy współpracuje z firmami. Podstawą każdej firmy będą dobre relacje z odbiorcami dóbr lub usług i ich jak największa liczba. Takie połączenie pozwala na stabilny i systematyczny rozwój firmy. Jednak zarządzanie przedsiębiorstwem to także wiele innych procesów niezwiązanych z samym marketingiem i docieraniem do klienta. Wszystkie one muszą być prowadzone w równie rzetelny sposób. Wszystko po to, by móc prawidłowo rozliczać się z urzędami, a także prowadzić działalność zgodną z przepisami. Jednak prawidłowe prowadzenie działań związanych z samym zarządzaniem firmą i dokumentacją to także większa sprawność, jeśli chodzi o działania sprzedażowe. Najlepiej jest możliwie dużo działań automatyzować. Oszczędza to sporo czasu i zmniejsza ryzyko błędu. Można więc wtedy poświęcić swoje zasoby na zdobywanie nowych klientów i rozwój sklepu. Mniejsza ilość błędów to po prostu mniejsze koszty prowadzenia działalności. Wszystko dzięki temu, że wiele danych gromadzi się w jednym miejscu, a system zlicza i ewidencjonuje wszystko automatycznie. W przypadku rozrzucenia takiej ilości danych po różnych programach ich integracja zabiera sporo czasu, nie mówiąc już o tym, kiedy wpisywałoby się je wszystkie ręcznie do tabelek w Excelu. Właśnie w celu automatyzacji i gromadzenia wszystkich danych w jednym miejscu powstał taki program jak Wapro Mag.
Jest to nowoczesne narzędzie do zarządzania sprzedażą i magazynem. Dzięki niemu można prowadzić firmę zgodnie z aktualnymi przepisami. Sprawdzi się nawet w rozbudowanych przedsiębiorstwach, gdyż pozwala na sprawne zarządzanie wieloma oddziałami i magazynami. Jeśli chodzi samą kontrolę nad zasobami to można dzięki Wapro Mag na bieżąco można monitorować stany magazynowe i prowadzić pełne karty produktowe. Istnieje w nim możliwość przypisania odrębnego rachunku do każdego z magazynów, a także przesuwania pomiędzy nimi towarów. Wapro Mag to także pełne zarządzenie sprzedażą. Nie brakuje w nim tworzenia różnych raportów i wystawiania dokumentów, ale także funkcji CRM: przypisywanie określonych cenników, korespondencja z klientami poprzez wbudowaną pocztę. Można w nim także tworzyć same oferty dla klientów i w dowolny sposób je modyfikować. Wszystko to dużym stopniu upraszcza i przyspiesza prowadzenie działań sprzedażowych. Nie zapomniano też o module finansowym. Program obsługuje pliki JPK i wystawienie wszelkiego rodzaju dokumentów sprzedażowych jak faktury, faktury pro forma i wiele innych. System wspiera także działania logistyczne związane z wysyłka towarów poprzez możliwość integracji z wieloma firmami kurierskimi. Dzięki Wapro Mag, sklep internetowy z nim zintegrowany ma wszystkie dane w jednym miejscu, znacznie przyspiesza to wszystkie procedury i procesy. Wapro Mag to także automatyzacja, która korzystnie wpływa w na inne działania w firmie, dzięki temu, że zasoby można poświęcić właśnie na inne działania.
a) Komunikacja: Wapro Mag / Wfmag Asseco do sklep internetowy
– kartoteki produktów (nazwa, opis, kod kreskowy, kategoria, producent, indeks handlowy, indeks katalogowy)
– stany magazynowe
– cennik
b) Komunikacja: Sklep internetowy do Wapro Mag / Wfmag Asseco
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki, dodatkowe uwagi klienta)
Synchronizator instalowany jest na serwerze na którym zainstalowany jest program Wapro Mag / Wfmag Asseco.
Synchronizacja działa automatycznie w oparciu o harmonogram zadań. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących
Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo!
Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!