wFirma – integracja ze sklepem internetowym

Prowadzenie firmy to przede wszystkim dbanie o zadowolenie klientów. To oni są największą jej wartością, w końcu to właśnie dzięki nim, firma zarabia. Trzeba dbać zarówno o stałych klientów, jak i zdobywać nowych. Dzięki temu można nie tylko ze spokojem patrzeć w kolejne miesiące, ale także rozwijać się i działać na coraz to nowych obszarach. Jednak własna firma to nie tylko prowadzenie działań sprzedażowych i marketingowych ukierunkowanych na docieranie do nowych klientów. To także wszystko, co związane z codziennym obowiązkami, zarówno tak zwaną papierologią, jak i obowiązkami wobec różnych urzędów. Nie zawsze trzeba zatrudniać kogoś, kto zajmie się tym za nas. Choć oczywiście, jeśli można sobie na to pozwolić, to warto to zrobić. Jednak nawet wtedy, warto wyposażyć go w odpowiednie narzędzia. Najlepiej, żeby było ono możliwe łatwe w obsłudze. Jest to szczególnie ważne w tym pierwszym przypadku, kiedy zarządzać będziemy wszystkim sami. Jest to bardzo powszechne rozwiązanie szczególnie na początku rozwoju firmy. Nie ma się możliwości zatrudnienia kogoś, trzeba więc szukać rozwiązań, które pozwolą wykonywać to samemu. Oczywiście ważna jest w nich intuicyjność, łatwość obsługi i możliwie duża automatyzacja. Jednym z takich systemów, który pozwoli na kompleksowe zarządzanie księgowe małą firmą jest wfirma.pl

wFirma i sklep internetowy –  łatwiejsza obsługa księgowa firmy

Wystawianie faktur, rozliczanie ich, pilnowanie terminów płatności to nie tylko niektóre z obowiązków, które ciążą na każdym przedsiębiorcy. Właśnie w wykonywaniu wszystkich tych czynności może pomóc wFirma. Można w niej wystawiać różnego rodzaju faktury, zarówno w języku polskim, jak i w 8 innych językach. Dzięki temu bez problemu można współpracować z klientami z zagranicy. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby faktura była wystawiona w innej walucie. Personalizacja poprzez dodanie własnego logo na fakturze sprzyja pozostawaniu w świadomości klientów. Oczywiście każdemu przedsiębiorcy największą trudność sprawiają przeważnie comiesięczne rozliczenia. W tym także może pomóc wFirma. Można w niej obliczyć comiesięczne składki do ZUS, deklaracje, raporty i JPK_V7. Dzięki temu nie trzeba się martwić o błędnie wyliczone podatki czy niezłożenie deklaracji w terminie, wszystko to dostępne jest online. Oczywiście można też rozliczyć tutaj przejazdy samochodem i wszystkie inne koszty, a także zamortyzować środki trwałe.

wFirma – łatwość obsługi

Ten system stawia przede wszystkim na intuicyjność rozwiązania. Dzięki temu bardzo łatwo wdrożyć go w swojej firmie. Trudno tutaj zresztą mówić o wdrożeniu. Działać w oparciu o to oprogramowanie online niemal od razu po rejestracji. Poradzi sobie z nim każdy, gdyż nie wymaga ono żadnej wiedzy technicznej. Jeśli ktoś więc szuka rozwiązania księgowości dla swojej małej firmy, to duet wFirma – sklep internetowy może być idealnym wyborem.

wFirma.pl to wygodne narzędzie do fakturowania oraz samodzielnego prowadzenia uproszczonej księgowości online, magazynu jak i kadr i płac. Służy do codziennych prac biurowych i kontaktów z klientem, jak również księgowania dokumentów (wystawianie faktur, księgowanie wydatków i rozliczanie płatności) i rozliczania z urzędem skarbowym czy ZUS. W serwisie znajdują się wszystkie niezbędne narzędzia do prowadzenia biznesu w jednym miejscu.

Zakres integracji

a) Komunikacja: wFirma do sklep internetowy
– kartoteki produktów (nazwa, opis, zdjęcia, kod kreskowy, kategoria, producent, pola własne)
– stany magazynowe (pobrane z jednego lub wielu magazynów)
– cennik (wybrany cennik)

b) Komunikacja: Sklep internetowy do wFirma
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki, dodatkowe uwagi klienta)

Synchronizacja działa automatycznie. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących

Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej

wfirma

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Zdobądź wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego!

Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!

Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko. Dostępność wielu rozwiązań sprawia, że znacznie łatwiej jest założyć sklep internetowy niż jeszcze kilka lat temu. Pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, zadaje sobie coraz więcej osób. Oczywiście odpowiedź jest złożona i zależy od wielu czynników. W naszym artykule postaramy się pokazać pełny obraz, jeśli chodzi o koszty, jakie trzeba przeznaczyć na założenie sklepu internetowego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Sklep internetowy za darmo? Brzmi bardzo kusząco! Jednak czy jest to możliwe? W końcu towar, którym się handluje, trzeba wcześniej kupić. Wspomniane produkty trzeba gdzieś przechowywać, czyli mieć odpowiedni magazyn. Wysyłki do klientów ktoś musi pakować. Ktoś też musi opisać wszystkie towary w sklepie, zrobić ich zdjęcia itp. No i sama strona internetowa, zlecenie tego specjaliście przecież sporo kosztuje. Wydaje się więc, że sklep internetowy to spory wydatek. Poniekąd tak jest, część kosztów można jednak ograniczyć. Może nie wszystkie da się zmniejszyć do zera, ale obecnie sklep internetowy to coś, na co może być stać każdego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Darmowy sklep internetowy – jak go założyć? Czy sklep za darmo to możliwe?

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin. Sklep internetowy sam w sobie przy obecnej konkurencyjności rynku nie przyniesie jednak znaczących zysków bez odpowiedniej promocji. Strategicznie przemyślane działania marketingowe w celu pozyskania klientów, to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzące sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak promować sklep internetowy?

Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Oczywiście doświadczenie w sprzedaży przemawia na korzyść tych pierwszych, jednak e-commerce to nie to samo, co sprzedaż stacjonarna, oparta o lokalnego klienta. W sprzedaży internetowej podstawą jest oczywiście sam sklep. To w dużej mierze od tego, jak on jest zaprojektowany, zależy sukces sprzedaży. Oczywiście inne kwestie też są istotne jak chociażby marketing czy polityka cenowa. Jednak to sam sklep sprawia pierwsze wrażanie na kliencie i to jest narzędziem zakupowym. Dlatego tak jak każde inne przedsięwzięcie biznesowe musi być on odpowiednio zaplanowany. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację