Comarch ERP XT – integracja ze sklepem internetowym

Prowadzenie sklepu internetowego, jak i każdej inne firmy prowadzącej sprzedaż to przede wszystkim różnego rodzaju działania mające na celu zwiększenie sprzedaży. Planowanie strategii marketingowej, działania promocyjne, kontakt z klientami. Najchętniej właśnie na to każdy sprzedawca poświęcałby najwięcej czasu. To w końcu te działania w dużej mierze przekładają się na większe zyski, a przynajmniej w ich przypadku jest to najlepiej widoczne. Jednak sklep internetowy to także firma, jak każda inna, ważne w niej jest zarządzanie w odpowiedni sposób. Trzeba też spełniać wymagania wobec urzędów, wiąże się to z powstawaniem różnej dokumentacji. Najlepiej, kiedy można to wszystko jak najbardziej zautomatyzować. Szybkie wystawianie faktur, śledzenie płatności, łatwiejsze zarządzanie magazynem. Właśnie, aby to wszystko umożliwić powstały różnego rodzaju programy do zarządzania przedsiębiorstwem. Jednym z nich jest Comarch ERP XT. Jest to narzędzie stworzone przez doświadczonego producenta – firmę Comarch, która działa na rynku od wielu lat. Od samego początku wspiera firmy poprzez tworzenie dla nich rozwiązań wykorzystujących nowoczesne technologie. Nie inaczej jest w przypadku tego narzędzia.

Połączenie Comarch ERP XT – sklep internetowy to wystawianie faktu i wiele więcej

Opisywany tu program sprawdzi się jako narzędzie do wystawiania faktur sprzedażowych, proforma, zaliczkowych, a także takich w innych walutach. Można też tworzyć inne dokumenty sprzedażowe, takie jak rachunki czy paragony. Oczywiście Comarch ERP XT współpracuje z urządzeniami fiskalnymi i terminalami płatniczymi. Dzięki temu można kompleksowo obsługiwać różnych klientów. Sprawdzi się więc zarówno wśród osób, które działają w branży B2B, jak i u tych którzy sprzedają towary do konsumentów detalicznych. W tym ostatnim przypadku niezwykle przydatny będzie dedykowany urządzeniom mobilnym moduł POS. Można go uruchomić na smartfonie lub tablecie i właśnie z ich poziomu obsługiwać klientów. Oczywiście oprócz samego wystawiania faktur można także monitorować w tym programie terminy płatności, a także ustawić przypomnienia o konieczności zrobienia przelewów do urzędu czy ZUS. Jednak ten program to także zarządzanie magazynem. Każdy, kto posiada sklep, hurtownie lub firmę produkcyjną wie jak ważne prowadzenie właściwej gospodarki magazynowej. Każdy powinien dążyć do tego, żeby poszczególne towary przebywały w magazynie jak najmniejszą ilość czasu. Czas potrzebny na realizację zamówienia zależy w dużym stopniu od tego, w jakim miejscu magazynu jest dany towar. Wykorzystanie połączenia Comarch ERP XT – sklep internatowy może sprawić, że uda się znaleźć właśnie idealne terminy dostaw, jak i ich wolumeny, a także najlepsze miejsce na poszczególne towary. Zarządzanie magazynem będzie znacznie łatwiejsze i efektywniejsze.

Comarch ERP XT – prosty w obsłudze program dla małych firm

To oprogramowanie przeznaczone dla drobnych przedsiębiorców sprawdza się w swoje roli idealnie. Bardzo łatwo się w nie wdrożyć – działa online, wystarczy więc dostęp do Internetu, a część funkcjonalności jest nawet na smartfonie i tablecie.

Zakres integracji

a) Komunikacja: Comarch ERP XT do sklep internetowy
– kartoteki produktów
– stany magazynowe
– cennik

b) Komunikacja: Sklep internetowy do Comarch ERP XT
– zamówienia (zamówione produkty, kartoteka klienta, metoda płatności i wysyłki)

Synchronizacja działa automatycznie w oparciu o harmonogram zadań. Standardowa konfiguracja:
– co 10 minut – aktualizacja stanów magazynowych oraz cenników
– co 10 minut – pobieranie zamówień
– raz dziennie – dodawanie nowych kartotek produktów i aktualizacja istniejących

Do prawidłowego działania integracji, wymagany jest moduł integracji po stronie dostawcy ERP.

Sprawdź listę wszystkich programów finansowo – magazynowych z którymi jest możliwość integracji – przeczytaj więcej

Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem sklepu internetowego, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować sklep internetowy za darmo! 

 

 

Zdobądź wiedzę na temat prowadzenia sklepu internetowego!

Rynek e-commerce cechują ciągłe tendencje wzrostowe. Dzięki gotowym rozwiązaniom technologicznym otworzenie i prowadzenie własnego sklepu internetowego jest bardzo proste! Obecnie nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki, ponieważ istnieje wiele zautomatyzowanych, gotowych rozwiązań, by niewielkim wkładem pracy stworzyć swój internetowy sklep marzeń. Skoro myślisz o takiej formie biznesu, to zapewne zastanawiasz się: jak założyć sklep internetowy? Postaramy się zadbać o to, byś poniżej odnalazł odpowiedzi na nurtujące Cię w tym temacie pytania. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak założyć sklep internetowy? Instrukcja krok po kroku!

Branża e-commerce rozwija się bardzo szybko. Dostępność wielu rozwiązań sprawia, że znacznie łatwiej jest założyć sklep internetowy niż jeszcze kilka lat temu. Pytanie, ile kosztuje założenie sklepu internetowego, zadaje sobie coraz więcej osób. Oczywiście odpowiedź jest złożona i zależy od wielu czynników. W naszym artykule postaramy się pokazać pełny obraz, jeśli chodzi o koszty, jakie trzeba przeznaczyć na założenie sklepu internetowego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

Sklep internetowy za darmo? Brzmi bardzo kusząco! Jednak czy jest to możliwe? W końcu towar, którym się handluje, trzeba wcześniej kupić. Wspomniane produkty trzeba gdzieś przechowywać, czyli mieć odpowiedni magazyn. Wysyłki do klientów ktoś musi pakować. Ktoś też musi opisać wszystkie towary w sklepie, zrobić ich zdjęcia itp. No i sama strona internetowa, zlecenie tego specjaliście przecież sporo kosztuje. Wydaje się więc, że sklep internetowy to spory wydatek. Poniekąd tak jest, część kosztów można jednak ograniczyć. Może nie wszystkie da się zmniejszyć do zera, ale obecnie sklep internetowy to coś, na co może być stać każdego. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Darmowy sklep internetowy – jak go założyć? Czy sklep za darmo to możliwe?

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin. Sklep internetowy sam w sobie przy obecnej konkurencyjności rynku nie przyniesie jednak znaczących zysków bez odpowiedniej promocji. Strategicznie przemyślane działania marketingowe w celu pozyskania klientów, to wyzwania stojące przed każdą firmą świadczącą usługi lub prowadzące sprzedaż. Promowanie sklepu internetowego może być realizowane różnymi kanałami. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Jak promować sklep internetowy?

Sprzedaż w Internecie staje się coraz popularniejsza. W tym kanale działają zarówno firmy, które od lat prowadziły sprzedaż stacjonarną, jak i takie, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Oczywiście doświadczenie w sprzedaży przemawia na korzyść tych pierwszych, jednak e-commerce to nie to samo, co sprzedaż stacjonarna, oparta o lokalnego klienta. W sprzedaży internetowej podstawą jest oczywiście sam sklep. To w dużej mierze od tego, jak on jest zaprojektowany, zależy sukces sprzedaży. Oczywiście inne kwestie też są istotne jak chociażby marketing czy polityka cenowa. Jednak to sam sklep sprawia pierwsze wrażanie na kliencie i to jest narzędziem zakupowym. Dlatego tak jak każde inne przedsięwzięcie biznesowe musi być on odpowiednio zaplanowany. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule: Projektowanie sklepu internetowego — czyli jak zaprojektować nowoczesny sklep?

 

Potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu internetowego do sprzedaży hurtowej lub detalicznej?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?
Umów bezpłatną konsultację