Polityka jakości
Nadrzędnym celem firmy CStore jest oferowanie usług tworzenia, dystrybucji i serwisu oprogramowania do sprzedaży przez sklep internetowy oraz platformy B2B, spełniających potrzeby
i oczekiwania Klientów oraz gwarantującej im pełne zadowolenie. Jest to droga do zdobycia pełnego zaufania Klienta, opinii wiarygodnego partnera, umocnienia pozycji na rynku oraz zapewnienia
rozwoju przedsiębiorstwa.
Zarząd dokłada wszelkich starań, by oferowane usługi:
- zaspokajały oczekiwania w zakresie stabilności i powtarzalności cech,
- były zgodne z odpowiednimi przepisami prawa i innymi wymaganiami,
- sprawiały Klientom pełną satysfakcję ze współpracy.
Cele realizowane są poprzez:
- monitorowanie potrzeb Klientów i nadążanie za ich rosnącymi wymaganiami,
- pełne zaangażowanie najwyższego kierownictwa oraz wszystkich pracowników w realizację ustanowionych celów jakościowych,
- zapewnienie profesjonalnej oraz sprawnej obsługi Klienta,
- konsekwentną politykę kadrową – poprzez określenie kompetencji, uprawnień pracowników oraz zapewnienie im komfortu pracy, możliwości samorealizacji i rozwoju,
- zapewnienie właściwych zasobów oraz infrastruktury dla osiągnięcia zgodności realizacji usług z oczekiwaniami Klientów oraz wymaganiami prawnymi,
- systematyczne podnoszenie jakości i konkurencyjności usług
- staranny dobór dostawców, którzy spełniają wymagania jakościowe,
- utrzymanie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015.
Zarząd dąży do zapewnienia najwyższej jakości oferowanych usług.
Polityka Jakości jest znana oraz respektowana przez wszystkich pracowników firmy CStore.
Dawid Paszek – Prezes Zarządu, dnia 1.10.2020r.
Dokument do pobrania w wersji oryginalnej (pobierz)
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?