Grabify to amerykańskie przedsiębiorstwo które oferuje w Europie możliwości agregacji wielu zamówień wraz z obsługą procesu zamawiania w Chińskich fabrykach.
Success Stories (platforma e-Commerce B2B):
Spis treści
Platforma dostępna jest wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników.
Po utworzeniu konta i zaakceptowaniu przez administratora użytkownik uzyskuje dostęp do sklepu.
Administrator wprowadza planowane terminy dostaw dla poszczególnych producentów.
Klient w pierwszej kolejności wybiera interesujący go termin dostawy, następnie tworzy rezerwację na produkty konkretnego producenta.
Klient wybiera termin dostawy i dodaje do koszyka interesujące go produkty.
Koszyk rezerwacyjny:
Klient dokonuje rezerwacji.
Podgląd złożonej rezerwacji:
Administrator widzi listę złożonych rezerwacji w panelu administracyjnym:
Podstrona z linkami do zestawień złożonych rezerwacji (pliki CSV) dla poszczególnych producentów:
Klient przekształca rezerwację w zamówienie:
Klient zatwierdza koszyk, wybiera formę wysyłki i uzupełnia formularz z danymi:
Wybór dostawy do terminala lub bezpośrednio do klienta:
Po złożeniu zamówienia zostaje wygenerowana i udostępniona klientowi proforma, klient ma możliwość dodania potwierdzenia płatności.
Administrator może przydzielić konkretnym klientom indywidualne rabaty naliczane automatycznie po zalogowaniu się użytkownika.
Klient ma możliwość zdefiniowania wielu adresów dostawy, tak aby nie musiał każdorazowo uzupełniać formularza podczas składania zamówienia.
Ceny wyliczane są w oparciu o bieżący kurs.
Cena uzależniona jest m. in. od EXW factory, podatku, cła oraz kosztów transportu.
Klient może zapoznać się z algorytmem wyliczania ceny produktu:
Klient może wyświetlić produkty wchodzące w skład danej dostawy.
Administrator ustawia ile sztuk produktu przypada na opakowanie, klient może zmieniać ilość sztuk lub ilość opakowań (pozycje są przeliczane automatycznie i odpowiednio zaokrąglane).
Wysyłanie zamówień, przypisywanie kont bankowych, generowanie faktur, importowanie faktur do sklepu, wysyłka faktur do klienta.
Do wszystkich faktur generowane są automatycznie załączniki zawierające algorytm wyliczania cen dla każdego z zakupionego przez klienta produktu. Dokument jest scalany i przypisywany do zamówienia, oraz automatycznie wysyłany do klienta na adres e-mail.
Mechanizm pozwalający przypisywać umowy do klienta, klient podpisuje i aktualizuje dokument z poziomu panelu klienta.
Administrator przypisuje do konta klienta główne konto bankowe. Konto jest weryfikowane pod katem poprawności numeru, wyliczana jest suma kontrolna.
Podczas składania zamówienia przez klienta generowane jest wg wskazanego przez bank algorytmu subkonto, które zostaje przypisane do danego zamówienia. Subkonto jest dla banku identyfikatorem zamówienia.
Funkcjonalność pozwalająca złożyć reklamację. Klient ma możliwość załączenia plików. Formularz przesyłany jest do administracji sklepu.
Komentarze są weryfikowane przez administrację sklepu:
Generowanie plików XML z danymi o poszczególnych zamówieniach.