Comarch Altum – platforma sprzedażowa B2B
Platforma B2B to zintegrowane z systemem sprzedaży hurtowej obsługi transakcji, dzięki któremu możesz założyć hurtownię B2B. Wygoda i szybkość realizacji zamówienia to największa zaleta e-commerce
Comarch Altum a platforma sprzedażowa B2B
Jest to system, który sprawdzi się przede wszystkim w firmach, który stawiają na indywidualizm i nietuzinkowe rozwiązania. Został tak zaprojektowany, aby dało się go sprawnie i efektywnie wdrożyć nawet w bardzo specyficznych branżach, do których wiele systemów nie jest dostosowanych. Dzięki temu, że jest to narzędzie wielojęzyczne, może być używany w przedsięwzięciach o zasięgu międzynarodowym. Idąc za najnowszymi trendami, oprogramowanie może działać w chmurze, co pozwala posiadać do niego dostęp z każdego zakątka świata. Wystarczy mieć pod ręką łącze internetowe.
Biorąc pod uwagę wszystkie wymienione wcześniej aspekty, jest wprost idealnym rozwiązaniem do zarządzania sieciami handlowymi. Pozwala na łatwiejsze zarządzenia różnymi kanałami sprzedaży, zarówno jeśli chodzi o towary, jak i usługi. Będzie bardzo dobrą opcją wszędzie tam, gdzie firmy działają na rynkach różnych krajach, a nawet na różnych kontynentach. Altum ułatwia też wszystkie procesy handlowe i magazynowe. Nie tylko pozwala na większą automatyzację, ale także na optymalizację, jeśli chodzi wykorzystywaną powierzchnię, zapasy i zasoby. Wszystko to pozwala skutecznie obniżać koszty. Jeśli ktoś szuka programu, w którym można zarządzać wieloma przedsięwzięciami, a co za tym idzie wieloma firmami, to będzie to strzał w dziesiątkę. Comarch Altum jest wprost do tego stworzony. Nie zapomniano też o narzędziu CRM, w końcu relacje z klientami to podstawa każdego biznesu. Oprócz tego to oprogramowanie zapewnia także łatwiejsze procedowanie spraw finansowych i księgowych, a także wszystkich tych związanych z kadrami i płacą.
Podsumowując Comarch Altum to narzędzie, które można w dużym stopniu spersonalizować i sprawić, że nawet w najbardziej niestandardowym przedsiębiorstwie będzie możliwe jego efektywne wdrożenie. Automatyzacja procesów, oszczędność kosztów, łatwiejsze i szybsze niektóre procesy to właśnie to, co sprawia, że jest to system, w który warto zainwestować.
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem platformy hurtowej B2B, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować platformę za darmo przez 14 dni!
Platforma B2B – najczęściej zadawane pytania
Myśląc o sklepie internetowym, wielu przedsiębiorców rozważa przede wszystkim platformę sprzedażową skierowaną do klienta indywidualnego. Jednak bardzo duże możliwości rozwinięcia sprzedaży oferuje rynek B2B, a nawet dystrybucja wewnątrz organizacji. W poniższym tekście poruszymy temat platformy sprzedażowej B2B, czyli omówimy jak uruchomić sklep B2B. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule:
Sklep B2B, czyli platforma sprzedażowa B2B dla klientów biznesowych
Każdy wie, czym mniej więcej jest sklep internetowy, a większość osób prędzej czy później korzysta z takiej formy zakupów. Hurtownia internetowa to jednak zdecydowanie mniej popularna działalność. A może być równie, a nawet bardziej dochodowa niż sklep internetowy skierowany do klientów detalicznych. Hurtownia może być zarówno rozszerzeniem działalności sklepu internetowego, jak i czymś, od czego rozpoczyna się działalność. W tym artykule odpowiadamy na pytanie, jak założyć hurtownię i wyjaśniamy, czym jest hurtownia internetowa. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule:
Hurtownia internetowa – czym jest i jak ją założyć?
Handel w Internecie rozwija się niesamowicie szybko. Praktycznie nie ma już rzeczy, jakiej nie można kupić w sklepach internetowych. Od chleba, przez ubrania po samochody. To wszystko można nabyć, wybierając odpowiedni sklep internetowy. W zaciszu własnego domu, na spokojnie, rozważając każdą ofertę i analizując jej plusy i minusy. Podczas takich zakupów nie ma presji czasu, można zastanawiać się tak długo, jak tylko się potrzebuje. Jednak handel w Internecie, to nie tylko handel detaliczny, mimo że to on właśnie pierwszy przychodzi na myśl. To również sprzedaż B2B. Co to jest sprzedaż B2B? Na czym polega handel B2B? Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule:
Sprzedaż B2B – co to jest i na czym polega handel B2B?
Sukces w handlu to połączenie wielu dobrych decyzji. Dotyczą one wielu obszarów. Ważny jest wybór samej branży, jej znajomość, współpraca z odpowiednimi dostawcami, działania marketingowe i wiele innych decyzji dotyczących ważnych i bardzo ważnych kwestii. Jednak nie wszystkie decyzje trzeba podejmować od razu. Rozwijanie biznesu to proces, który trwa nieustannie, a co za tym idzie i decyzje podejmowane są cały czas. Jednak z niektórymi z nich trzeba się zmierzyć już na początku. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule:
System B2B – jaki powinien być idealny dla Twojej sprzedaży?
W sprzedaży chodzi o to, żeby klient dał się przekonać do kupna produktu u tego konkretnego dostawcy. Sposobów jest na to wiele. Wszystko zależy też oczywiście od tego, co się sprzedaje. Jednak bez wątpienia tworzenie udanych relacji to podstawa. Sprawdza się to zarówno w niektórych segmentach sprzedaży B2C oraz w prawie każdym B2B. Bo właśnie klient biznesowy to ten klient, który często będzie miał regularne lub stałe zapotrzebowanie na jakiś produkt. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule:
Klient B2B – czego oczekuje i budować z nim relacje?
Sprzedaż i marketing powinny być ze sobą związane i uzupełniać się nawzajem. Jest tak w każdego rodzaju biznesie. Również, a może szczególnie, jeśli chodzi o obszar B2B. Marketing, niezależnie od rodzaju działalności ma zadanie zapewnić dotarcie do jak najszerszego grona klientów z ofertą. W sprzedaży B2C to często marketing odpowiada również za sprzedaż. W przypadku B2B dotarcie z ofertą to często pierwszy z etapów, dalszym są negocjacje i rozmowa klientem. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule:
Marketing B2B – co to jest i co musisz o nim wiedzieć?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?