Comarch ERP XL – platforma sprzedażowa B2B
Platforma B2B to zintegrowane z systemem sprzedaży hurtowej obsługi transakcji, dzięki któremu możesz założyć hurtownię B2B. Wygoda i szybkość realizacji zamówienia to największa zaleta e-commerce
Comarch ERP XL a platforma sprzedażowa B2B
Jest to rozbudowany system ERP. Charakteryzuje go modułowa budowa, dzięki czemu świetnie sprawdzi się w różnego rodzaju przedsiębiorstwach bez względu na ich charakter, wielkość czy obszar, w jakim działają. Przy decyzji o wyborze tego właśnie systemu najważniejsze będzie to, aby dobrać z jego możliwości odpowiednie funkcjonalności, czyli takie, które w pełni pozwolą zaspokoić potrzeby przedsiębiorstwa. Dobrze dobrany system powinien mieć za zadanie usprawniać i automatyzować procesy, co będzie przekładać się efektywniejszą i wydajniejszą pracę, a także mniejsze koszty. Dostępny jest on zarówno w wersji serwerowej, jak i SaaS. Dzięki temu nawet przedsiębiorstwa, które nie mają w swoich zasobach działu IT, będą mogły wygodnie i bezpiecznie korzystać z Comarch ERP XL.
Oprogramowanie to sprawdzi się między innymi w firmach, które skupiają się na produkcji. Pozwoli lepiej zarządzać zapasami, jak i samą produkcją co wpłynie na obniżenie kosztów. Wszystkie przedsiębiorstwa, które zajmują się handlem, dystrybucją czy magazynowaniem również będą mogły poczynić spore postępy, używając tego systemu. Dzięki wykonywanym przy jego pomocy analizom i raportom można znacznie lepiej zarządzać przestrzenią magazynową i dostawami, oba te czynniki są często kluczowymi, jeśli chodzi koszty. Kolejny moduł tego ERP to sprawne zarządzenie procesami księgowymi i finansowymi. Tworzenie raportów i analiz to funkcjonalność, która może pozwolić na znacznie szybszy rozwój firmy. Kadry i płace, a także zarządzenie serwisami i remontami – to także ułatwia produkt firmy Comarch. Automatyzacja wysyłek to coś, co szczególnie przydatne będzie w biznesie e-commerce. Oczywiście można w nim wykorzystać też inne funkcjonalności tego systemu.
Jeśli więc ktoś szuka uniwersalnego narzędzia, który sprawdzi się różnych rozmiarów firmie, jest przyjazne skalowaniu, ma wiele modułów, to właśnie Comarch ERP XL będzie dobrym wyborem. Rozwój firmy oparty o takie oprogramowanie będzie znacznie łatwiejszy, szybszy i przyjemniejszy.
Jeżeli jesteś zainteresowany prowadzeniem platformy hurtowej B2B, to zapraszamy Cię do CStore, gdzie możesz wypróbować platformę za darmo przez 14 dni!
Platforma B2B – najczęściej zadawane pytania
Myśląc o sklepie internetowym, wielu przedsiębiorców rozważa przede wszystkim platformę sprzedażową skierowaną do klienta indywidualnego. Jednak bardzo duże możliwości rozwinięcia sprzedaży oferuje rynek B2B, a nawet dystrybucja wewnątrz organizacji. W poniższym tekście poruszymy temat platformy sprzedażowej B2B, czyli omówimy jak uruchomić sklep B2B. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule:
Sklep B2B, czyli platforma sprzedażowa B2B dla klientów biznesowych
Każdy wie, czym mniej więcej jest sklep internetowy, a większość osób prędzej czy później korzysta z takiej formy zakupów. Hurtownia internetowa to jednak zdecydowanie mniej popularna działalność. A może być równie, a nawet bardziej dochodowa niż sklep internetowy skierowany do klientów detalicznych. Hurtownia może być zarówno rozszerzeniem działalności sklepu internetowego, jak i czymś, od czego rozpoczyna się działalność. W tym artykule odpowiadamy na pytanie, jak założyć hurtownię i wyjaśniamy, czym jest hurtownia internetowa. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule:
Hurtownia internetowa – czym jest i jak ją założyć?
Handel w Internecie rozwija się niesamowicie szybko. Praktycznie nie ma już rzeczy, jakiej nie można kupić w sklepach internetowych. Od chleba, przez ubrania po samochody. To wszystko można nabyć, wybierając odpowiedni sklep internetowy. W zaciszu własnego domu, na spokojnie, rozważając każdą ofertę i analizując jej plusy i minusy. Podczas takich zakupów nie ma presji czasu, można zastanawiać się tak długo, jak tylko się potrzebuje. Jednak handel w Internecie, to nie tylko handel detaliczny, mimo że to on właśnie pierwszy przychodzi na myśl. To również sprzedaż B2B. Co to jest sprzedaż B2B? Na czym polega handel B2B? Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule:
Sprzedaż B2B – co to jest i na czym polega handel B2B?
Sukces w handlu to połączenie wielu dobrych decyzji. Dotyczą one wielu obszarów. Ważny jest wybór samej branży, jej znajomość, współpraca z odpowiednimi dostawcami, działania marketingowe i wiele innych decyzji dotyczących ważnych i bardzo ważnych kwestii. Jednak nie wszystkie decyzje trzeba podejmować od razu. Rozwijanie biznesu to proces, który trwa nieustannie, a co za tym idzie i decyzje podejmowane są cały czas. Jednak z niektórymi z nich trzeba się zmierzyć już na początku. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule:
System B2B – jaki powinien być idealny dla Twojej sprzedaży?
W sprzedaży chodzi o to, żeby klient dał się przekonać do kupna produktu u tego konkretnego dostawcy. Sposobów jest na to wiele. Wszystko zależy też oczywiście od tego, co się sprzedaje. Jednak bez wątpienia tworzenie udanych relacji to podstawa. Sprawdza się to zarówno w niektórych segmentach sprzedaży B2C oraz w prawie każdym B2B. Bo właśnie klient biznesowy to ten klient, który często będzie miał regularne lub stałe zapotrzebowanie na jakiś produkt. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule:
Klient B2B – czego oczekuje i budować z nim relacje?
Sprzedaż i marketing powinny być ze sobą związane i uzupełniać się nawzajem. Jest tak w każdego rodzaju biznesie. Również, a może szczególnie, jeśli chodzi o obszar B2B. Marketing, niezależnie od rodzaju działalności ma zadanie zapewnić dotarcie do jak najszerszego grona klientów z ofertą. W sprzedaży B2C to często marketing odpowiada również za sprzedaż. W przypadku B2B dotarcie z ofertą to często pierwszy z etapów, dalszym są negocjacje i rozmowa klientem. Więcej informacji znajdziesz w naszym artykule:
Marketing B2B – co to jest i co musisz o nim wiedzieć?
Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy uruchomieniu platformy do sprzedaży hurtowej?